Dan was hij voor >12 jaar geworden..quote:Op maandag 7 juni 2004 11:21 schreef Boston_Q het volgende:
De Dementors mochten van mij enger... In het boek doet de Dementor die black de kus wil geven zijn kap af, dat laten ze hier weg, ik wil die gruwelijke kop wel zien.
Zeikerds heb je altijd, Thompson was briljant en PRECIES zoals in het boek beschreven wordt, dus daar kun je idd geen kritiek op uitoefenenquote:En verder vond ik het allemaal wel heel erg leuk, ik vond het veruit de beste tot nu toe, Harry Potter komt voor het eerst écht overtuigend op me over. En iemand zei dat hij/zij niet zo kapot was over Emma Thompsons prestatie, ik vond dat ze het geweldig deed
Die voorspelling moet ook abrupt en onverwacht zijn. Er werd inderdaad verder niet veel aandacht aan geschonken, maar dat komt in boek (en film) vijf nog wel!quote:Op maandag 7 juni 2004 11:21 schreef Boston_Q het volgende:
De voorspelling van Trelawny was voor mij te abrupt erin, ze deed de voorspelling en er werd niets mee gedaan, ze hadden het dan net zo goed weg kunnen halen. Het was niet eens dat Harry hardop aan het piekeren was met Hermione over wat die voorspelling zou kunnen betekenen. Emma Thompson deed het trouwens wel geweldig.
Waar dan? Als ie boos kijkt en schreeuwt ofzo?quote:Op maandag 7 juni 2004 21:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
In sommige scenes merk je gewoon dat die Daniel Radcliffe 't wel kan, dat acteren.
Ik weet zo snel ook geen scene te noemen, maar ik weet nog wel dat ik dacht 'Kijk jongen, je kan 't wel!'. Ik ben het zeker met je eens dat Hermione en Ron veel beter worden neergezet, maar Ron zou opzich ook nog wel beter kunnenquote:Op maandag 7 juni 2004 21:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Waar dan? Als ie boos kijkt en schreeuwt ofzo?.
Hermione en Ron worden goed neergezet, maar die Radcliffe is wel een ontzettende b-acteur.
Ja, dat vond ik ook echt lachwekkend.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:58 schreef sleepflower het volgende:
Zelfs Vernon Dursley weet dat je geen magie thuis mag beoefenen, en toch begint de film daarmee. Harry is er zelfs ongerust om als hij Minister Fudge ontmoet.
Nee. De regel is gewoon: geen magie buiten school. Welke soort dan ook (in film 2 repareert Hermione Harry's bril in Diagon Alley, dit kon dus ook eigenlijk niet).quote:Op maandag 7 juni 2004 23:52 schreef Mister-Me het volgende:
Uhm volgens mij mag je heus wel de lumos spreuk gebruiken buiten school.... dat is toch wel iets heel anders dan elke andere spreuk...
Ehm,quote:Op maandag 7 juni 2004 21:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik hoopte na de vorige 2 delen nu met een regisseur een betere film te mogen aanschouwen maar jammergenoeg was dit niet het geval.
(..)
Oh, en ik vind 'm wel beter dan de vorige delen.
Kun je nagaan wat zijn mening over deel 1 en 2 is!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:29 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ehm,.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat zijn haar mening over deel 1 en 2 is!
Dat werd gedurende die topics zo, aanvankelijk waren er erg veel LoTR-fans die de films ook een aanfluiting vondenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:28 schreef speknek het volgende:
En dan noem je LotR-fans verstokte exegeten, kamagurka. Die fans zeiden tenminste nog dat het een goede film was, ondanks de veranderingen. De Harry Potter diehards hier kunnen de films niet eens op zichzelf waarderen..
ik ben Harry potter fan, heb alle boeken gelezen en vind deze film geweldig!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:52 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat werd gedurende die topics zo, aanvankelijk waren er erg veel LoTR-fans die de films ook een aanfluiting vonden
Maar PJ heeft dan ook het voordeel dat ie zich niet bezig hoeft te houden met die belachelijke filmkeuringswetten. (HP voor 6 jaar, flikker op! In het eerste boek is ie 11! Minimumleeftijd lijkt me vanaf deel1!). Daarbij denk ik dat de HP-fans zichzelf ook niet zo doodserieus nemen als de Tolkientrekkies en de films en boeken dus ook veel minder pretentieus zijn!
Jij vergeet dat er een minstens zo grote groep Tolkien-haters bestaat die alleen maar zitten gapen bij die langdradige rotzooi en moeten lachen op punten dat de Tolkienfan met tranen in zijn ogen zit te kijken
Dat zag ik ja, en die pose was erg erotiserend, zowel in Y Tu Mama Tambien als in HP3.quote:When Harry, Hermione, and Ron are returning to the school from Hagrid's hut when after witnessing Buckbeak's execution, Hermione hugs Ron and Harry hugs Hermione - a reference to Cuarón's movie _Y Tu Mama Tambien (2001)_
Op de poster hebben ze haar alvast tieten gegeven.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:07 schreef Boston_Q het volgende:
En ik geef Hermione nog 2 films om een lekker wijf te worden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |