quote:Waren ze niet teruggegaan, was sirius dood en buckbeak en ws. harry zelf ook!
quote:Jij hebt niet al teveel fantasie he?
quote:Waarom ga je dan naar dit soort films?
quote:Back to the future begreep je dus ook geen hol van, ga ns studeren ofzo joh
quote:die je dus in de normale tijdspassage ook ziet.
Ja maar ze zijn terug in de tijd gegaan. Zoals ik al zei, je denkt lineair! Maar als er twee tijdsperioden in een zijn, moet je concurrent denken.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:31 schreef nederhorror.nl het volgende:
Dat is dus het probleem. Het klopt niet. Buckbeak moet niet gered worden, Harry red zichzelf en Sirius niet aan het bevroren meertje en Harry wordt niet door Hermoine geholpen door een lokroep. Dat kunnen ze pas doen als ze terug in de tijd gaan.
Volgens mij praat je tegen een muur. De beste jongen snapt het gewoon niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn terug in de tijd gegaan. Zoals ik al zei, je denkt lineair! Maar als er twee tijdsperioden in een zijn, moet je concurrent denken.
idd, ik denk dat ik eindelijk door heb waarom deze film 9+ is (en in Australië was het 15+ of zo?) tijdreizen blijkt zeer ingewikkeld voor sommigenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:41 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Volgens mij praat je tegen een muur. De beste jongen snapt het gewoon niet.
Misschien valt het "kwartje" later bij me. Zolang het tegenargument niet logisch klinkt, ga ik het niet 'zomaar' aannemen. Enfin, ik zet het eigenlijk graag voort per email. Aangezien er zoveel mensen zijn die het haarfijn weten mogen ze het uitleggen, als ze willen: emiellabree@hotmail.comquote:Volgens mij praat je tegen een muur. De beste jongen snapt het gewoon niet.
Is dit ook in de bioscoop te zien geweest? jammer dat ik het heb gemist... was meteen de zaal uit gegaan...quote:Op zondag 6 juni 2004 01:04 schreef SunChaser het volgende:
Crazy Credits for
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (2004)
The credits appear as a version of the Marauder's Map, moving all over the
surface, accompanied by little footprints. When the credits are at the end,
we hear Harry say 'Mischief managed.' and all the text goes away, replaced
by the film's logo. Then he says 'Nox' and the screen fades to black.
After the screen goes dark there is a familiar noise before the film
finally ends.
Haha, ja daar zou ik ook voor blijven zitten.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:08 schreef gieling het volgende:
ik moest wel die credits uitzitten om m'n naam te zien
maar was erg mooi gemaakt ook!
Dat vond ik ook wel vreemd,quote:Op zondag 6 juni 2004 16:24 schreef SunChaser het volgende:
Maar waarom had Peter de Rat ineens kleren aan toen ie in een man werd veranderd
is heel eenvoudig, SIrius is een faunaat (kan in dier veranderen) en die mensen staan geregistreerd zodat iedereen weet of je het kunt of nietquote:Op zondag 6 juni 2004 16:19 schreef SunChaser het volgende:
De film was het beste van de drie. De boeken lees ik niet, kom ik niet doorheen, de films zijn goed te volgen, ook deze. Natuurlijk, Sirius als wolf zie je al in het begin als Harry op de bus wacht en je vraagt je af wat hij daar komt doen, waarom laat hij zichzelf niet zien als zichzelf.
En het tijdreizen, idd er zitten wat gaten in, maar ja, het is maar film dames en heren.
Echt top!
Je kleren veranderen in een vacht denk ik,quote:Op zondag 6 juni 2004 16:24 schreef SunChaser het volgende:
Maar waarom had Peter de Rat ineens kleren aan toen ie in een man werd veranderd
hier ben ik het helemaal mee eens. ik heb de film zelf nog niet gezien maar hij lijkt me super, gewoon omdat het juist een keer niet zo schoolachtig is. ik zie vrijdag of ik m echt wel zo mooi vind. ik heb er tenminste een goed gevoel overquote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:00 schreef philipnorth het volgende:
Het valt mij nogal op dat iedereen hier veel commentaar heeft op dingen die ontbreken of anders zijn, terwijl er gewoon heel erg duidelijk wordt gezegd/getoond dat het "gebaseerd is op het boek van J.K. Rowling".
Daarnaast heeft zij ook haar accoord gegeven, dus zal het in haar ogen allemaal vldoende zijn voo het gehele verhaal.
Lijkt me wel logisch, persoonlijk.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:57 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Je kleren veranderen in een vacht denk ik,.
Zeg beetje fantasie kan geen kwaad.
Zijn die foutjes nou echt irritant? Ze klinken een beetje als schoonheidsfoutjes. Als het er teveel zijn is het natuurlijk wel vervelend en ik vind het persoonlijk ook een beetje amateuristisch klinken. Als de sfeer en de interpretatie werkelijk veel beter zijn is het jammer dat dit soort foutjes de film er van weerhouden misschien wel de beste uit de reeks te worden.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:13 schreef ElizabethR het volgende:
Beter dan de vorige twee delen vind ik.
Ik vond opvallend:
-Hagrid is véél groter dan in de vorige twee delen en meer zoals ik me hem had voorgesteld
-Betere sets
-Slechte Dumbledore
-Beter spel
Foutje die mij opvielen:
-Hermione slaat Malfoy verschillend neer. De eerste keer dat je het ziet staat ze met de rug naar hem toe en draait dus om en haalt uit, de tweede keer (als ze terug in de tijd gaan) en zichzelf zien staat ze meteen frontaal.
-Peter heeft gewoon tien vingers als ie net is teruggetransformeerd naar mens. Heel duidelijk zichtbaar omdat ie zijn vingers voor zijn ogen houdt en ermee wriemelt
-Harry's litteken, maar dat hadden al meer mensen gezien
Ik vind ze niet irritant, ze vielen me alleen op. Kan ik ook niks aan doen, ik kijk misschien wel anders omdat ik zelf regisseer. In de continuity zaten ook een aantal fouten overigens.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:25 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Zijn die foutjes nou echt irritant?
Ik heb de film pas één keer gezien, er zijn ongetwijfeld nog meer foutjes die me niet zijn opgevallen. Maar heej, who cares, ik vond het grappig om te posten meer niet. Sorry.quote:Ze klinken een beetje als schoonheidsfoutjes. Als het er teveel zijn is het natuurlijk wel vervelend en ik vind het persoonlijk ook een beetje amateuristisch klinken.
Welnee, in de vorige twee delen zitten ook fouten hoorquote:Als de sfeer en de interpretatie werkelijk veel beter zijn is het jammer dat dit soort foutjes de film er van weerhouden misschien wel de beste uit de reeks te worden.
Gelijk heb je!! Alvast veel plezier.quote:Overigens wacht ik mijn kans af om het in een mooie bioscoop te zien. Tuchinski ofzo. Hoort wel bij Harry Potter.
Ah. Het viel me op dat meer mensen gelijk over dat soort foutjes beginnen dus ik dacht dat het weleens te overheersend kon zijn. Een regisseursblik is inderdaad denk ik wel anders dan de gemiddelde kijker. En dan ben ik nog erger want ik krijg het nog niet voor elkaar een fout in de film te zien als ze hem 30 keer herhalen.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:31 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb de film pas één keer gezien, er zijn ongetwijfeld nog meer foutjes die me niet zijn opgevallen. Maar heej, who cares, ik vond het grappig om te posten meer niet. Sorry.
Dank je,quote:Gelijk heb je!! Alvast veel plezier.
Er zijn gewoon een hoop mensen die er een beetje een sport van maken om foutjes te ontdekken, puur voor de gein denk ik. Ik wel in ieder geval. En het overheerst zeker niet. Dus als je gaat kijken gewoon genietenquote:Op maandag 7 juni 2004 00:38 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ah. Het viel me op dat meer mensen gelijk over dat soort foutjes beginnen dus ik dacht dat het weleens te overheersend kon zijn.
Da's offtopicquote:Maar nu ben ik wel benieuwd, wat regisseer jij dan zoal?
Je gaat de film vast prachtig vinden.quote:Dank je,.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |