Je bedoelt: dezelfde ruimtes in de eerste twee delen zien er nu anders uit of is de "sfeer" anders?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:06 schreef kamagurka het volgende:
De locaties zien er anders uit dan in de vorige 2 delen.
Warner Bros kantoor in Amsterdam.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:04 schreef _Supreme het volgende:
waar hebben jullie die film al gezien dan?!
Het eerste. Het huisje van Hagrid is anders en ook het kasteel ziet er anders uit.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:41 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Je bedoelt: dezelfde ruimtes in de eerste twee delen zien er nu anders uit of is de "sfeer" anders?
Ja, maar dat is omdat deze regisseur nog met de postproductie bezig was toen ze De Vuurbeker al aan het filmen waren.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:53 schreef Dafje33 het volgende:
Ik heb gehoord dat het volgende boek nu op dit moment al verfilmt word.
En dat er weer een andere regisseur is.
Hij werkt er nogsteeds aan mee hoorquote:Op zondag 30 mei 2004 23:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Het eerste. Het huisje van Hagrid is anders en ook het kasteel ziet er anders uit.
Verder is de sfeer ook totaal anders dan de eerste 2 delen (donkerder, maar tegerlijkertijd realistischer!). De kinderen dragen nu meestal gewone kleding ipv. die magische schoolpakjes in de eerste 2 delen. Ik ben blij dat ze Chris Columbus even met vakantie hebben gestuurd dit deel
hmmmquote:Op maandag 31 mei 2004 12:01 schreef Maffioso het volgende:
Erg jammer dat Cho Chang er niet inzit. Ik was na het lezen van die boeken juist wel benieuwd hoe zij eruit zou zien
euhm dat ze niet in schoolpakken lopen klopt wel, deze film speelt zich vooral af buiten de school. daarom vrijetijdskleding (zei een van die lui op tv)quote:Op zondag 30 mei 2004 23:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Het eerste. Het huisje van Hagrid is anders en ook het kasteel ziet er anders uit.
Verder is de sfeer ook totaal anders dan de eerste 2 delen (donkerder, maar tegerlijkertijd realistischer!). De kinderen dragen nu meestal gewone kleding ipv. die magische schoolpakjes in de eerste 2 delen. Ik ben blij dat ze Chris Columbus even met vakantie hebben gestuurd dit deel
hoelaat?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:35 schreef __Saviour__ het volgende:
straks op net5, 'the making of'
en ik kwam er om 22:00 achterquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:01 schreef _Supreme het volgende:
12 21.35 The making of: Harry Potter en de gevangene van Azkaban
treur niet!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:50 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
en ik kwam er om 22:00 achterbeetje jammer, maar ach, de making ofs zijn ook niet altijd leuk, ook al zag deze er wel mooi uit (de laatste 5 minuten dan)
ik wist wel dat net 5 de liefste isquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:57 schreef Mister-Me het volgende:
[..]
treur niet!![]()
morgen komt om 17:35 de herhaling van deze making off op net 5!
Kijk de eerste 2 films er nog maar ns op na...quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:55 schreef Nokia3310 het volgende:
Oh en dat een van die vriendjes van Malfoy in deze film dun is dat klopt toch ook? Ik dacht namelijk dat hij één dik maatje had en een dunne. Of moet ik de boeken maar eens weer gaan lezen?
Nou, ik denk dat dat toch wel meevalt hoor. Ze hebben naar mijn mening juist heel veel 'overbodige' dingen uit het boek weggelaten ten gunste van het plot, dat anders wat ingewikkeld zou worden. Op alle bovenstaande vragen wordt uitstekend antwoord gegeven in de film (behalve de laatste, maar die is ook wat irrelevant) en als je met een beetje aandacht naar de film kijkt dan kan ik me gewoonweg niet voorstellen wat er niet aan te begrijpen viel.quote:-Waarom ontsnapt Sirius Black uit Azkaban? Wat wil hij van Peter Pettigrew. Maar waarom ontkomt Peter Pettigrew dan??
-Professor Lupin is een weerwolf, maar wie is die andere wolf dan?
-Waarom moeten Harry en Hermione terug in de tijd? Om Sirius Black vrij te laten? (dat konden ze toch ook doen zonder terug in de tijd te gaan?)
-Wat is er gebeurt met Gilderoy Lockhart [Kenneth Branagh] uit deel 2?
Samenvattend: Ik snapte er geen ruk van. Wie kan mij helpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |