Klopt. Hij heeft die klapper gemaakt met die VIPER.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:25 schreef Takumi het volgende:
Ik denk dat we nog even moeten wachten. Ik hoop morgen of overmorgen.
Die ep2 heeft ie ook pas donderdag of vrijdag online gezet, en het wordt elke zondagavond
uitgezonden. En hij schrijft dat het updaten van de site veel tijd en moeite kost ivm zijn gebroken arm.
http://gumball3000.net/me(...)umball3000_2004.mpegquote:Op maandag 26 juli 2004 15:27 schreef aKra het volgende:
Die heb ik allemaal al
das dat belgische NOVA achtige filmpje...quote:Op maandag 26 juli 2004 18:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://gumball3000.net/me(...)umball3000_2004.mpeg
Is die gaaf of niet? Deze is 370MB Ben hem nu aan het downloaden
Die hij er af gehaald heeft omdat hij bang was om een boete te krijgenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:34 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die belg vind ik zo'n eikel met zijn Hummer. Past totaal niet tussen die gumballers en ik vind hem ook niet echt een auto liefhebber. En hij doet ook mee om commerciele reden. Hij is winnaar van Big Brother belgie en zet een eigen kledinglijn op en daarom deed ie mee. Reclame zat over die hummer heen.
Maar waar blijft Episode 3![]()
En hij doet ook zo overdreven populair. Daar erger ik me ook dood aan. Met iedereen lopen lullen en keihard juichen bij binnenkomst. Janken als er een ongeluk is gebeurd. Zo overdreven nep betrokken. Flikker toch een eind op kut belg denk ik dan. Want veel verstand van wagens had ie niet.........quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:16 schreef aKra het volgende:
Inderdaad, hij was nogal zonde ja, ik dacht er zelfs net nog aan toen ik zijn filmpje nog een keer bekeek uit verveling...
Maar dan nog, waarom zouden we mee willen doen, we kunnen die boetes toch niet betalen
Aye, beetje begrensd op 160quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:37 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
En hij doet ook zo overdreven populair. Daar erger ik me ook dood aan. Met iedereen lopen lullen en keihard juichen bij binnenkomst. Janken als er een ongeluk is gebeurd. Zo overdreven nep betrokken. Flikker toch een eind op kut belg denk ik dan. Want veel verstand van wagens had ie niet.........![]()
Ik vond het meesterlijk. Zeker toen hij die zwarte lambo liet stoppenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:16 schreef Joostve het volgende:
die gozer met die politie M5 deed wel een naaiestreek zeg
beetje politie naspelen, sukkel. met dat soort dingen moet je niet spelen.
de gevolgen kan iedereen zich wel bedenken
jij snapt denk ik de humor niet....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:16 schreef Joostve het volgende:
Naaistreken horen bij Gumball man.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:16 schreef Joostve het volgende:
Ben het helemaal met jou eens. Zelfs die actie van Kimble kon ik waarderen. Gewoon vet lachen en dat soort dingen horen er nou eenmaal bij. Die M5 was echt geweldig!! Die gast in die Lambo trapte er helemaal in!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:23 schreef Takumi het volgende:
[..]
Naaistreken horen bij Gumball man.
Dat is humor man... ECHTE humor en 100% Gumball.. Gumball is aristocratisch wangedrag.
En ik vond dit een orginele actie.. steengoed. En wat bedoel je met de gevolgen van politie naspelen? Alsof ie burgers heeft lastig gevallen....
Het was gewoon echt een geweldig Gumball caracter.
Weet je wat een trieste naaistreek was? Kimble die de politie betaald om een bepaalde deelnemer (zwarte Porsche) staande te houden. Lekker makkelijk... origineel ook..... Maar goed, het hoort bij Gumball.
En wat betreft die Belg, die wil ik nomineren voor droplul van het jaar! Wat een slaatje zeg.
Denkt met zijn "Belgische BigBrother winaar superstatus" nog een topmodel te pimpen ook.. HAHA
of "fuck, moet je kijken.. ze hebben radarverklikkers! TWEE!" HAHAHHAHAHAHHAHAHAH
GO BACK TO YOUR NINTENDO AND PLAY MARIOKART
Of terug komt in een auto die de politie niet bij houdtquote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:14 schreef ook_gek het volgende:
Die actie van kimble was geweldig. Dat is nou Gumball. Geen regels en gewoon zo gek mogelijk doen!!!
Die belg heeft het niet gesnapt. Ik bedoel ZONDER rader detector mee rijden
Auto begrensen op 160![]()
OEH ik ben geflitst in het buitenland. Beter nemen ze m,n rijbenwijs niet in *ril* *ril*
Het kost te veel om een buitenlander later te gaan opsporen. De kans dat je een boete krijgt is nog vrij klein. Zo lang je maar niet meer terug komt in dat land![]()
http://64.246.46.122/gumballtv.zip <--- dit is hem. Kimble host hemquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Of terug komt in een auto die de politie niet bij houdt.
Maar ik kan dat filmpje niet downloaden. Ook niet met die inlogtjap die erboven staat.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
EPISODE PART 3!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.mp3top40.net/g(...)episode_3_part_1.wmv
http://www.mp3top40.net/g(...)episode_3_part_2.wmv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |