Ik zit ook te wachten eigenlijkquote:Op zondag 25 juli 2004 23:19 schreef aKra het volgende:
En, linkjes?
Nog niets tegengekomen op m5board.comquote:Op maandag 26 juli 2004 00:05 schreef ook_gek het volgende:
ik wil hem ook
quote:Op zondag 25 juli 2004 18:25 schreef aKra het volgende:
Ze kennen mij ook jah... Die kerel met de Enzo woont tegenover ons, hij heeft hem niet elke dag, voor elke dag heeft hij een Lamborghini Diablo VT, Ferrari 550 (Spider?) en ik zie ook nog wel eens een 360 Spider & Modena langs komen rollen. Ook wel eens andere leuke wagens tegen gekomen
Die kerel met die Carrera GT heeft hem geregistreerd in Monaco want het nummerbod komt uit Monaco, maar hij woont in Nederland
ah, op die fiets. Sorry, ik ging er inderdaad vanuit dat je deze bedoelde omdat er in dit topic gesproken werd over de Trust eigenaar. Ik bedoelde het overigens ook niet als aanval ofzo hoor, vond het alleen grappig. Misschien is die GT die jij bedoeld dan wel van de directeur van PON?quote:Op maandag 26 juli 2004 11:20 schreef aKra het volgende:
Sorry hoor maar het is niet de baas van Trust van wie die Carrera GT is... Ik heb dat nooit gezegd...
Dat maken jullie ervan omdat er inderdaad maar 1'tje ervan in Nederland is, maar dat is omdat er maar eentje is geregistreerd in Nederland, zijn Porsche Carrera GT heeft hij onder zijn andere woonadres geregistreerd in Monaco, waardoor het een stuk goedkoper is.
Wittebrug zit door heel nederland als ik me niet vergis.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:03 schreef Domi het volgende:
wow mooie carrera GT plaatjes, en nog van Wittebrug ook, dus komt mijnheer uit de regio den haag? misschien dat ik um dan ook nog eens in het echt zie
Nope...quote:Op maandag 26 juli 2004 13:02 schreef Halfgedraaide het volgende:
Is Episode 3 al online???![]()
Kijk effe naar die post van mij van paar min geleden. Er zit ook een movie stukje bijquote:Op maandag 26 juli 2004 15:15 schreef aKra het volgende:
[..]
Nope...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |