in nederlandquote:Op zondag 25 juli 2004 13:39 schreef Nizzle1982 het volgende:
Peoples..
Voor de mensen die Extreme Channel hebben thuis.. Vanavond om 20.30 Gumball 3000*)*)
In nederland jah.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
in nederland
ik heb een DVD recorder ik kan het opnemen
ik heb het op etalage cannaalquote:Op zondag 25 juli 2004 13:54 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
In nederland jah.Via de digitale TV van Casema.. Hebben we al 2 jaar thuis.
Nope.. wanr daar hebben ze het afgehaald..quote:Op zondag 25 juli 2004 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb het op etalage cannaal
komt het daar ook op?
Kutquote:Op zondag 25 juli 2004 14:19 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Nope.. wanr daar hebben ze het afgehaald..![]()
De man van Trust heeft een GT (Perridon) en keeft Krooymans een Enzo? Hij woont bij mij in de buurt en volgens mij heeft ie redelijk beschijden auto's (Jag XJ en Range Rover)quote:Op zondag 25 juli 2004 13:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
god god
de man van target heeft dus de GT en Dhr krooimans heeft de enzo
Je weet de kelder bij krooimans? Dat is zijn prive verzameling. Dus uhm bescheiden auto,squote:Op zondag 25 juli 2004 15:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
De man van Trust heeft een GT (Perridon) en keeft Krooymans een Enzo? Hij woont bij mij in de buurt en volgens mij heeft ie redelijk beschijden auto's (Jag XJ en Range Rover)
De Enzo staat bij zijn dealerschap maar die is toch niet van hem?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:14 schreef SimtekF1 het volgende:
*tvp*
Jongen niet iedereen heeft verstand van autos die iedereen heeftquote:Op zondag 25 juli 2004 15:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je weet de kelder bij krooimans? Dat is zijn prive verzameling. Dus uhm bescheiden auto,s
En ja hij heeft echt zelf een enzo. Een rooie enzo met gele wijzerplaten![]()
En ja sorry trust die bedoelde ik. Sorry.
Maar dequote:Op zondag 25 juli 2004 15:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jongen niet iedereen heeft verstand van autos die iedereen heeft
Dus om nou meteen desmiley te gebruiken...
Hehequote:Op zondag 25 juli 2004 15:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar devind ik nou zo leuk
![]()
thanxz voor de tip.....quote:Op zondag 25 juli 2004 13:39 schreef Nizzle1982 het volgende:
Peoples..
Voor de mensen die Extreme Channel hebben thuis.. Vanavond om 20.30 Gumball 3000*)*)
sorry hoor maar wat heb ik me zitten ergeren aan de manier van filmenquote:Op zondag 25 juli 2004 16:45 schreef ook_gek het volgende:
the Cannonball filmpje van 100MB![]()
http://www.car81.com/cannonball_the_movie.mpg
Mee eens benquote:Op zondag 25 juli 2004 17:20 schreef Joostve het volgende:
[..]
sorry hoor maar wat heb ik me zitten ergeren aan de manier van filmen![]()
kunnen ze die camera dan niet 2 seconden stil houden?, en om de 3 seconde schakelen ze door naar een ander stukje, om gek van te worden.
een CCR gaat wel ff wat sneller als een GT/enzo/Zondaquote:Op zondag 25 juli 2004 13:21 schreef aKra het volgende:
[..]
Hmmm... Allemaal oud, staan al te roesten op mijn oprit...![]()
Ik ken toevallig wel iemand hier in Nederland die een Carrera GT heeft en iemand die een Ferrari Enzo heeft, maar ik gok dat ik ze van bieden niet "even" mag lenen![]()
Wtf woon jij danquote:Op zondag 25 juli 2004 18:25 schreef aKra het volgende:
Ze kennen mij ook jah... Die kerel met de Enzo woont tegenover ons, hij heeft hem niet elke dag, voor elke dag heeft hij een Lamborghini Diablo VT, Ferrari 550 (Spider?) en ik zie ook nog wel eens een 360 Spider & Modena langs komen rollen. Ook wel eens andere leuke wagens tegen gekomen
Die kerel met die Carrera GT heeft hem geregistreerd in Monaco want het nummerbod komt uit Monaco, maar hij woont in Nederland
Vanavond half 9 op extreme channel. Ik heb dat hier helaas nietquote:Op zondag 25 juli 2004 18:32 schreef blup het volgende:
is er al een Extreme-gumball-E3 ?
btw in E2 die hummer die op volle snelheid door de berm rijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |