Je moet dus 10.000 pond per auto mét twee personen daarin betalen. Wat dus neerkomt op 5.000 pond p/p. Omgerekend is dit dus ongeveer 15.000 voor 2 personen.quote:06: Entry Fee
The entry fee per vehicle based on two (2) persons in the vehicle is £10,000 GBP. Additional passengers and/or co-drivers pay a fee of £3000 GBP per person. The entry fee for your vehicle and any additional fees for additional passengers and/or co-drivers are due and payable within 14 days of completion and submission of your Registration Document or 30 days prior to the commencement of the Event whichever is the earlier.
Ah dan hebben ze het op de TV in belgie verkeerd gezegtquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je moet dus 10.000 pond per auto mét twee personen daarin betalen. Wat dus neerkomt op 5.000 pond p/p. Omgerekend is dit dus ongeveer 15.000 voor 2 personen.
Daarnaast mag je ook extra passagiers meenemen, voor een prijs van 3.000 pond p/p.
Ze zijn daarentegen wel aardig, want als je eenmaal hebt meegedaan, hoef je per auto + 2 personen slechts 8.000 pond te betalen. Kijk, da's nou aardig
Mocht ik later nog 'ns meedoen, dan zou ik echt in een nagebouwde Batmobiel komenquote:Op zondag 25 juli 2004 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah dan hebben ze het op de TV in belgie verkeerd gezegt
Wat ik me af vraag is of je die zwarte pakken mag houden. Want die vind ik super gaaf
Nou jongens. Laten we mee gaan doen
Een BMW 850 kopen bij de buren voor zo min mogelijk en gaan![]()
Die van mij ookquote:Op zondag 25 juli 2004 00:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mijn huidige doel in het leven is om ooit mee te doen met de Gumball
Geld is geen probleem. Welke auto pakken we?quote:Op zondag 25 juli 2004 00:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heerlijk gewoon![]()
Dat móet je gewoon meegemaakt hebben in je leven, als rechtgeaarde autoliefhebber!
Bij deze mag jij met me meerijden, als je het kan betalen
Nog 30.000 euro extra.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geld is geen probleem. Welke auto pakken we?
Geen 2 zitter. Want er moeten wel 2 lekkere vrouwen mee kunnen
6.000 pond is toch echt geen 30.000 euro hoorquote:Op zondag 25 juli 2004 01:03 schreef blup het volgende:
[..]
Nog 30.000 euro extra.
hoezo?quote:Op zondag 25 juli 2004 10:53 schreef aKra het volgende:
Is wel een ontzettend gave auto, maar je moet wel iemand hebben die in Duitsland woont he :/
hij moet wel een beetje geil er uit zienquote:Op zondag 25 juli 2004 11:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Oude M3/M5 niks ?
Hmmm... Allemaal oud, staan al te roesten op mijn oprit...quote:Op zondag 25 juli 2004 11:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Maserati is peanuts vergeleken met mijn racemonster Koenigsegg CCR
Of Pagani Zonda mag ook
Jij kent hun, maar kennen zij jou ook?quote:Op zondag 25 juli 2004 13:21 schreef aKra het volgende:
[..]
Hmmm... Allemaal oud, staan al te roesten op mijn oprit...![]()
Ik ken toevallig wel iemand hier in Nederland die een Carrera GT heeft en iemand die een Ferrari Enzo heeft, maar ik gok dat ik ze van bieden niet "even" mag lenen![]()
god godquote:Op zondag 25 juli 2004 13:21 schreef aKra het volgende:
[..]
Hmmm... Allemaal oud, staan al te roesten op mijn oprit...![]()
Ik ken toevallig wel iemand hier in Nederland die een Carrera GT heeft en iemand die een Ferrari Enzo heeft, maar ik gok dat ik ze van bieden niet "even" mag lenen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |