Ze kunnen niet iedereen volgen enzowquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:42 schreef Camickaeze het volgende:
Ik vind het jammer dat je steeds maar een paar auto's ziet.. Die Enzo, porches, Viper, Hummer en dat was het ongeveer al wel weer.. Jah, en natuurlijk Kim Smitz und die poilitie BMW... Waar zijn de rest van de auto's gebleven??
*kuch*quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze kunnen niet iedereen volgen enzow![]()
Voel eens aan je voorhoofd kerel .... tis 700MBquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*kuch*
http://130.89.33.251/karboforum/uploads/
*kuch*
Tjabbo, mocht het teveel zijn: sowwy![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Voel eens aan je voorhoofd kerel .... tis 700MB... dat ga ik niet uppen via een web-based prut-ding
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Voel eens aan je voorhoofd kerel .... tis 700MB... dat ga ik niet uppen via een web-based prut-ding
Doe maar geen suggestie meer oke ? whehehehequote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k zal nog 'ns een suggestie doen
prut ding? 't is een bijna niet gebruikte 100mbit verbinding geloof ik?![]()
bekijk je mail nou maar en haal em binnenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:40 schreef ook_gek het volgende:dit mag niet
* jackson zoekt naar NSB knopje![]()
* ook_gek kan opeens het NSB knopje niet vindenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:36 schreef jackson het volgende:
[..]
bekijk je mail nou maar en haal em binnen
dat zeg ik... gammaquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:36 schreef jackson het volgende:
[..]
http://brunswijck.no-ip.com/karboforum/uploads/carreraGT.mpgquote:Op maandag 26 juli 2004 04:33 schreef Takumi het volgende:
Ik heb ook nog een gaaf filmpie, 6mb, waarin Albers de GT even goed de pitstraat uitjaagt. GELUIDJE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
rubenmaas at hotmail.comquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze duft anders wel leuk gas te geven in die bakquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:25 schreef VanDread het volgende:
*fuck gumball* fuck the spirit* i'm out of here*
wat een triest verwend wijfhahaha
moetje ook niet in je uppie rijden he... kan je de waarschuwingen niet verdelen over elkaar
Ik neem aan dat dit over de Gumball 3000 van 2003 gaat? Heerlijke filmquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze duft anders wel leuk gas te geven in die bak
En ze is nog lekker ook![]()
Ik vind die gozer in die lambo wel gaaf. Meesterlijke man is het
doe mij maar jodie kidd.... leuke persoonlijkheid (die van die lambo is om op tequote:Op maandag 2 augustus 2004 00:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze duft anders wel leuk gas te geven in die bak
En ze is nog lekker ook![]()
Ik vind die gozer in die lambo wel gaaf. Meesterlijke man is het
quote:Top Gear
We thought it fair to give the ladies another chance this week - but no-one told us Jodie Kidd was into motorsport...
So we couldn't have suspected that she'd knock long-term champ Jay Kay off the top spot - but she did. Jodie bettered his 1min 48sec time by just 0.3sec - but a win's a win, and she was absolutely delighted. Well done Jodie.
helemaal mee eensquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat Alex Roy (dit jaar in de 'Polizei' M5) de 'echte' Gumball-spirit vertegenwoordigt. Hij geniet er ten volste van, en dankzij alle camera's kunnen wij als gepeupel er ook van mee genieten
Jho ik vind hem vriendelijk overkomen. Is de geen die hem asociaal vond niet de man die in de 360 spider onder het zand werd gegooidquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:10 schreef VanDread het volgende:
Die gozer met die lambo werd volgens mij door veel gumballers als iritant en asociaal omschreven.....
als ik de persoon met de spider was zou ik toch enige agressiviteit jegens die dude uiten.....quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jho ik vind hem vriendelijk overkomen. Is de geen die hem asociaal vond niet de man die in de 360 spider onder het zand werd gegooid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |