Zo'n fles kost iets van 5/6 euro ofzoquote:Op zondag 30 mei 2004 17:44 schreef Jerommeke.nl het volgende:
http://www.sciencedaily.com/encyclopedia/listerine
26,9 % alcohol, dat is niet mis inderdaad, omgerekend hoef je voor de hoeveelheid van 1 biertje maar 5 mL van dat spul binnen te krijgen. Als het goed is haal je dat toch niet, maar toch behoorlijke hoeveelheid
Nog nooit geprobeerd overigens, is het het geld waard (heb wel eens gezien dat het ook niet niks kost)
ja ik vind het ook vrij prijzig. Er staat ook niet op de fles hoeveel % erin zit, schrik wel van het percentage!quote:Op zondag 30 mei 2004 18:07 schreef Jerommeke.nl het volgende:
mm met twee keer per dag spoelen dan enzo? toch vrij prijzig als je het vergelijkt met tandpasta
Je gebruikt het nadat je je tanden hebt gepoetst, niet als alternatief.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:07 schreef Jerommeke.nl het volgende:
mm met twee keer per dag spoelen dan enzo? toch vrij prijzig als je het vergelijkt met tandpasta
lidlquote:Op maandag 31 mei 2004 17:46 schreef simonsvision het volgende:
[..]
ja ik vind het ook vrij prijzig. Er staat ook niet op de fles hoeveel % erin zit, schrik wel van het percentage!
Ik ga een alternatief zoeken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |