ja dat vind ik ook erg moeilijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:17 schreef wlsandman het volgende:
en je hebt ook altijd van die invulteksten, hoe gaan jullie daar mee om???
gokkenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:17 schreef wlsandman het volgende:
en je hebt ook altijd van die invulteksten, hoe gaan jullie daar mee om???
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:21 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
-probeer eerst de hele tekst globaal te lezen
-de aanwijzingen die je nodig hebt om tot de juiste keuze te komen, kunnen natuurlijk zowel voor als na het gat staan.
-vaak is het mogelijk om voor een gat een nederlands woord te bedenken dat daar zou passen.
-Ga vervolgens kijken welk van de alternatieven daar het best bij past.
net zoals bij de luistertoetsenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:40 schreef NITR0 het volgende:
LET OP!!
Je moet niet het goede antwoord geven, maar het BESTE ! ! ! ! ! (denk daar maar ff over na)
jij hebt het duidelijk niet begrepen........ kijk: er kunnen meerder antwoorden GOED zijn, maar van die antwoorden is er maar EEN het beste, dit is het beste antwoord, en tevens een GOED antwoord.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:41 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
ja maar het best e antwoord is ook het goede antwoord in dit geval
dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:43 schreef NITR0 het volgende:
[..]
p.s het beste antwoord vul je dan in
ok, ik stop met deze discussie over goed en beste, want ik neem aan dat de meerderheid het hier op fok! wel heeft begrepenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:51 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
[..]
dat bedoel ik.
tussen een 7,1 en een 8,4... Omdat ik hier niet netjes Nederlands typte, concludeer jij dat ik over het algemeen gezien ook slecht zou moeten zijn in Nederlands?quote:TIM-846 - maandag 31 mei 2004 @ 15:20
quote:Op maandag 31 mei 2004 14:16 schreef The_Yellowman het volgende:
het is tog alleen een tekst waar je vrage op moet beantwoorde?
Wat had jij voor je Nederlands?
lezenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:04 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
enige,
vast wel....
die had ik goedquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:07 schreef The_Yellowman het volgende:
[..]
Antwoord B. een overhaaste generalisatie. (vraag 10, examen Nederlands)
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:55 schreef Karrakas het volgende:
1 = B
2 = B
3 = A
4 = C
5 = B
Antwoorden van eerste tekst!
je hebt alleen vraag 5 goed beantwoordquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:55 schreef Karrakas het volgende:
1 = B
2 = B
3 = A
4 = C
5 = B
Antwoorden van eerste tekst!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:04 schreef Oejs het volgende:ik ben zo slecht in engels
quote:Op maandag 31 mei 2004 15:25 schreef Gianluca het volgende:
ik moet een 2 halen om 5,5 te staan.....een andere klasgenoot slechts een 1![]()
waarvoor? als je mondeling een beetje meezat was het makkelijk te halen.. ik moet ook alleen maar een 2.7 halen door dat mondelingquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:22 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
lijkt me sterk..
![]()
editquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:27 schreef erikkll het volgende:
IK HEB ALLES GOED!!!!!
yes!!
ONGELOOFLIJK. Prima gewerkt in ieder geval, JEMIG!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:27 schreef erikkll het volgende:
IK HEB ALLES GOED!!!!!
yes!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |