quote:Whahahahahaaaaaaaaaaaaa!!!
Op maandag 20 augustus 2001 14:26 schreef Jeromar het volgende:
Ik moet zeggen dat "Hummie" wel erg aardig was en zei dat ik me wel kan gaan opgeven voor Starmaker II als ik er zin in zou mogen hebben.
Ik zie je al staan!
quote:JA! Wie was Buffie!
Op maandag 20 augustus 2001 14:32 schreef Vivi het volgende:
krijgen we nou wel te horen wie Buffie is ??
Buffie heeft bij Big Brother (en Starmaker) gewerkt en kent zodoende de ins en outs rond deze programma's erg goed.
En Buffie weet gewoon heel veel
PS Echt jammer voor je Jeromar! Misschien is Expeditie Robinson wat voor jou? Big Diet 2? Starmaker 2? El Buseta? Ticket to Love als je snel bent?
quote:Maar wat bedoelde je met 11?
Op maandag 20 augustus 2001 14:57 schreef Buffie het volgende:
Nou, vooruit dan maar:Buffie heeft bij Big Brother (en Starmaker) gewerkt en kent zodoende de ins en outs rond deze programma's erg goed.
PS Echt jammer voor je Jeromar! Misschien is Expeditie Robinson wat voor jou? Big Diet 2? Starmaker 2? El Buseta? Ticket to Love als je snel bent?
Jeromar, ik ga natuurlijk niet al mijn kaartjes op tafel leggen. Dus helaas, je zal het nooit weten
quote:
Op maandag 20 augustus 2001 15:01 schreef Buffie het volgende:
Ja, dat zit je dwars he? Dat had ik inmiddels al uit betrouwbare bron begrepenJeromar, ik ga natuurlijk niet al mijn kaartjes op tafel leggen. Dus helaas, je zal het nooit weten
quote:Dan kan Buffie ons misschien wat inside information geven?
Op maandag 20 augustus 2001 14:57 schreef Buffie het volgende:
Nou, vooruit dan maar:Buffie heeft bij Big Brother (en Starmaker) gewerkt en kent zodoende de ins en outs rond deze programma's erg goed.
quote:* Smots lacht hartelijk om deze conversatie
Op maandag 20 augustus 2001 13:10 schreef Gellarboy het volgende:
H: "Ja, met Tonnekreek, Hummie van de?"
J: "Jaaaa, Tummie, met Jeromar."
H: "Met wie?"
J: "Jeromar!"
H: "..."
J: "Je-ro-mar! Van Fok!"
H: "Ooooooh ja, die! Wat is er?"
J: "Ik wilde nou weleens weten of ik erin zit?"
H: "Wat een taal! Waar in zit?"
J: "In BB3!"
H: "Oooooh, hahahaha, dat was maar een grapje!"
J: "Een grapje???!!!???!!!"
H: "Ja! Hahahaha. Kostelijk."
J: "..."
H: "Nou, daahaag, Jonathan." *klik*
J: "Ehmmmm? Hallo? HALLO??"
Sterkte met het verwerken van het in één klap laten verpulveren van je levensdoel. Wat zul je in een intens diep zwart gat vallen. Vast staat dat je nooit meer de oude vrolijke Jeromar zult worden. Toch hoop ik dat je met heel veel intensieve begeleiding toch nog een menswaardig leven kunt voortzetten, hoewel ik besef dat dat vrijwel onmogelijk is. Eén, zij het zéér schrale troost, die hooguit een klein lichtstraaltje in deze diepe, gitzwarte duisternis kan geven: je kunt nu lekker blijven Fok!ken.
quote:Oh, Buffie...
Op maandag 20 augustus 2001 15:01 schreef Buffie het volgende:
Ja, dat zit je dwars he? Dat had ik inmiddels al uit betrouwbare bron begrepenJeromar, ik ga natuurlijk niet al mijn kaartjes op tafel leggen. Dus helaas, je zal het nooit weten
(zoek maar op wat dat betekent, Jeromar....)
quote:
Binnenkort gaat Jeromar het volgende schrijven:
Dat is toch van die muziek?
e´nigma (het ~)
1 raadsel
enig·´ma·tisch (bn.)
1 raadselachtig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |