waarom ik nietquote:Op zondag 30 mei 2004 19:02 schreef Hazuki het volgende:
tukker98 en Femmepire staan genoteerd
Ik zal morgen op de markt even nagaan of de simlock eraf kan en wat dat kost.
Het toestel is ongeveer een jaar oud, en heeft meer onderin m'n moeders tas gelegen dan dat er mee gebeld is. Omdat ze em toch niet gebruikt gaat ie nu ook weg.
En een recente foto voor Eerlijke_Klootzak
[afbeelding]
heeft hij dan 15 inc geboden ?quote:Op maandag 31 mei 2004 12:49 schreef nu_even_niet het volgende:
[..]
waarom ik niet
15 ex verzenden is toch meer dan 15 incl volgens mij
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:47 schreef tukker89 het volgende:
15 euro inclusief verzendkosten geboden.
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:07 schreef nu_even_niet het volgende:
15 ex verzenden
hoe oud is ie?
stuur maar een mail naar stee9338 AT planet.nl
okok, 20 inclusief verzenden dan, met simlockquote:Op maandag 31 mei 2004 13:52 schreef Hazuki het volgende:
Volgens mij bedoelen jullie dan hetzelfde.
Eh.. je hebt gelijk, bedankt veilingmeesterquote:Op maandag 31 mei 2004 14:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Verzenden is 5,50... dus je bod klopt niet... aangezien 15 excl. per saldo dan meer is.
Ik leg het uitquote:Op maandag 31 mei 2004 14:18 schreef Hazuki het volgende:
Oke, voor de duidelijkheid; je bedoelt ¤20,- en daarnaast nog de verzendkosten? (ik raak in de war)
Ik wacht nog tot morgenavond op een evt. hoger bod, daarna gaat ie weg richting de hoogste bieder (op dit moment nu_even_niet).
ik heb op t moment niet zoveel geld, dus als k straks ook nog ergens een oplader moet gaan regelen, wordt het weer te duurquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:06 schreef Hazuki het volgende:
Ik heb zojuist het hele huis overhoop gehaald op zoek naar de oplader, maar ik heb geen idee waar ie is![]()
Dus wat wil je doen?
Ik kan vanavond pas weer reageren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |