Leuke jongen die Pierre, dan heb je datquote:Op zondag 30 mei 2004 15:32 schreef methodmich het volgende:
Van Hooijdonk krijgt zevens terwijl hij werkelijk niets goed deed? Ik weet nu zeker dat ik hier weinig ga posten.
Hij deed tenminste nog iets. Hij wou gewoon scoren maar anderen (spelers) lieten dat niet toe, slechte balwisselingen en dergelijke. Maar ik zag dat hij zijn best tenminste deed en zeker meer deed dan die anderen. En dat jij nu minder gaat posten zal geen oma van wakker liggen.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:32 schreef methodmich het volgende:
Van Hooijdonk krijgt zevens terwijl hij werkelijk niets goed deed? Ik weet nu zeker dat ik hier weinig ga posten.
Nee, want die oma's posten juist hier. Samen met de Teletoeters die Pi-Air zo'n leuke knul voor in de kleedkamer vinden en achterlijk doen met de handjes als hij een free kick mag nemen.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:00 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Hij deed tenminste nog iets. Hij wou gewoon scoren maar anderen (spelers) lieten dat niet toe, slechte balwisselingen en dergelijke. Maar ik zag dat hij zijn best tenminste deed en zeker meer deed dan die anderen. En dat jij nu minder gaat posten zal geen oma van wakker liggen.![]()
Sloggi:quote:Op zondag 30 mei 2004 14:30 schreef Sloggi het volgende:
Waarom Bouma 4-en en 5-en? Hij speelde uitstekend, hij had alleen de pech dat 'ie de penalty veroorzaakte.
Doe maar niet idd.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:09 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik zeg maar niets over de manier waarop hier cijfers wordt gegeven.
ik heb jouw lijstje anders nog niet gezien,..quote:Op zondag 30 mei 2004 17:09 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik zeg maar niets over de manier waarop hier cijfers wordt gegeven.
Moet voor hem ook wel frustrerend zijn geweest om in zo'n elftal te moeten spelen. Heb geen fatsoenlijke voorzet van de zijkant gezien.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:32 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar dat weet je als Dickie 4-4-2 in een ruit met naar binnen opererende halfspelers laat spelen. Pierre is de ideale pinch-hitter en is verder overbodig.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:44 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Moet voor hem ook wel frustrerend zijn geweest om in zo'n elftal te moeten spelen. Heb geen fatsoenlijke voorzet van de zijkant gezien.
Utrechters zijn winnaars!quote:Op zondag 30 mei 2004 17:45 schreef Frenkie het volgende:
Ik vond trouwens de verdediging goed. Sneijder erg goed, Cocu goed en de rest dramatisch.
Die ruit is ook debiel. En Pi-air is ook de pinch-hitter net als dat VAn Nistelrooy nummer 1 spits is.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar dat weet je als Dickie 4-4-2 in een ruit met naar binnen opererende halfspelers laat spelen. Pierre is de ideale pinch-hitter en is verder overbodig.
De ideale nummer 10! Beter dan Van der Vaart!quote:Op zondag 30 mei 2004 17:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Utrechters zijn winnaars!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |