Geen idee. Maar die meisjes moeten vooral niet denken dat die jongens ook met hen zullen trouwen, want dat is niet zo.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:58 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, dit is geen discriminatietopic, maar meer een vraag die kan leiden tot het delen van ervaringen. Laatst liep ik door de stad en zag ik natuurlijk veel mensen. Daaronder ook lekkere meisjes (van een jaar of 16/17). Het viel mij daarmee ontzettend op dat die meisjes vaak vooral met Turkse/Marokkaanse jongens waren. Ik moet er wel bij vermelden dat ik de desbetreffende personen tot de breezahgroep classificeer. Ook zie je vaak op websites als sugababes.nl en webmeiden.nl dat er bij meidenprofielen vaak foto's staan van dergelijke jongens.
Wat zit er in de Turk/Marokkaan wat hem zo aantrekkelijk maakt?
Wrang gesteld maar wel waar...quote:Op zondag 30 mei 2004 13:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Geen idee. Maar die meisjes moeten vooral niet denken dat die jongens ook met hen zullen trouwen, want dat is niet zo.
Heb laatst een docu gezien op tv waar gewoon door een imam werd gezegd dat meisjes maagd moesten blijven, maar dat er bij jongens niet zo aan die regel gehouden wordt.
Letterlijk werd er gezegd: "Je kunt van een gezonde jongen toch niet verwachten dat hij zich inhoudt tot zijn 21ste of zo!"
Aangezien deze jongens hier in Nederland niet met een Turks of Marokkaans meisje mogen daten en zo, en ze wel behoeften hebben zoals elke gezonde jongeman, maken ze graag gebruik van de verderfelijke westerse sletjes.
Dus vandaar.
na blijven kijken is hartstikke normaalquote:Op zondag 30 mei 2004 13:04 schreef FuifDuif het volgende:
Gisteren ook. Ik liep door de stad en zag ik daar een mooie blonde meid. Ik zou haar niet rekenen tot de breezer-cultuur. Ze was netjes gekleed en stond daar te wachten ofzo. Maar in ieder geval, komen er twee Turkse/Marokkaanse jongens aan (beiden een kop kleiner dan het meisje natuurlijk) en begonnen te flirten. Je kon duidelijk zien dat ze het niet leuk vond en ze liep ook gewoon zonder wat te zeggen weg. En zij haar maar na blijven kijken he en met elkaar ergens over hebben... dat vertrouw ik gewoon niet.
Hhehe het blijft prachtig die vooroordelen en die waarheden wat jullie denken te hebben..quote:Op zondag 30 mei 2004 13:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Geen idee. Maar die meisjes moeten vooral niet denken dat die jongens ook met hen zullen trouwen, want dat is niet zo.
Heb laatst een docu gezien op tv waar gewoon door een imam werd gezegd dat meisjes maagd moesten blijven, maar dat er bij jongens niet zo aan die regel gehouden wordt.
Letterlijk werd er gezegd: "Je kunt van een gezonde jongen toch niet verwachten dat hij zich inhoudt tot zijn 21ste of zo!"
Aangezien deze jongens hier in Nederland niet met een Turks of Marokkaans meisje mogen daten en zo, en ze wel behoeften hebben zoals elke gezonde jongeman, maken ze graag gebruik van de verderfelijke westerse sletjes.
Dus vandaar.
Ja dat is lekker makkelijk.....quote:Op zondag 30 mei 2004 13:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niet uit ervaring (duh) maar vooroordeeltechnisch zijn Loverboys altijd Marokkanen.
Ik zeg alleen maar wat een imam op tv gezegd heeft.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:08 schreef Adnan het volgende:
[..]
Hhehe het blijft prachtig die vooroordelen en die waarheden wat jullie denken te hebben..
Maar inderdaad het is waarschijnlijk zo dat de nederlandse jongen niet stoer genoeg is en niet genoeg aanzien heeft in zijn klas en de turkse en marokaanse dan weer wel..en sommige meiden vallen erop..valt nix tegen te doen hehe en het heeft al helemaal nix te maken met dat maagd gebeuren waar die sukkel boven me het over heeft...hehehe
Dat klopt idd wel (beetje hard gesteld maar goed).quote:Op zondag 30 mei 2004 13:04 schreef Gia het volgende:
[..]
knip
Heb je denk ik wel gelijk in ja vanaf het standpunt van de vrouw, veel allochtonen zijn toch een stuk "mannelijker" dan wij autochtone watjes, dat trekt sommigen aan.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:08 schreef Adnan het volgende:
[..]
Hhehe het blijft prachtig die vooroordelen en die waarheden wat jullie denken te hebben..
Maar inderdaad het is waarschijnlijk zo dat de nederlandse jongen niet stoer genoeg is en niet genoeg aanzien heeft in zijn klas en de turkse en marokaanse dan weer wel..en sommige meiden vallen erop..valt nix tegen te doen hehe en het heeft al helemaal nix te maken met dat maagd gebeuren waar die sukkel boven me het over heeft...hehehe
Tja, je kunt dat sarcastisch zo zeggen, maar toch zit er wel waarheid in. Als ik om me heen kijk dan snap ik niet waarom die vrouwen, en dan heb ik het echt niet alleen over moslima's hoor, dat pikken. Veel mannen denken dat ze meer zijn dan hun vrouw. Veel vrouwen zijn onderdanig en volgzaam uit angst om verlaten te worden of in sommige gevallen slaag.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[ sarcasme]Vrouwen willen helemaal geen geemancipeerde man, vrouwen willen een klootzak die ze hun plaats wijst, 3 meter achter hem .[ / Sarcasme]
ach jah, scheinheilig zijn de allochtonen wat dat betreft idd zeker niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, je kunt dat sarcastisch zo zeggen, maar toch zit er wel waarheid in. Als ik om me heen kijk dan snap ik niet waarom die vrouwen, en dan heb ik het echt niet alleen over moslima's hoor, dat pikken. Veel mannen denken dat ze meer zijn dan hun vrouw. Veel vrouwen zijn onderdanig en volgzaam uit angst om verlaten te worden of in sommige gevallen slaag.
Zal nog lang duren voordat alle mannen hun vrouwen als gelijke zien en behandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |