das waar, ik vind zijn buitenlandse avonturen ook niet geweldigquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:42 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Een stuk of 30, maar hij is, aangezien hij als een van de grootste NL-talenten ooit werd gebracht, toch behoorlijk in de vergetelheid geraakt.
De Goey heeft denk ik toch meer dan 30 interlands gespeeld en is een jaar of drie eerste keeper van Oranje geweest. Onder andere op het WK'94, remember zijn fout bij de vrije trap van Branco...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:07 schreef JPM01 het volgende:
ed de goey![]()
Heeft nooit meer iets met het voetballen te maken willen hebben en zit iedere dag te vissen langs de Belgische rivieren.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:30 schreef CANARIS het volgende:
wat ik wil weten is wat er met Robbie Rensenbrink is gebeurt?
Zat in de WK-selectie 1974.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:47 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Harry Lubse
Zijn toch echt wel volwaardige internationals geweest hoorquote:Op zondag 6 juni 2004 13:54 schreef _bigmac_ het volgende:
Wim Jonk
Bogarde
nouja zeg, europees kampioenquote:Op zondag 6 juni 2004 13:04 schreef BB-King het volgende:
Onze enige, echte postbode Berry van Aerle.
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:26 schreef tordesmonats het volgende:
nigel de jong , zo jong al international geweest en nu alweer vergeten bij de selectie
zo vader zo zoon zullen we maar zeggen
heeft díe ooit bij et ned 11tal gezeten? haha die kerel woont 2 straten verderop en is soms hulptrainer bij mn cluppiequote:Op zondag 30 mei 2004 12:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niet gespeeld, wel opgeroepen: Erwin van de Looi
Ja kon Romario in 94 niet in bedwang houden.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:06 schreef Mwanatabu het volgende:
Stan Valckx was de man! Zet daar Wimpie Bouma naast...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |