3 zelfs, dacht ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Heeft Sturing ook niet een cap op z'n naam staan?
Vanenburg hoort er niet tussen, dat was een gerennommeerde international.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Heeft Sturing ook niet een cap op z'n naam staan? (Samen met Latuheru)
Ellerman is een mooie, ja.
Gerald Vanenburg
Mario Been
René Eijkelkamp
En nog zo'n beenbreukfiguur, nu linksachter bij NEC dacht ik, had ook nog een voetballende broer.
Michel Kreek
Frank Verlaat
Dries Boussatta (?)
Luerquote:Op zondag 30 mei 2004 12:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eric van der Leur.
Dat was ook een echte doodschop van die Rus. Ik kan me herinneren dat hij niet eens rood kreeg.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:13 schreef JohnDDD het volgende:
Dit is ook lullig, dit vond ik op een website:
Marcel Peeper: Marcel Peepers liep in zijn eerste interland een gecompliceerde dubbele beenbreuk op. Daarna bereikte hij nooit meer zijn oude niveau.
idd, toch een goal gescoord tegen Malta.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:44 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Vanenburg hoort er niet tussen, dat was een gerennommeerde international.
Er staat me ook iets bij van een toernooitje in 88, oid.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
idd, toch een goal gescoord tegen Malta.
Die telt niet mee want die is niet vergeten. Volgens mij herinnert iedereen die magistrale goal uit de lange pass van Frank de Boer nog (en de presentator die uit z'n dak ging)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Dennis Bergkamp
die heeft toch nog wel aardig wat gespeeld?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:10 schreef DivineJester het volgende:
Bryan Roy?
Een stuk of 30, maar hij is, aangezien hij als een van de grootste NL-talenten ooit werd gebracht, toch behoorlijk in de vergetelheid geraakt.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:13 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
die heeft toch nog wel aardig wat gespeeld?
Met dank aan Louis van Gaal...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:42 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Een stuk of 30, maar hij is, aangezien hij als een van de grootste NL-talenten ooit werd gebracht, toch behoorlijk in de vergetelheid geraakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |