euhm, een kroeg?quote:Op zondag 30 mei 2004 12:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
op chatboy zitten echt geen leuke mensen, weet er iemand niet een leuke plek om normale mensen te ontmoeten?
Ga jij in je eentje naar de kroeg?quote:Op zondag 30 mei 2004 12:15 schreef blublub het volgende:
[..]
euhm, een kroeg?
ik heb ergens nog een vage hoop dat ik daar normale mensen tegen kan komen, het is de enige gay-chat-dinges die ik ken.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:18 schreef Ang3l het volgende:
Op Chatboy gaat het toch vaak ok om hele andere soorten ontmoetingen?
neehquote:Op zondag 30 mei 2004 12:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga jij in je eentje naar de kroeg?.
Haai
exactemundoquote:Op zondag 30 mei 2004 12:18 schreef beaverhausen het volgende:
Ga jij in je eentje naar de kroeg?.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:19 schreef blublub het volgende:
[..]
neeh
haai Bonzaai, hoe ga je?![]()
Ik weet 'r eerlijk gezegd ook niet echt eentje buiten datquote:Op zondag 30 mei 2004 12:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik heb ergens nog een vage hoop dat ik daar normale mensen tegen kan komen, het is de enige gay-chat-dinges die ik ken.
hihihihihihihihiquote:Op zondag 30 mei 2004 12:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik..
Haai poekie. M'n palet van kleuren is helemaal euhm.. nou ja, kleurrijk
quote:Op zondag 30 mei 2004 12:26 schreef blublub het volgende:
[..]
hihihihihihihihi
www.gay.nlquote:Op zondag 30 mei 2004 12:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
op chatboy zitten echt geen leuke mensen, weet er iemand niet een leuke plek om normale mensen te ontmoeten?
hebbie nog genueckt?quote:Op zondag 30 mei 2004 12:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2004 12:31 schreef blublub het volgende:
[..]
hebbie nog genueckt?
misschien moet ik maar weer gewoon hetero worden, homo's zijn zo sex-gericht.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
www.gay.nl
www.msnboy.nl (net zo fout als chatboy, alleen nooit vol)
quote:Op zondag 30 mei 2004 12:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
misschien moet ik maar weer gewoon hetero worden, homo's zijn zo sex-gericht.
tmfquote:Op zondag 30 mei 2004 12:38 schreef blublub het volgende:
[..]
moet je eens naar www.tmf.nl ofzo en dan daar chatten, dat is niet sexgericht ofzo
quote:Op zondag 30 mei 2004 12:38 schreef blublub het volgende:
[..]
moet je eens naar www.tmf.nl ofzo en dan daar chatten, dat is niet sexgericht ofzo
jah, duh, daarom zeg ik t toch ookquote:Op zondag 30 mei 2004 12:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
tmf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier?quote:Op zondag 30 mei 2004 12:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
Bah.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:44 schreef blublub het volgende:
[..]
jah, duh, daarom zeg ik t toch ook
ik ben daar 2x op geweest toen ik 15 was, nooit meer teruggekomen toen t eerste schermpje dat opkwam was: hej geil wijf, neuken?
Mwoa.. valt wel mee toch?quote:Op zondag 30 mei 2004 12:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
![]()
ik denk niet dat ik nog meer mensen hier zal ontmoeten dan de mensen die ik al heb ontmoet.
Ik denk toch dat ik het bij nieuwe mensen moet gaan proberen, aangezien ik hier mijn imago al goed verziekt heb dat eigenlijk iedereen me wel kan missen als kiespijn.
maar dan moet ik wel weer eerst die mensen vindenquote:Op zondag 30 mei 2004 12:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mwoa.. valt wel mee toch?
Mgoed.. probeer mensen te vinden met wie je eens kunt gaan stappen in homotenten? Zodat je daar weer via via mensen kunt leren kennen?
jah getsiequote:Op zondag 30 mei 2004 12:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bah..
Ach ja, toen ik voor het eerst uitging in een homogelegenheid kende ik ook niemand.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maar dan moet ik wel weer eerst die mensen vinden
waar ben jij zo moe van he, nou he vertel op stoute jongen!quote:Op zondag 30 mei 2004 13:01 schreef beaverhausen het volgende:
Hij zal wel intensief genomen moe zijn, omdat hij hard gepakt is door al dat gepenetreerd studeren dat hij alsmaar doet!quote:Op zondag 30 mei 2004 13:09 schreef blublub het volgende:
[..]
waar ben jij zo moe van he, nou he vertel op stoute jongen!
Op gay.nl kun je toch alle mensen met een groen kleurtje aanspreken?quote:Op zondag 30 mei 2004 12:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet 'r eerlijk gezegd ook niet echt eentje buiten dat
Gay.nl is niete cht een chatbox... en [HOMO] ook niete cht
quote:Op zondag 30 mei 2004 13:15 schreef xman het volgende:
[..]
Hij zal wel intensief genomen moe zijn, omdat hij hard gepakt is door al dat gepenetreerd studeren dat hij alsmaar doet!
Misschien moet ik me daar eens aanmelden.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Op gay.nl kun je toch alle mensen met een groen kleurtje aanspreken?
Hetzelfde idee als chatboy, losse berichtjes naar individuele mensen. Alleen zul je op gay.nl wat vaker mensen treffen die gewoon nog hun pc aan hebben staan, en eigenlijk zelf niet zitten te chatten. Aan de andere kant is er ook wel weer het voordeel van de offline berichtjes natuurlijk.
'k Vind het handig..
Wat? Ben je dan niet aan het studeren nu?quote:Op zondag 30 mei 2004 13:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:19 schreef xman het volgende:
[..]
Wat? Ben je dan niet aan het studeren nu?![]()
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/215/topquote:Op zondag 30 mei 2004 13:24 schreef blublub het volgende:
hej weet iemand een site waar je zeg maar kan kijken hoeveel losse mobiele telefoontoestellen kosten?
Misschien staan er wat linkjes in DIG?quote:Op zondag 30 mei 2004 13:24 schreef blublub het volgende:
hej weet iemand een site waar je zeg maar kan kijken hoeveel losse mobiele telefoontoestellen kosten?
jah dat is ongeveer wat ik bedoel, maar dan ook dat je ze met elkaar kan vergelijken zeg maar (dus niet dat ik ze allemaal moet aanklikken en dan naar die sites om te kijken hoe ze eruit zien en wat voor functies enzo)quote:Op zondag 30 mei 2004 13:26 schreef xman het volgende:
[..]
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/215/top
quote:Op zondag 30 mei 2004 13:36 schreef XMN8R het volgende:
Van 922 naar 993?
Zo gaan we wel erruug snel naar de 1000ste
jah super! bedankt!quote:Op zondag 30 mei 2004 13:30 schreef DennisMoore het volgende:
www.kieskeurig.nl
Dat zal vast een tele-synch cam versie zijn. Ik ga pas downloaden als er ergens een DVD-rip of DVD screener is...quote:Op zondag 30 mei 2004 12:56 schreef xman het volgende:
Yay mijn Day after tomorrow download is op 90%
Lekker kijken straks!
Sta je er nog niet op dan?quote:Op zondag 30 mei 2004 13:18 schreef xman het volgende:
[..]
Misschien moet ik me daar eens aanmelden.
wat Vlarp zegtquote:Op zondag 30 mei 2004 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zal vast een tele-synch cam versie zijn. Ik ga pas downloaden als er ergens een DVD-rip of DVD screener is...
Cam versies blijven een no-goquote:Op zondag 30 mei 2004 13:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wat Vlarp zegt
Al vallen cam versies soms ook wel mee. Die van Kill Bill 2 is best goed te doen.
Eej Jerquote:Op zondag 30 mei 2004 13:47 schreef Jerruh het volgende:
goeiemiddagh!!
*terug van werk is en geniet van bammetjes geitenkruidenkaas*
Eej Wizquote:Op zondag 30 mei 2004 13:48 schreef wizarddragon het volgende:
Middag...wat had ik vaag gedroomd.
Hoi Iedereen
nopezquote:Op zondag 30 mei 2004 13:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eej Jer
Schijnt bij jullie de zon?
Ik moest gaan terrassen vandaagquote:Op zondag 30 mei 2004 13:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nopez.
maar ja, ik moet toch werken aan school dus liever de zon over twee weken dan nu.
dan denk je de zon er toch bij?quote:Op zondag 30 mei 2004 13:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moest gaan terrassen vandaag
Als het regent?quote:Op zondag 30 mei 2004 13:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan denk je de zon er toch bij?
simpelquote:Op zondag 30 mei 2004 13:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als het regent?
quote:Op zondag 30 mei 2004 13:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
simpel
doen ze in teletubbieland ook!
uhoh!.
Dan moet je eerst even een van de andere mods een pijpbeurt gevenquote:Op zondag 30 mei 2004 14:00 schreef Ang3l het volgende:
Jerruh, honey,baby, sweety!
Kun je... o wacht... je hebt geen blauwe naam meer
Ik moet de topictitel aanpassenIk ben van 922 naar 993 gesprongen
Ken'k da zelluf?
quote:Op zondag 30 mei 2004 14:01 schreef Vlarp het volgende:
Dan moet je eerst even een van de andere mods een pijpbeurt geven
worked for me when I was bluequote:Op zondag 30 mei 2004 14:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]!
Alleen als er een leuke tussen zit hoor.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moet je eerst even een van de andere mods een pijpbeurt geven
Niet zo kieskeurig heh?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen als er een leuke tussen zit hoor.
Anders dan hebben we gewoon 7 pagina's lang een blik in de toekomst hoor.
www.kieskeurig.nlquote:Op zondag 30 mei 2004 14:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet zo kieskeurig heh?
Ach, niet zo zeuren. Tis zo gebeurd.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:09 schreef Ang3l het volgende:
Echtwel! Ik ben kieskeurig
Ik ga niet zomaar iedereen plezieren om een 9 in een 2 te laten veranderen
jogy is pijpablequote:Op zondag 30 mei 2004 14:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ach, niet zo zeuren. Tis zo gebeurd.
Alleen jogy?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jogy is pijpable![]()
.
knut niequote:Op zondag 30 mei 2004 14:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alleen jogy?.
en yvonne?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
knut nie
inso heeft geen pijpdinges
hmm PR kan er ook wel mee door.
dies geen ONZmodquote:Op zondag 30 mei 2004 14:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
en yvonne?.
Ja so? Je kan het beste hoog beginnenquote:Op zondag 30 mei 2004 14:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dies geen ONZmod.
FOOTOOOOOOquote:Op zondag 30 mei 2004 14:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jogy is pijpable![]()
.
Danny?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:26 schreef beaverhausen het volgende:
Ja so? Je kan het beste hoog beginnen
quote:Op zondag 30 mei 2004 14:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Danny?.
Tal Bachman.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:37 schreef beaverhausen het volgende:
*meezing*
"She's so hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaiaiiiiiiigh! "
Ik vermoed dat de machtige dierenwinkel-lobby zal proberen om dat tegen te houden, want dat gaat ten koste van de omzet.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:49 schreef DennisMoore het volgende:
Trouwens, over pakweg ehm... 10 jaar ofzo, kun je vast pilletjes of druppeltjes kopen, om aan je konijn te geven, zodat ze jong blijven. Of er wordt genetisch wat gesleuteld. Die kant zou 't best op kunnen gaan.
Onze Fuzz blijft eewuig jongquote:Op zondag 30 mei 2004 14:49 schreef DennisMoore het volgende:
Trouwens, over pakweg ehm... 10 jaar ofzo, kun je vast pilletjes of druppeltjes kopen, om aan je konijn te geven, zodat ze jong blijven. Of er wordt genetisch wat gesleuteld. Die kant zou 't best op kunnen gaan.
Oudere konijnen zijn minder rond en pluizig, en zitten niet meer op je hand, maar proberen teddybeertjes te neuken.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Onze Fuzz blijft eewuig jongDie gaat nóóóóóit dood!
Hij heeft het al 1 dag en 1 nacht overleefd hoor!!![]()
Moet zo'n beest niet eerst een week in z'n hok ofzo, om te leren dat dat zijn plekje is?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Deze zit ook niet op m'n hand
Hij moet nog heel erg wennen. Hij zit nu steeds onder de verwarming bij de TV ... da's al meer dan gister, toen durfde ie amper onder z'n hok uit. O, en ik heb 'm ook al een x achter de vaatwasser moeten plukken
Tis een konijn, geen hondquote:Op zondag 30 mei 2004 15:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet zo'n beest niet eerst een week in z'n hok ofzo, om te leren dat dat zijn plekje is?
Enneh... hoe ga je 'm zindelijk krijgen?
Ja, so? Ook konijnen kun je zindelijk krijgen.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:18 schreef Ang3l het volgende:
Tis een konijn, geen hond
Helemaal mee eens. Zo'n beest moet lopen en rennen enzo.quote:Maar als we thuis zijn mag ie gewoon rondhupsen vind ik
Je Frans Bauer-collectie, wat doe je?!quote:Op zondag 30 mei 2004 15:20 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ik heb 16 Gb aan MP3's weggegooid...
Neuh, Frans Bauer heb ik nogquote:Op zondag 30 mei 2004 15:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je Frans Bauer-collectie, wat doe je?!
bestaan die nog dan?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:30 schreef Cybart het volgende:
oeh het nieuwe album van The Corrs
nee, ze zijn dood en hebben in de hemel een CD opgenomen die bij de eerste de beste hagelbui bij bart op schoot verscheenquote:Op zondag 30 mei 2004 15:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
bestaan die nog dan?
Sarcasme siert je niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, ze zijn dood en hebben in de hemel een CD opgenomen die bij de eerste de beste hagelbui bij bart op schoot verscheen.
tuurlijk bestaan ze dus.
botheid welquote:Op zondag 30 mei 2004 15:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Sarcasme siert je niet.
ik moet m nog reviewenquote:Op zondag 30 mei 2004 15:41 schreef Cybart het volgende:
hij's lekker Jerre.
weet nog niet waarvoor. vind het geen cd voor de auto enzo (maar dat waren hun vorige ook niet.
het is ook geen cd om savonds op te zetten
maar hij's wel goed hoor!
je blijft bezigquote:Op zondag 30 mei 2004 15:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik moet m nog reviewenik ben nu met de CD van alanis bezig
.
Nog altijd meer dan sarcasmequote:Op zondag 30 mei 2004 15:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
botheid wel.
fry a legquote:Op zondag 30 mei 2004 15:47 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ga *ril* een CPU-koeler vervangen... koelpasta enzo, eng....
Wish me luck.
het is leuk!!!quote:Op zondag 30 mei 2004 15:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
je blijft bezig
Ik heb woensdag een P4 op een nieuw moederbord geprikt en z'n koeler gemonteerd, ging zonder kleerscheuren..quote:Op zondag 30 mei 2004 15:47 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ga *ril* een CPU-koeler vervangen... koelpasta enzo, eng....
Wish me luck.
mocht tijd wordenquote:Op zondag 30 mei 2004 15:48 schreef Cybart het volgende:
good luck DM
dan ga ik ondertussen eens douchen en aankleden...
Ahh.. ik ben dus niet de enige...quote:Op zondag 30 mei 2004 15:49 schreef Jerruh het volgende:
mijn msn doet kut, sorry bart...
never mindquote:Op zondag 30 mei 2004 15:49 schreef Jerruh het volgende:
mijn msn doet kut, sorry bart...
heb je weer met de elektro zitten kloten vlarp? je weet toch dat wij in zuidwest nederland, en dus ook jij daar in numansdorp afhankelijk zijn van het net van de amercentrale?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahh.. ik ben dus niet de enige...
That's not logical, your conclusion fails to properly tie into the phenomenon. Why should sarcasm be the result of a blissfully constructed facade? Sarcasm is a regular linguistic tool, used by many, free for all, it's hardly a tool of honest deception.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:48 schreef Jerruh het volgende:
@Kug: at least my purpose isnt to be sarcastic, in fact: all what I say is me and not a mask or substance that I try to be..
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heb je weer met de elektro zitten kloten vlarp? je weet toch dat wij in zuidwest nederland, en dus ook jij daar in numansdorp afhankelijk zijn van het net van de amercentrale?.
joh.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
That's not logical, your conclusion fails to properly tie into the phenomenon. Why should sarcasm be the result of a blissfully constructed facade? Sarcasm is a regular linguistic tool, used by many, free for all, it's hardly a tool of honest deception.
hehehe nikkel versus elektriciteitquote:Op zondag 30 mei 2004 15:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb alleen een kwartje in het transformatorhuisje gegooid..
Ik had bijna de best of van ze gekocht, tezaam met die van Lenny Kravitzquote:Op zondag 30 mei 2004 15:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, ze zijn dood en hebben in de hemel een CD opgenomen die bij de eerste de beste hagelbui bij bart op schoot verscheen.
tuurlijk bestaan ze dus.
Ik heb iets gemist... dus je doel was een steek onder water te geven of om een grappige observatie te maken?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
joh.
en nou je woordenboek wegleggen en er achter komen dat sarcasme een benadering kan zijn van iemand op bepaalde acties. het gebruik van sarcasme of enig andere stijvorm hangt o.a. samen met hoe iemand reageert op gespreksstof. wat voor sterkte heeft sarcasme als je het niet wilt gebruiken (het zit niet in je denken), maar het gebruikt omdat het leuk klinkt? dan gaat sarcasme totaal zijn doel voorbij en dan wordt het hoogstens grappig. en dat is iets wat je niet wilt bereiken met sarcasme. logisch als wat.
Ik zie er nog goed uit, en dat had anders niet het geval geweest...quote:Op zondag 30 mei 2004 15:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehehe nikkel versus elektriciteit.
volgens mij heb je in de draden gehangen.
Welke koeler heb je nu?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:58 schreef DennisMoore het volgende:
[nerd] Damn... that was easy!.
Voorheen klonk ie als een straaljager, en nu hoor je enkel nog de harde schijf! [/nerd]
HAD HET GEDAAN, EIKEL!quote:Op zondag 30 mei 2004 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had bijna de best of van ze gekocht, tezaam met die van Lenny Kravitz
Waarom heb ik dat eigenlijk niet gedaan?![]()
Kom dat hier ook ff doen, it kreng lijkt alsof ie gaat ontploffen steedsquote:Op zondag 30 mei 2004 15:58 schreef DennisMoore het volgende:
Voorheen klonk ie als een straaljager, en nu hoor je enkel nog de harde schijf! [/nerd]
zoals ik al zei: een botte reactiequote:Op zondag 30 mei 2004 15:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist... dus je doel was een steek onder water te geven of om een grappige observatie te maken?
kom hier ook ff langsquote:Op zondag 30 mei 2004 15:58 schreef DennisMoore het volgende:
aaah een steek boven water dus...quote:Op zondag 30 mei 2004 16:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zoals ik al zei: een botte reactie.
ik gebruik nauwelijks sarcasme, als ik iets duidelijk wil maken, gebruik ik geen stijlvormen.
nergens voor nodig.
Bite me, bitch!quote:Op zondag 30 mei 2004 16:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
HAD HET GEDAAN, EIKEL!.
nikste steek.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
aaah een steek boven water dus...
nou in dat geval... je ruikt naar oude mannen en boerenkool.
omdat ik niet pijpwaardig benquote:Op zondag 30 mei 2004 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bite me, bitch!
Ze liggen nog bij de 2 voor 15 dus misschien ga ik 't nog doen
Grr, nog steeds 993 in het topic. En ik ben de modjes nagegaan maar ik vond ze niet bijzonder pijpwaardig. Ja Jerruh, waarom ben JIJ dan ook geen mod meer!
nu hebben we ruzie, mijn grappen stinken nooit!quote:Op zondag 30 mei 2004 16:05 schreef Jerruh het volgende:
en jouw grappen stinken.
ik ruik ze enorm!!! overgewaaid vanuit chillieburg!quote:Op zondag 30 mei 2004 16:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nu hebben we ruzie, mijn grappen stinken nooit!
Zeker weten dat het mijn grappen zijn, misschien dat het wat frisser ruikt daar als je je armen naar beneden doet.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ruik ze enorm!!! overgewaaid vanuit chillieburg!.
*demonstratief met hand voor neus wappert*
http://www.arctic-cooling.com/en/products/copper_silent2r2_tc/quote:Op zondag 30 mei 2004 16:00 schreef Vlarp het volgende:
Welke koeler heb je nu?
Volgens mij zijn jullie twee IT'erig genoeg.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Kom dat hier ook ff doen, it kreng lijkt alsof ie gaat ontploffen steeds
hoe kan ik typen als mijn armen omhoog zijn?quote:Op zondag 30 mei 2004 16:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Zeker weten dat het mijn grappen zijn, misschien dat het wat frisser ruikt daar als je je armen naar beneden doet.
*demonstraties Jerry-gebaar doet*
Ik denk dat die gruwelijk gemuteerde wrat daar verantwoordelijk voor is.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:16 schreef Jerruh het volgende:
hoe kan ik typen als mijn armen omhoog zijn?
oeh, gebakken lucht!quote:Op zondag 30 mei 2004 16:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik denk dat die gruwelijk gemuteerde wrat daar verantwoordelijk voor is.
En meestel zijn die gasten die zich cutieboy noemen ook nog 's 40+quote:Op zondag 30 mei 2004 16:24 schreef Vlarp het volgende:
Weet je wat me opvalt?
Dat veel van die onvolwassen, jonge, nichterige nichtjes die nog eens lelijk zijn ook vaak van zichzelf denken dat ze de knapste op de wereld zijn. Ik zit uit verveling op www.msnboy.nl en er zitten er alweer een aantal die gewoon een oerlelijke kop hebben op de foto en dan vervolgens als "Young_Cutie_19jr" ofzo ingelogd zijn....
In dit geval was het een ventje van 17..quote:Op zondag 30 mei 2004 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En meestel zijn die gasten die zich cutieboy noemen ook nog 's 40+
Arme jongquote:Op zondag 30 mei 2004 16:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik denk dat ik mijn gevoel voor humor kwijt ben, en dat mijn gevatheid dood is gegaan en is opgedroogd tot de grote van een rozijn, om vervolgens door een of andere gevleugelde rat te worden opgepikt en opgevreten.
en dat is er nog vanuitgaand dat ik ooit gevat was en dat ik ooit een gevoel voor humor had...![]()
Ik denk het ook.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik denk dat ik mijn gevoel voor humor kwijt ben, en dat mijn gevatheid dood is gegaan en is opgedroogd tot de grote van een rozijn, om vervolgens door een of andere gevleugelde rat te worden opgepikt en opgevreten.
en dat is er nog vanuitgaand dat ik ooit gevat was en dat ik ooit een gevoel voor humor had...![]()
Hij kan nog groeien....hmm nee fout antwoordquote:Op zondag 30 mei 2004 16:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In dit geval was het een ventje van 17..
LOLquote:Op zondag 30 mei 2004 16:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hij kan nog groeien....hmm nee fout antwoord![]()
Ja..want ik w8 nog op m'n groeispurtquote:Op zondag 30 mei 2004 16:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
LOL
Ik ook al 6 jaarquote:Op zondag 30 mei 2004 16:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja..want ik w8 nog op m'n groeispurt![]()
Hmm.. je zou het haast denken...quote:Op zondag 30 mei 2004 16:31 schreef DennisMoore het volgende:
Zijn homo's gemiddeld kleiner dan hetero's?
nee ik ben vast de kleinste (1.64m)quote:Op zondag 30 mei 2004 16:31 schreef DennisMoore het volgende:
Geen flauw idee. M'n broer is kleiner dan ik.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:31 schreef DennisMoore het volgende:
Nuecken?quote:Op zondag 30 mei 2004 16:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Assenboy17 is best nog te doen
Arachnid ook
maar de rest is wel erg ranzig
Wie? en Waar?quote:Op zondag 30 mei 2004 16:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Assenboy17 is best nog te doen
Arachnid ook
maar de rest is wel erg ranzig
hihihi. Ik ben lekker 11cm langerquote:Op zondag 30 mei 2004 16:32 schreef blublub het volgende:
[..]
nee ik ben vast de kleinste (1.64m)
dwergroei van overmatige masturbatie?quote:Op zondag 30 mei 2004 16:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. je zou het haast denken...
In 't geval van mij, Wiz en Cyb klopt het wel
Ik 7quote:Op zondag 30 mei 2004 16:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hihihi. Ik ben lekker 11cm langer
Maar in't geval van Pupje, Prego, mij en Nathan bv al weer niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. je zou het haast denken...
In 't geval van mij, Wiz en Cyb klopt het wel
ukkiequote:Op zondag 30 mei 2004 16:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik 7
ik 26 cm..quote:Op zondag 30 mei 2004 16:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hihihi. Ik ben lekker 11cm langer
Hoe groot ben jij dan wel niet? 1.12?quote:Op zondag 30 mei 2004 16:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dwergroei van overmatige masturbatie?
G_E is ook lang geloof ik. En Waxje al helemaal!quote:Op zondag 30 mei 2004 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar in't geval van Pupje, Prego, mij en Nathan bv al weer niet.
Dus dat heft elkaar op
Zeur niet, want jij bent ook niet gemiddeld grootquote:Op zondag 30 mei 2004 16:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dwergroei van overmatige masturbatie?
quote:Op zondag 30 mei 2004 16:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik 26 cm...
ik ben nog steeds de kleinste heurquote:Op zondag 30 mei 2004 16:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ukkie
ja maar op msnboy zeg je net dat je niet wil.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nuecken?
quote:Op zondag 30 mei 2004 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe groot ben jij dan wel niet? 1.12?
ik heb geen homolengtequote:Op zondag 30 mei 2004 16:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Sorryquote:Op zondag 30 mei 2004 16:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ja maar op msnboy zeg je net dat je niet wil.
![]()
houd je dan niet meer van me
Me neither.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb geen homolengte.
mijn tim is ook rond de 1:90quote:Op zondag 30 mei 2004 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Me neither.
1.83m, en pupje 1.82m
neffequote:Op zondag 30 mei 2004 16:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mijn tim is ook rond de 1:90
dat loopt netter dan een klein menneke neffe je hahaha
Outerspace-gebrabbel-bullshit-from-another-dimension soms ook niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
neffeBrabants klinkt echt niet soms
geweldig woordquote:Op zondag 30 mei 2004 16:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
neffeBrabants klinkt echt niet soms
zuurpruim.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Outerspace-gebrabbel-bullshit-from-another-dimension soms ook niet.
wat een zelfspotquote:Op zondag 30 mei 2004 16:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
zuurpruim.
Nee dank u. Ik heb al mediterraneas Tzatziki chipjesquote:Op zondag 30 mei 2004 16:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
zuurpruim.
Da's best kleiner dan gemiddeld hoor.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Me neither.
1.83m, en pupje 1.82m
ik heb roasted chicken en thyme chipjesquote:Op zondag 30 mei 2004 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dank u. Ik heb al mediterraneas Tzatziki chipjes
Echt niet! Het gemiddelde is geen 1.90 of zo hoor, NOG niet tenminste.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's best kleiner dan gemiddeld hoor.
waar?quote:Op zondag 30 mei 2004 16:44 schreef blublub het volgende:
[..]
wat een zelfspot
Vaag he! Die smaken gewoon ECHT naar gerookte kip!quote:Op zondag 30 mei 2004 16:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik heb roasted chicken en thyme chipjes
alweer? of heb je die zak nou nog niet leeg...quote:Op zondag 30 mei 2004 16:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik heb roasted chicken en thyme chipjes
daar *wijst*quote:Op zondag 30 mei 2004 16:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waar?
heb je je roze bril wel op blubske?
Ze zijn wel lekker maar het is inderdaad erg vaag. Je weet dat je chips eet en je proeft kip.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vaag he! Die smaken gewoon ECHT naar gerookte kip!
Ik vind die Thai Sweet chili de lekkerste, die chicken daar heb ik na een paar chipje sgenoeg van (dieetchips!). Die paprika... dat is gewoon normale paprika qua smaak. Die's saai vind ik.
hoi enzoquote:Op zondag 30 mei 2004 16:51 schreef Markie-Mark het volgende:
He hallo enzo
hohoooooiiiiquote:Op zondag 30 mei 2004 16:51 schreef Markie-Mark het volgende:
He hallo enzo
nog steeds dezelfde zakquote:Op zondag 30 mei 2004 16:53 schreef blublub het volgende:
[..]
alweer? of heb je die zak nou nog niet leeg...
m-s-nquote:Op zondag 30 mei 2004 16:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hohoooooiiii
Hoe ist? En met je man??
*bonbonnetjes op tafel zet*quote:Op zondag 30 mei 2004 16:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
Beaverhausen, Blublub en Ang3l... het theekransje is weer begonnen![]()
Heb ik ooit thee gedronken met Blublub ja?quote:Op zondag 30 mei 2004 16:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
quote:Op zondag 30 mei 2004 16:56 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. aangezien het plan voor het terras letterlijk in het water is gevallen vandaag hebben we maar besloten naar de Regenboog te gaan. Ik heb er weer eens zin in
ik lust niet eens zo graag thee joh gekkiequote:Op zondag 30 mei 2004 16:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
konijntjeplaatje....quote:Op zondag 30 mei 2004 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik ooit thee gedronken met Blublub ja?
Ow! Was't lekker?
wax hoe kan ik nou ooit een mini-meet regelen als jij niet op msn zit?quote:Op zondag 30 mei 2004 16:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Uitkijken he!!!
met mij niet hoor, ik lust heel zo graag niet thee.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik ooit thee gedronken met Blublub ja?
Ow! Was't lekker?
Ik denk dat ik die een aanmaak voor Fuzz, voor als ie straks een keer wuil chattenquote:Op zondag 30 mei 2004 16:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
m-s-n
Nee...quote:Op zondag 30 mei 2004 16:59 schreef blublub het volgende:
[..]
met mij niet hoor, ik lust heel zo graag niet thee.heb je wel thee gedronken met Beavje dan???
Nee, niet de gemiddelde Nederlandse man, da's iets van 1m80 geloof ik.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:49 schreef Ang3l het volgende:
Echt niet! Het gemiddelde is geen 1.90 of zo hoor, NOG niet tenminste.
Ik ben gewoon netjes gemiddeld en in een homotent iig boven gemiddeld.
mag ie chatten met mijn poesquote:Op zondag 30 mei 2004 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die een aanmaak voor Fuzz, voor als ie straks een keer wuil chatten![]()
Krijgt ie z'n eigen laptopje hier
Ow was jij dat?!quote:Op zondag 30 mei 2004 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee...eigenlijk hebben we alleen geneuckt....
too much infoquote:Op zondag 30 mei 2004 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee...eigenlijk hebben we alleen geneuckt....
quote:Op zondag 30 mei 2004 16:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wax hoe kan ik nou ooit een mini-meet regelen als jij niet op msn zit?
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:00 schreef blublub het volgende:
[..]
mag ie chatten met mijn poes
geen bijdehande opmerkingen graag, bedankt![]()
Wie weet kom ik eindelijk m'n prins tegen..quote:Op zondag 30 mei 2004 16:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Uitkijken he!!!
intelligente poes heb jijquote:Op zondag 30 mei 2004 17:00 schreef blublub het volgende:
[..]
mag ie chatten met mijn poes
geen bijdehande opmerkingen graag, bedankt![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]Nee maar ik kom nog wel vanavond
wees gerust
Ik moet eerst ff verhaal typen, anders zit ik weer tot diep in de nacht..... ssssssshhhhh.......
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow was jij dat?!
Ja halloow, wie zit er nou de hele tijd te roepen: "Hebbie al genueckt?"quote:Op zondag 30 mei 2004 17:01 schreef blublub het volgende:
[..]
too much info
Ja die van haar kan volgens mij zelfs met een joystick overweg1quote:Op zondag 30 mei 2004 17:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
intelligente poes heb jij
Ja, nu weet ik t weer. Dat was wel even kinkyquote:Op zondag 30 mei 2004 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik was degene die naar thai sweet chili rook. Ik ging op de roasted chicken af
Ja, jammer dat paprika niet meekon hequote:Op zondag 30 mei 2004 17:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik t weer. Dat was wel even kinky
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die van haar kan volgens mij zelfs met een joystick overweg1
Nee, paprika meurde ook een beetjequote:Op zondag 30 mei 2004 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, jammer dat paprika niet meekon heach ja, die was toch niet zo bijzonder.
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die van haar kan volgens mij zelfs met een joystick overweg1
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wie weet kom ik eindelijk m'n prins tegen..
Ik dacht bijna dat ie cheese & onion wasquote:Op zondag 30 mei 2004 17:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, paprika meurde ook een beetje.
jah. en. dus. so. whats your point darlin?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja halloow, wie zit er nou de hele tijd te roepen: "Hebbie al genueckt?"
Ik hoor toch andere verhalenquote:Op zondag 30 mei 2004 17:05 schreef blublub het volgende:
[..]
en ze kan nog veel meer
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]loop je te zwalken over straat....
hoor je opeens *katalop-katalop-katalop*
,,Gij daar, jogeman
ik wil graag weten of het kan
dat gij aan mijn zijde
zou willen leven zonder meide'
voor eeuwig met mij een koppel kan zijn
Oh jongeman, wat zoude dat zijn zo fijn...."
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]loop je te zwalken over straat....
hoor je opeens *katalop-katalop-katalop*
,,Gij daar, jogeman
ik wil graag weten of het kan
dat gij aan mijn zijde
zou willen leven zonder meide'
voor eeuwig met mij een koppel kan zijn
Oh jongeman, wat zoude dat zijn zo fijn...."
Ja nu je het zegt, zo in het donker had ie er wel wat van weg.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht bijna dat ie cheese & onion was
andere verhalen? en net kon ik t nog welquote:Op zondag 30 mei 2004 17:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik hoor toch andere verhalen
* Gerdoow bel*![]()
Nou krijg je eens antwoord op je vraag en kan je er niet tegen.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:06 schreef blublub het volgende:
[..]
jah. en. dus. so. whats your point darlin?
ja maar als dat gebeurt he, blijf je dan wel doorfokken met ons?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Who knows
Dat zeg jijquote:Op zondag 30 mei 2004 17:08 schreef blublub het volgende:
jij hebt heel zijn nummer niet. en al had je t, gerdow weet daar ook heel niks van![]()
ik wil enkel weten of je Jean-Antoinne nou eindelijk al eens genueckt hebt, voor de rest van je seksleven pas ik, als je t niet erg vindtquote:Op zondag 30 mei 2004 17:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou krijg je eens antwoord op je vraag en kan je er niet tegen.
jajajaja rest nog de vraag of jij zomaar een fokker durft te bellenquote:Op zondag 30 mei 2004 17:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zeg jij
Benieuwd wat onze goeie vriend Gerdoow daar over te vertellen heeft
Beetje dubbel vind je niet?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:09 schreef blublub het volgende:
[..]
ik wil enkel weten of je Jean-Antoinne nou eindelijk al eens genueckt hebt, voor de rest van je seksleven pas ik, als je t niet erg vindt
rest nog eerder de vraag, hoe komt ie aan zn nummerquote:Op zondag 30 mei 2004 17:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jajajaja rest nog de vraag of jij zomaar een fokker durft te bellen
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jajajaja rest nog de vraag of jij zomaar een fokker durft te bellen
wat is er dubbel aan?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Beetje dubbel vind je niet?.
En Jean-Antoine kan er wat van
en het rijmt ook nog! :')
Tuurlijkquote:Op zondag 30 mei 2004 17:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ja maar als dat gebeurt he, blijf je dan wel doorfokken met ons?![]()
wat nouquote:Op zondag 30 mei 2004 17:12 schreef blublub het volgende:
jeeeeejeindelijk ge-
- d
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wat nou?
Ik ben niet zwanger..
Wat nou?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:15 schreef blublub het volgende:
[..]
zie ge-editte postquote:Op zondag 30 mei 2004 17:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat nou?.
Da's de bevallingssmiley.
En ik ga eg nie bevallen.
Vind ik ook... als 't er heftig aan toegaat kun je best zo kijken en doen hoorquote:Op zondag 30 mei 2004 17:20 schreef blublub het volgende:
[..]
zie ge-editte post
en ik vind dat niet een bevallingssmiley, ik vind t een hijg en puf smiley
misschien doen jij en je prinsje over een paar uurtjes ook wel zoquote:Op zondag 30 mei 2004 17:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vind ik ook... als 't er heftig aan toegaat kun je best zo kijken en doen hoor
Ow.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:20 schreef blublub het volgende:
[..]
zie ge-editte post
en ik vind dat niet een bevallingssmiley, ik vind t een hijg en puf smiley
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op zondag 30 mei 2004 17:27 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
Ha...
En van wie ben jij een kloon?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:27 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
Ha...
Such detailsquote:Op zondag 30 mei 2004 17:24 schreef blublub het volgende:
[..]
misschien doen jij en je prinsje over een paar uurtjes ook wel zo
Wilde ik net vragen.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En van wie ben jij een kloon?
'k Geef totaal niet om eten, maar dit klinkt eigenlijk best lekker.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:30 schreef Cybart het volgende:
zoooooooo
eten is bijna klaar.
vandaag:
Kipreepjes gemarineerd in olijfolie, rode peper, basilicum, pesto. in port gebakken
daar weer champignons, ui en prei bij
en zometeen komt daar nog pasta (penne regatte) en spinazi bij
en dan ga ik nu een wijntje inschenken
Kloon? Nee. Maar volgens mij ken ik wizarddragon.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En van wie ben jij een kloon?
*kuch*quote:Op zondag 30 mei 2004 17:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wilde ik net vragen.
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:30 schreef Cybart het volgende:
zoooooooo
eten is bijna klaar.
vandaag:
Kipreepjes gemarineerd in olijfolie, rode peper, basilicum, pesto. in port gebakken
In de Bijbelse zin des woords?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:32 schreef DiabolicDreamer het volgende:
Kloon? Nee. Maar volgens mij ken ik wizarddragon.
Uhquote:Op zondag 30 mei 2004 17:32 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
Kloon? Nee. Maar volgens mij ken ik wizarddragon.
joh.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*kuch*
Kug
denk ik dan
wat nou details miepert, dat zijn toch helemaal geen detailsquote:Op zondag 30 mei 2004 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Such details
Lindenburg, schoolkamp 1995 in Burgh-Haamstede...quote:Op zondag 30 mei 2004 17:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
UhOw waar ken je mij dan van?
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:36 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
Lindenburg, schoolkamp 1995 in Burgh-Haamstede...
serieus, waarom gaan je ouders uit eten als je zoiets klaar maakt?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:37 schreef Cybart het volgende:
ja, ik moet vandaag alleen eten
ik moet straks werken en pa en ma gaan uit eten
maar er is vast genoeg over
*eten ben*
ohw nee, nou krijgen we de ranzige verhalen hoorquote:Op zondag 30 mei 2004 17:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd....wie ben jij? Toch niet m'n roommate toen?
Doe maar handjes op je oren houdenquote:Op zondag 30 mei 2004 17:38 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw nee, nou krijgen we de ranzige verhalen hoor
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd....wie ben jij? Toch niet m'n roommate toen?
mn onschuld, wat doe je?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe maar handjes op je oren houden
Wanneer kwam ik ook al weer eten? Vanavond toch he?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:30 schreef Cybart het volgende:
zoooooooo
eten is bijna klaar.
vandaag:
whahah kheb al een vermoeden wie jij bentquote:Op zondag 30 mei 2004 17:41 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]Yup. Jij heet toch Desmond?
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
whahah kheb al een vermoeden wie jij bent.
Yuri
... zow das lang geleden, heb je msn? Hoe ben je hier terechtgekomen?
Aaawww, wat heerlijk cute stalkerigquote:Op zondag 30 mei 2004 17:53 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]Het is wel erg lang geleden.
Hoe ik hier ben terechtgekomen? Nou ik kwam jou afgelopen week tegen in breda. Ik was daar enquetes aan het afleggen. En toen sprak ik jou aan. Volgens mij had je niet in de gaten dat ik een oud klasgenoot was. Ik vroeg me ook af of ik jou ergens van kende. 1 van de vragen was "welke websites bezoek je graag", dus zodoende.
Ja ik heb msn en ik zit jouw hotmail al aan het adden
omdat ze daar zin in hadden. en ja, ik ga echt geen pizza of andere simpele dingen eten als ze dat doen. en zeker niet op zondag. op zondag wil ik altijd lekker koken/eten. dus vandaarquote:Op zondag 30 mei 2004 17:38 schreef blublub het volgende:
[..]
serieus, waarom gaan je ouders uit eten als je zoiets klaar maakt?
moet je snel zijn, over een uur komt mijn collega me ophalenquote:Op zondag 30 mei 2004 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer kwam ik ook al weer eten? Vanavond toch he?
Ik ben de Kofta van afgelopen woensdag aan het opwarmen..... andere keerquote:Op zondag 30 mei 2004 17:56 schreef Cybart het volgende:
moet je snel zijn, over een uur komt mijn collega me ophalen
Breda? ZOW dan ben jij wel gegroeid en gespierder gewordenquote:Op zondag 30 mei 2004 17:53 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]Het is wel erg lang geleden.
Hoe ik hier ben terechtgekomen? Nou ik kwam jou afgelopen week tegen in breda. Ik was daar enquetes aan het afleggen. En toen sprak ik jou aan. Volgens mij had je niet in de gaten dat ik een oud klasgenoot was. Ik vroeg me ook af of ik jou ergens van kende. 1 van de vragen was "welke websites bezoek je graag", dus zodoende.
Ja ik heb msn en ik zit jouw hotmail al aan het adden
situatie: kruispunt voor ingang V&D Eindhovenquote:Op zondag 30 mei 2004 17:55 schreef Waxxer het volgende:
Wizje heeft een enquete gedaan!!
Hijbeantwoordde
vragen!!!
grieks... mjammie!quote:Op zondag 30 mei 2004 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben de Kofta van afgelopen woensdag aan het opwarmen..... andere keer
Kijk, NU wordt het interressantquote:Op zondag 30 mei 2004 17:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Breda? ZOW dan ben jij wel gegroeid en gespierder geworden.
Nee hij was netjes ingevrorenquote:Op zondag 30 mei 2004 17:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
grieks... mjammie!
euhm. afgelopen woensdag..... daar ga je last van krijgen
neen al mijn klonen zijn uitgeschakeld en ik heb er geen nieuwe meer bij kunnen maken.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*kuch*
Kug
denk ik dan
ok dan!quote:Op zondag 30 mei 2004 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hij was netjes ingevroren
Niet dat ie al die tijd in de koelkast of op het aanrecht stond *LOL*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |