Nu ook Remcow weg is, zitten er, op Yvonne na, toch vrijwel alleen maar newbies in de crew?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Newbiemodje. Dat ben jij. Dus.
Ze staat ook nog in de index, het is een pauze, (nog) niet permanent.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom staat inso nog in de OP?
En dat zal ik ook niet ontkennenquote:Op maandag 31 mei 2004 21:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Newbiemodje. Dat ben jij. Dus.
Ja. Down with the old!quote:Op maandag 31 mei 2004 21:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu ook Remcow weg is, zitten er, op Yvonne na, toch vrijwel alleen maar newbies in de crew?
Staat al in de TTT.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:46 schreef super-muffin het volgende:
Dit zie ik graag als TTT topic
ik geloof dat ik dat hier moest vragen
Wat is dat voor een gelul? Blijf dan gewoon blauw.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze staat ook nog in de index, het is een pauze, (nog) niet permanent.
oh, hij staat er al tussen, sorryquote:Op maandag 31 mei 2004 21:46 schreef super-muffin het volgende:
Dit zie ik graag als TTT topic
ik geloof dat ik dat hier moest vragen
Dat vind ik ook.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is dat voor een gelul? Blijf dan gewoon blauw.
Wat de neuk doe jij dan in onzin? Jij kan je geleuter over het algemeen gewoon in NWS kwijt toch?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:50 schreef robh het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.
Het roel_jewel effect zeg maar.
Ik stop. Nee ik stop niet. Ik stop wel. Ik stop niet. Ik stop toch.
Dat je denkt van mens zit toch niet zo om aandacht te jengenlen![]()
Net zolang tot het hele forum een opeenstapeling is van saaie, zwakbegaafde, niets toevoegende eenzame, trieste zielen die wanhopig op zoek zijn naar sociaal minder begaafde lotgenotenquote:Op maandag 31 mei 2004 21:34 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ja. Down with the old!
Neuh. Dat lig maar net aan het account.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:57 schreef ShaoliN het volgende:
Wat de neuk doe jij dan in onzin? Jij kan je geleuter over het algemeen gewoon in NWS kwijt toch?
quote:Op maandag 31 mei 2004 21:58 schreef robh het volgende:
[..]
Neuh. Dat lig maar net aan het account.
en who the neuk ben jij ennywee?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:57 schreef ShaoliN het volgende:
Wat de neuk doe jij dan in onzin? Jij kan je geleuter over het algemeen gewoon in NWS kwijt toch?
Gewoon een onbekende kutnewbie.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:00 schreef Cora het volgende:
[..]
en who the neuk ben jij ennywee?
Zo'n tijdelijke crew invalkrachtquote:Op maandag 31 mei 2004 22:00 schreef Cora het volgende:
[..]
en who the neuk ben jij ennywee?
Cool, daar hou ik wel van.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:01 schreef ShaoliN het volgende:
Gewoon een onbekende kutnewbie.
Ja. Dus...quote:Op maandag 31 mei 2004 21:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh wacht.....
Tja, ff inleren en dan moet het wel goed komen.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:02 schreef kastanova het volgende:
Zo'n tijdelijke crew invalkracht.
Now everything's cool and everything's smooth.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:06 schreef Cora het volgende:
Tja, ff inleren en dan moet het wel goed komen.
Kasta, het is wel cool toch?
fun lovin' criminalsquote:Op maandag 31 mei 2004 23:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Now everything's cool and everything's smooth..
- Sonny, I need you cool, are you cool?quote:Op maandag 31 mei 2004 23:47 schreef Bosbeetle het volgende:
fun lovin' criminals
Running aroud robbin' banks all whacked on the scooby snacksquote:Op maandag 31 mei 2004 23:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
- Sonny, I need you cool, are you cool?
- I am cool..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |