Homo.quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:51 schreef capibar het volgende:
als die over straat zou lopen zou ze me niet eens opvallen![]()
* Khadgar slaat het kindje de bar uit.quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:51 schreef capibar het volgende:
als die over straat zou lopen zou ze me niet eens opvallen![]()
wat mot jij nou weer hierquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:56 schreef Khadgar het volgende:
[..]
* capibar slaat het kindje de bar uit.
hehe zelfs als je em een week eerder wou hebbe had ik em tog eerderquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
stilles.... dat komt alleen omdat jij altijd geld hebt ik wilde hem al een week daarvoor kopen en die nol heb ik net nog op tv gezien, samen met dat andere mens waren ze zo'n opblaasbaar zembad aan het promoten, gingen ze erin zitten en wel een kwartier/twintig minuten lullen over plaatjes voor glazen/bekers met drinken![]()
ze is toch niet blondquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:17 schreef speknek het volgende:
Eindelijk weer een blonde winnares. Maar ik vond er wel mooiere tussen zitten.
Ach ik zou het erop kunnen. Als m'n vriendin me tenminste niet in elkaar zou beuken.
Mwah, ik vond dit toch zeker één van de mooistequote:Op woensdag 2 juni 2004 11:17 schreef speknek het volgende:
Eindelijk weer een blonde winnares. Maar ik vond er wel mooiere tussen zitten.
Ach ik zou het erop kunnen. Als m'n vriendin me tenminste niet in elkaar zou beuken.
omfgquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, ik vond dit toch zeker één van de mooisteAlleen die foto op de FP
Ik schrijg een beetje toen ik die zag
schrijg? is dat brabants?quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, ik vond dit toch zeker één van de mooisteAlleen die foto op de FP
Ik schrijg een beetje toen ik die zag
quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:44 schreef pkwarts het volgende:
[..]
schrijg? is dat brabants?
don't do drugs.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Ik wilde zeggen dat ik schrok, de ij is dus wel te verklaren (zitten naast de o en de k resp.) maar die g erachteraan![]()
typecursusje?quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Ik wilde zeggen dat ik schrok, de ij is dus wel te verklaren (zitten naast de o en de k resp.) maar die g erachteraan![]()
Ja, dat zekerquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:11 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben 't met Capibar eens, oké ze is lekker. Maar miss universe? IK heb toch wel wat héél knappere vrouwen gezien
ja,natuurlijk...quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat zekerMaar dat houd je altijd
Ze is gewoon gemiddelt... en waarom laten ze zo iemand die miss verkiezing winnenquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, die foto is wel heel erg slecht hoorMaar goed, ik zeg ook, ze is lekker, maar er zijn altijd mooire vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |