Dat is helaas niet mogelijkquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:56 schreef gieling het volgende:
liever helemaal niks met lex erin
Creative MuVo2 4GBquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:03 schreef capibar het volgende:
[..]
tof!
welke is het geworden?
tenzij ik het nieuwe slowchat topic startquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:09 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dat is helaas niet mogelijk
quote:
kun je er ook films op kijken dan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:47 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
tenminste een beetje ruimte om ook films ofzo mee te nemen
nope maar tis wel makkelijk om films naar werk te vervoeren of van werkquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
kun je er ook films op kijken dan?
aaah, en dan op je werk films kijken das lekker (altijd als ik bij mijn pa kom speelt hij wolfenstein 3d, laatste keer was 5 jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:54 schreef Tain het volgende:
[..]
nope maar tis wel makkelijk om films naar werk te vervoeren of van werk
en naar wat voor muziek luister je dan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:59 schreef Tain het volgende:
Jeeej MP3 spelertje is binnen. Eindelijk weer muziek in de trein
Heb er nu Muse, Slipknot, Outkast, Bob Dylan, Korn, Method Man en Limp Bizkit op staanquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:45 schreef rockstah het volgende:
[..]
en naar wat voor muziek luister je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:09 schreef pkwarts het volgende:
ben net naar harry potter geweest.
ik vond hem goed, maar hij had van mij wel 3 uur mogen duren. er werd nu gewoon te weinig over het verhaal verteld. maar ja, dat is een te lange zit voor die koters natuurlijk.
overigens gieling,Ow jawel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pff. niet mijn muziekquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb er nu Muse, Slipknot, Outkast, Bob Dylan, Korn, Method Man en Limp Bizkit op staan
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:13 schreef gieling het volgende:
[..]
Ow jawel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
rockstah houd meer van BrEeSzaHh muziek als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:15 schreef rockstah het volgende:
[..]
pff. niet mijn muziek
ik heb net even voor het eerst sinds maanden weer eens muziek uit mijn pc zitten luisteren. ik heb de afgelopen maanden alleen maar naar mijn xbox zitten luisteren... wat een verschil zeggeen WMA meer en met een equalizer enzo. komt echt zoooooooveel meer power uit. ik ben nu the prodigy aan het luisteren
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:09 schreef pkwarts het volgende:
ben net naar harry potter geweest.
ik vond hem goed, maar hij had van mij wel 3 uur mogen duren. er werd nu gewoon te weinig over het verhaal verteld. maar ja, dat is een te lange zit voor die koters natuurlijk.
overigens gieling,Ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
mischien wel jaquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
rockstah houd meer van BrEeSzaHh muziek als je begrijpt wat ik bedoel
Probeer Good Charlotte is, mijn favo bandquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb er nu Muse, Slipknot, Outkast, Bob Dylan, Korn, Method Man en Limp Bizkit op staan
ben nu een album aan het 'kopen'quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:22 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Probeer Good Charlotte is, mijn favo band
beter doe je dat ja, ik word zo moe van die baggerkwaliteit mp3tjes van tegenwoordig, ik rip ze liever zelfquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:25 schreef Tain het volgende:
[..]
ben nu een album aan het 'kopen'
je moet natuurlijk wel weten waar je ze vandaan haalt en om nu meteen een cd te kopen van een band die ik niet ken....quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:27 schreef rockstah het volgende:
[..]
beter doe je dat ja, ik word zo moe van die baggerkwaliteit mp3tjes van tegenwoordig, ik rip ze liever zelf
*stoer is*
vaak kun je van een band wel een aantal nummers op de officiele site beluisterenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:30 schreef Tain het volgende:
[..]
je moet natuurlijk wel weten waar je ze vandaan haalt en om nu meteen een cd te kopen van een band die ik niet ken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |