Dude, het MOET echt wel VAgina zijn. Dat kan gewoon niet anders. Je gaat toch niet serieus vaGIna zeggen?quote:Op zondag 30 mei 2004 00:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zoek het even op. Natuurlijk met zoekterm "vagina", waar hetzelfde voor geldt, maar mijn zoektocht wel leuker wordt.
Welke provincie is dat?quote:Op zondag 30 mei 2004 00:22 schreef DePresident het volgende:
[..]
ik zeg gewoon KUT
*iiiiiiiiii*quote:Op zondag 30 mei 2004 00:23 schreef DJ-Maurits het volgende:
En zeg je dan ook catalogus?.
Ik zeg het net hardop.quote:Op zondag 30 mei 2004 00:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dude, het MOET echt wel VAgina zijn. Dat kan gewoon niet anders. Je gaat toch niet serieus vaGIna zeggen?
Nee. dat is nog net iets erger...quote:Op zondag 30 mei 2004 00:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
*iiiiiiiiii*
Dat is bijna net zo erg als mensen die Priscilla als Priskilla uitspreken
Dat zei ik dus altijd fout......het is CAtalogusquote:Op zondag 30 mei 2004 00:23 schreef DJ-Maurits het volgende:
En zeg je dan ook catalogus?.
quote:Op zondag 30 mei 2004 00:25 schreef static het volgende:
[..]
Ik zeg het net hardop.Klinkt echt niet nee.
caTAlogus bedoel je neem ik aan.quote:Op zondag 30 mei 2004 00:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zei ik dus altijd fout......het is CAtalogus.
Dat klinkt nietquote:Op zondag 30 mei 2004 00:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zei ik dus altijd fout......het is CAtalogus.
Ik hoorde laatst een moeder op het station haar kind "meLAAnie" noemenquote:Op zondag 30 mei 2004 00:25 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Nee. dat is nog net iets erger...
Je zal je kind trouwens maar zo noemen...quote:Op zondag 30 mei 2004 00:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
*iiiiiiiiii*
Dat is bijna net zo erg als mensen die Priscilla als Priskilla uitspreken
Ik kan zeggen dat ik overtuigd ben, maar ik zoek nog even verder.quote:Op zondag 30 mei 2004 00:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dude, het MOET echt wel VAgina zijn. Dat kan gewoon niet anders. Je gaat toch niet serieus vaGIna zeggen?
Ik maak het nog erger......het is "CATAlogus". De nadruk dus op de eerste lettergreep..quote:Op zondag 30 mei 2004 00:27 schreef brighton het volgende:
[..]
Dat klinkt niet
Priskilla en Muhlaaniequote:Op zondag 30 mei 2004 00:29 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Je zal je kind trouwens maar zo noemen....
Ja. caTAlogus dus.quote:Op zondag 30 mei 2004 00:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik maak het nog erger......het is "CATAlogus". De nadruk dus op de eerste lettergreep..
Mijn wereld staat ook op zijn kop......ik weet het![]()
lijkt me niet, een klemtoon is juist bedoelt om 2 lettergrepen van elkaar te onderscheiden toch.quote:Op zondag 30 mei 2004 00:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja. caTAlogus dus.
Twee klemtonen achter elkaar in één woord, komt dat uberhaupt wel eens voor?
Schrik niet.. ik ga je wereld nog meer overhoop halen... het is toch echt catalogus..quote:Op zondag 30 mei 2004 00:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik maak het nog erger......het is "CATAlogus". De nadruk dus op de eerste lettergreep..
Yeah, twee klemtonen achter elkaarquote:Op zondag 30 mei 2004 00:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, precies..dat is hem. Vreemd woord eigenlijkquote:Op zondag 30 mei 2004 00:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja. caTAlogus dus.
Twee klemtonen achter elkaar in één woord, komt dat uberhaupt wel eens voor?
Ach, je hebt mensen die "Pascha" en "Gristus" zeggen. Na "Muhlaanie" verbaas ik me eigenlijk nergens meer over.quote:Op zondag 30 mei 2004 00:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die Charlotte als Karlotte uitspreken![]()
Gristus is toch bedoeld als scheldwoord?quote:Op zondag 30 mei 2004 00:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach, je hebt mensen die "Pascha" en "Gristus" zeggen. Na "Muhlaanie" verbaas ik me eigenlijk nergens meer over.
Nee, juist niet, dacht ik. Of het is weer dat eeuwige dialect gedoequote:Op zondag 30 mei 2004 00:37 schreef brighton het volgende:
[..]
Gristus is toch bedoeld als scheldwoord?
Ja, tis een insidersjoke onder dominees.quote:Op zondag 30 mei 2004 00:37 schreef brighton het volgende:
[..]
Gristus is toch bedoeld als scheldwoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |