Toch nietquote:Op zondag 11 juli 2004 21:40 schreef Pietverdriet het volgende:
vrees dat de Spyker (weer eens) uitvalt...
ook met een audi motortje..., zelfde motor staat ook op mijn lijstje voor nieuwe auto alleen andere autoquote:Op zondag 11 juli 2004 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:
een Donkervoort was IMHO ook intressant geweest.
Maar kijk een hoe de Duitse pers over de spyker schrijft
"Nicht schlecht, was die Nachbarn da auf vier Räder stellen. Fragt sich nur, ob es den Spyker auch mit Anhängerkupplung gibt ... "
http://www.stern.de/sport(...)l?id=139930&nv=ct_cb
Zelfs overstuur nu, geloof dat ze met een dagje tunen er nog meer uit hadden kunnen halenquote:Op zondag 11 juli 2004 22:06 schreef Hugster het volgende:
Tijdes Stig's run zag ik beduidend minder onderstuur, want Spyker had er toen aan gewerkt zeiden ze, ook de remmen zouden ze verbeterd hebben.
Precies. En hoe vaak zal je er nou mee op een circuit rijden? Da´s zonde! Uitermate mooie auto, kan niet anders zeggen.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:14 schreef GiSH het volgende:
blijft een supercar
Kom op een supercar moet goed op het circuit zijn....punt.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Precies. En hoe vaak zal je er nou mee op een circuit rijden? Da´s zonde! Uitermate mooie auto, kan niet anders zeggen.
En jij denkt ook serieus dat ze met de originele C8 Spyker mee doen op Le Mans?quote:Op zondag 11 juli 2004 22:36 schreef Najra het volgende:
Bovendien dat geneuzel met dat afstellen. Hoe lang rijden ze nu al mee op Le Mans. Dat had toch wel wat beter gekund lijkt me.
WAAR?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
tja ken hem nog altijd later deze week lurken met torrent
Ja dat is echt waar ik het over heb ja.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:16 schreef j0rrit het volgende:
[..]
En jij denkt ook serieus dat ze met de originele C8 Spyker mee doen op Le Mans?
God god zo slim kom je ook weer niet over met zo een uitspraak.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:16 schreef j0rrit het volgende:
[..]
En jij denkt ook serieus dat ze met de originele C8 Spyker mee doen op Le Mans?
http://gear.viper007bond.com/downloads.phpquote:Op zondag 11 juli 2004 23:21 schreef godard_k het volgende:
[..]
WAAR?![]()
De DB7 is ook wel wat ouder en zwaarder. Bovendien heeft de DB7 wel allerlei luxe attributen in de wagen. Wat dat betreft vind ik op zich een vergelijking met de Enzo e.d. wel op zijn plaats.quote:Op maandag 12 juli 2004 13:03 schreef Baan1980 het volgende:
Spyker zie ik niet echt als een race-straat auto. Hij gaat iets meer naar de Grand tourismo kant op. Vergelijken met een Enzo of een Pagani doet er dus niet oe. Vergelijk hem meer met een Jaguar of ee Aston Martin (De DB7 GT is 3 sec. langzamer)
Vond ze best positief die gasten. Had in me hoofd dat ze hem zoude afkrake maar was ultiem cool![]()
Ik vond ze niet zo heel erg positief, de Spyker werd een beetje in de hoek van de BMW z3 geplaatst: voor vrouwen met Manolo Blahniks die lekker willen touren in deze "rijdende accesoire".quote:Op maandag 12 juli 2004 13:03 schreef Baan1980 het volgende:
Vond ze best positief die gasten. Had in me hoofd dat ze hem zoude afkrake maar was ultiem cool![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |