Hamsterquote:Op zondag 13 juni 2004 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
nee, die is heel grappig, maar geilen doe ík eerder op een andere presentator
Ik was zooo blij de laatste 2 minutenquote:Op zondag 13 juni 2004 23:00 schreef Chillmeister het volgende:
hopelijk kan Top Gear mijn humeur verbeteren omdat die KUT fransen gewonnen hebben in het EK. KUT fransen
Het ging je toch ook niet om de auto's?quote:Op maandag 14 juni 2004 00:07 schreef Pietverdriet het volgende:
En de Peugeot 407 was er ook niet
:-(
Wat is dat nou weer voor een onzin-reactie? Zoals al gemeld door anderen is Top Gear gewoon een geweldig programma door de manier van presenteren, het maakt geen hol uit wat ze testen.quote:Op zondag 13 juni 2004 19:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij geilt op Jeremy
Leuke quote ja, maar die over drugs vond ik dan weer minderquote:Op zondag 13 juni 2004 23:43 schreef Chillmeister het volgende:
"You're Dutch! your opinion is worthless."
geen supercars vandaag maar wel leuke quotes
hij heeft geen accent. Je moet nagaan dat hij uit Yorkshire komt, en bijna geen Yorkshire accent heeft anders had je zeker moeite gehad met het verstaanquote:Op maandag 14 juni 2004 12:36 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Leuk programma hoor, en erg goeie reviews, maar Jeremy vindt zichzelf wel echt helemaal geweldig, en zijn accent en articulatie word ik ook niet goed van.
Dat accent / manier van praten maakt het juist zo geweldigquote:Op maandag 14 juni 2004 12:36 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Leuk programma hoor, en erg goeie reviews, maar Jeremy vindt zichzelf wel echt helemaal geweldig, en zijn accent en articulatie word ik ook niet goed van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |