als je gat in de markt bedoeld, dan spel je het toch "Niche"?? nu staat er Nice: aardig...quote:Op zondag 6 juni 2004 22:46 schreef Chillmeister het volgende:
heb het eerste half uurte moeten missen, OOIT.
Denk dat de 645 minder deed dan de rest omdat het gemaakt is voor een andere nice
klopt, typoquote:Op maandag 7 juni 2004 08:58 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
als je gat in de markt bedoeld, dan spel je het toch "Niche"?? nu staat er Nice: aardig...
Mercedes heeft veel problemen met de kwaliteit de laatste jaren.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach.... die vent lult ook maar slap af en toe ....
BAH ga je mond spoelenquote:Op maandag 7 juni 2004 01:14 schreef ASSpirine het volgende:
heb het expres niet bekeken
studie gaat voor, bah
Nope, maar daarom mag ik die kerel toch nog wel erg overdreven vinden.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Zeker nooit de ontbijtshow gezien die deze twee gepresenteerd hebben.
ik vond die blonde nog wel wat hebbenquote:Op maandag 7 juni 2004 17:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Zeker nooit de ontbijtshow gezien die deze twee gepresenteerd hebben.
Je gaat me toch niet vertellen dat je puur voor de auto´s kijkt he?! Top Gear zou nog verplicht kijkvoer zijn als het over, ik noem maar wat, keukens zou gaan!quote:Op zondag 13 juni 2004 18:19 schreef stefimke het volgende:
Nissan Cube... hmmm ik geloof niet dat het erg is als die deze aflevering ga missen.
Precies, het is gewoon geweldige televisie, én een top auto programma.quote:Op zondag 13 juni 2004 19:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je puur voor de auto´s kijkt he?! Top Gear zou nog verplicht kijkvoer zijn als het over, ik noem maar wat, keukens zou gaan!
jij geilt op Jeremyquote:Op zondag 13 juni 2004 19:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je puur voor de auto´s kijkt he?! Top Gear zou nog verplicht kijkvoer zijn als het over, ik noem maar wat, keukens zou gaan!
nee, die is heel grappig, maar geilen doe ík eerder op een andere presentatorquote:Op zondag 13 juni 2004 19:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij geilt op Jeremy
kan zijn, maar het gaat om de auto'squote:Op zondag 13 juni 2004 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
nee, die is heel grappig, maar geilen doe ík eerder op een andere presentator
Nee, het gaat om het programma, de geweldige TV die ze maken, de autos zijn slechts een kapstok.quote:Op zondag 13 juni 2004 19:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kan zijn, maar het gaat om de auto's
ik val niet op mannen.quote:Op zondag 13 juni 2004 19:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, het gaat om het programma, de geweldige TV die ze maken, de autos zijn slechts een kapstok.
quote:Op zondag 13 juni 2004 19:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik val niet op mannen.
Vind het een leuk programma, maar zonder de mooie auto's zou ik niet kijken
same herequote:Op zondag 13 juni 2004 19:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik val niet op mannen.
Vind het een leuk programma, maar zonder de mooie auto's zou ik niet kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |