quote:Op zondag 30 mei 2004 23:29 schreef idiotforaliving het volgende:
[..]
moet je dat nu nog vragen?
me internet knalde er 2x uit maar ga nu proberen met alle internet shit en proggies uitquote:Op zondag 30 mei 2004 22:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sorry tjabbo
http://130.89.33.251/karboforum/uploads/
hier nog 1quote:Op maandag 31 mei 2004 14:01 schreef Steve-O het volgende:gemist .
Gewoon ff bijna de snelste tijd zettenquote:Op zondag 30 mei 2004 22:25 schreef Xtreem het volgende:
darten
maar Ronnie lijkt wel wat op Raikonen... als je 'm hoort praten denk je: jezus, is die wel helemaal helder? maar achter het stuur
zie filmpjes topicquote:Op maandag 31 mei 2004 14:02 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
hier nog 1
is het filmpje van de Carera GT al ergens online??
Ik denk dat ook vaak inderdaad.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
(de oude stig had een snellere tijd gezete denk ik)
Ik vraag me af hoe de Spyker zou presteren, heeft tenslotte ook een enorm vermogen en is best lichte autoquote:Op maandag 31 mei 2004 16:53 schreef ook_gek het volgende:
Wat ik me dan af vraag is hoe de Enzo het zal doen. Die is gemaakt om snel te zijn op een baan. Heeft ongeveer het zelfde vermogen als de porsche. Wel een hogere top en trekt sneller door bij hoge snelheden. Echter zit je dan wel weer met de flippertjes die schakelen voor je. In tegen stelling tot dat snelle handpook.
Ik ben echt heel erg benieuwd hoe snel die Enzo zal zijn tegen over de carrera GT en de SLR.
Zal hij het winnen of net niet?
huub is een sukkel, die acteerd dat kia's leuke auto's zijnquote:Op maandag 31 mei 2004 22:49 schreef ook_gek het volgende:
huub doet wel leuk presenteren
Ik denk niet van de Carrera GT. Maar het zou wel een teleurstelling zijn als ie eraf gereden zou worden door die lompe SLR.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:53 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben echt heel erg benieuwd hoe snel die Enzo zal zijn tegen over de carrera GT en de SLR.
Zal hij het winnen of net niet?
Tegen die Skyline R32quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:32 schreef stefimke het volgende:
Huub is inderdaad een stuk prettiger aan te horen dan die Bob de Jong of hoe heet die vent die 20 jaar geleden de Heilige Koe al presenteerde. Net een robot.
Maarehmm... ik weet ondertussen nog niet tegen welke auto's de TVR Cerbera reed.... niemand?
ja zeker weten... dan is de KIA blokkendoos 0.8 te-gek dan weer de Daewoo dan weer een Opel gewoon een reclameblok die otoprogramma's in NL... walgelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:53 schreef Hugster het volgende:
Enneh Huub is wel oke, maar dat programme zuigt gewoon met grote maten, zoals elk Nederlands auto programma. Ze zijn allemaal dikke maatjes met de aziatische auto industrie volgens mij.
"Prachtige" Kia's met "beulen" van dieselmotoren. Ik heb nog nooit het idee gehad dat 1 van die programma's onafhankelijk is. Allemaal gesponsorde meuk.
Die Capri was ECHT snel trouwensquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tegen die Skyline R32
En die aan et einde was een getunede Ford Capri tegen een Mercedes SL 7.3 Brabus
Ja zover was ik al... in het korte filmpje daarvoor liet Jeremy zien welke supercars verslagen werden door de TVR Cerbera.. die bedoelde ik. Ik zag een 911-iets, Ferrari 355, AM Vantage2, Caterham?,...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:49 schreef Hugster het volgende:
Tegen die Skyline R32
Jeremy Clarkson kraakt tenminste de nieuwe opel vectra ff helemaal af.. dat mensen m rijden omdat ze m als leasebak in de maag gegooid krijgen, dat is het betere commentaarquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja zeker weten... dan is de KIA blokkendoos 0.8 te-gek dan weer de Daewoo dan weer een Opel gewoon een reclameblok die otoprogramma's in NL... walgelijk
Staat de Spyker/Enzo op het programma van Top Gear dan? Zoja wanneerquote:Op maandag 31 mei 2004 17:15 schreef ook_gek het volgende:
ik ben helemaal wel benieuwd hoe die spyker er uit komt bij hun.
Het word bloed heet in die bak en het stinkt heel erg in zo een bak.
En het geluid is niet om uit te houden.
Maar toch ben ik benieuwd wat ze er van vinden.
En het is nog waar ook!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:48 schreef Roadster het volgende:
[..]
Jeremy Clarkson kraakt tenminste de nieuwe opel vectra ff helemaal af.. dat mensen m rijden omdat ze m als leasebak in de maag gegooid krijgen, dat is het betere commentaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |