die accenten zijn werkelijk waar verschrikkelijk....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:32 schreef Ang3l het volgende:
@Cyb: Van God Los vind ik een heeele goeie NL filmEn idd, hij's best aangrijpend (vond ik). Ook omdat ik 't best wel herken en zo. STond ..
... na afloop van de film buiten bij de bios met tranen.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben smoorverliefd op Waxxer
en hij betaalt me niet eens om dit te zeggen!
ja, hij's echt gewoon goed. da's best engquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:32 schreef Ang3l het volgende:
@Cyb: Van God Los vind ik een heeele goeie NL filmEn idd, hij's best aangrijpend (vond ik). Ook omdat ik 't best wel herken en zo. STond ..
... na afloop van de film buiten bij de bios met tranen.
dat zijn de echte limburgse (venlose) accenten ookquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
die accenten zijn werkelijk waar verschrikkelijk....
dus ik moet me eigenlijk schamen dat ik die film nog niet gezien heb...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, hij's echt gewoon goed. da's best eng
op het slechte "limburgs" na. en het feit dat de Vengaboys ten tijde van de bende van venlo nog niet bestonden.
maar voor de rest echt hulde....
Whahahaha.... inderdaad jaquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:36 schreef Cybart het volgende:
en het feit dat de Vengaboys ten tijde van de bende van venlo nog niet bestonden.
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:39 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
dus ik moet me eigenlijk schamen dat ik die film nog niet gezien heb...![]()
Nou, ik zeg nog zo tegen Ans, ik zeg, Meid, dat wil jij niet weten. Eerst dat hele gedoe met Jaap, je weet wel, de man van Bep, de zus van Truus van hier schuin tegenover en dan nu ook nog dat gelazer met Henk. Nou ik zeg, meid, ik zou het niet pikken, echt niet!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:31 schreef XMN8R het volgende:
meid, vertel....
ben ik het niet mee eens... liever een limburgs accentje dan een harde g of rollende r...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dat zijn de echte limburgse (venlose) accenten ook
maar na een kwartiertje kon ik 't wel verdragen. Klonk trouwens meer als Brabants.
Ik was destijds 1 van de eersten met die film op DVD. Had um bij Donner in Rotterdam tussen de imports vandaan.... 39,95 *slik*quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whahahaha.... inderdaad ja
Had ik eigenlijk nog niet bij nagedacht.
Ik ga zmeteen Battle Royale kijken.
Vandaag gekocht bij de FRS. Had 'm gedownload maar hij wilde niet branden en ik zag 'm vandaag bij de FRS liggen voor maar 6,99.
d'r is ook deel 2 hequote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik was destijds 1 van de eersten met die film op DVD. Had um bij Donner in Rotterdam tussen de imports vandaan.... 39,95 *slik*
BR is een leuk filmquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whahahaha.... inderdaad ja
Had ik eigenlijk nog niet bij nagedacht.
Ik ga zmeteen Battle Royale kijken.
Vandaag gekocht bij de FRS. Had 'm gedownload maar hij wilde niet branden en ik zag 'm vandaag bij de FRS liggen voor maar 6,99.
I knowquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
d'r is ook deel 2 he
Ook gezien, maar haalt het bij lange na niet het niveau van deel 1quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
d'r is ook deel 2 he
... en het begrip "overacting" kennen ze niet in Japan.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
BR is een leuk filmsoms wel een beetje plat.
deel 2 = shitquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ook gezien, maar haalt het bij lange na niet het niveau van deel 1
Yup. Werd ook flink gehyped. Maar iedereen ging echt met "wat een tegenvaller" naar huis.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
deel 2 = shit
dat is echt een grove fout geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |