Leus is nu toch het perspectief ofzo?quote:Op zondag 16 februari 2003 19:29 schreef Mister_Puke het volgende:
Het is per sector verschillend heb ik ondervonden. Vooral bij de IT-sector schijnt de organisatie slecht in elkaar te zitten. Ik was eerst ook negatief over bepaalde zaken in mijn afdeling (IBMS) maar nu ik veel dingen over andere sectoren te weten ben gekomen mag ik niet klagen. Bovendien ook nog relaxte leraren en goede supportquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:51 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Leus is nu toch het perspectief ofzo?
Is de school er qua organisatie op vooruitgegaan eigenlijk?
ahaquote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:39 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Het is per sector verschillend heb ik ondervonden. Vooral bij de IT-sector schijnt de organisatie slecht in elkaar te zitten. Ik was eerst ook negatief over bepaalde zaken in mijn afdeling (IBMS) maar nu ik veel dingen over andere sectoren te weten ben gekomen mag ik niet klagen. Bovendien ook nog relaxte leraren en goede support
Waar zit de opleiding Rechten eigenlijk?
Ja waar in het gebouw? Het is een nieuwe opleiding toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:46 schreef Internationalist het volgende:
[..]
aha
Hoe bedoel je waar? In het gebouw?
Inderdaad nieuw, maar geen idee waar het precies zit. Hoor je over een maandje of wat ok.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:51 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Ja waar in het gebouw? Het is een nieuwe opleiding toch?
[offtopic]quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:52 schreef Katana het volgende:
Ga beginnen met communicatie aan de HHS.
Cool! ik ga er dit jaar heen! Communicatie en multimedia design studerenquote:Op vrijdag 10 augustus 2001 19:53 schreef Wozzy het volgende:
* MaxiTitan steekt hand op...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:15 schreef TriuMpH het volgende:
[..]
Cool! Ik ga er dit jaar heen! Communicatie en multimedia design studeren
Bijna. Ik ga met civiele techniek beginnen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 07:25 schreef Xilantof het volgende:
zijn er nog mensen die met bouwkunde gaan beginnen?
Ben je ook naar die introductieweek geweest in Limburg?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:15 schreef TriuMpH het volgende:
[..]
Cool! ik ga er dit jaar heen! Communicatie en multimedia design studeren
Je hebt idd gelijk er zijn mensen die willen meeliften maar in principe is daar niks mis mee, je maakt gewoon je eigen deel van het project en that's it, de rotte appels vallen vaak af en worden vanzelf van de opleiding gekicked, dat is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:55 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
* MaxiTitan steekt hand op...
...heel verhaal en goede tips...
Nee die intro week had ik dus niks over gehoordquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:03 schreef Carport het volgende:
[..]
Ben je ook naar die introductieweek geweest in Limburg?
Het is toch die opleiding met 50 jongens en 5 meiden?
Jij TU-afvallige.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:30 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Bijna. Ik ga met civiele techniek beginnen.
Deze week het verplichte kamp van 80 euro (!!)Wat een ongein.
Heuyquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:09 schreef Setambre het volgende:
Yeah Pallas Athene. Leuke vereniging.
Verder heb je nog Intac kakkers en HVC zo genaamd elitair
check de www.pallas-athene.nl maar voor foto's enzo
volgens blackboard en mn tentamenpapier wel ja...quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, geen HHS. Wel de TH Rijswijk. Wij schijnen tegenwoordig bij de HHS te horen.
Wat ik laatst op de open dag moest vertellen aan mensen is dat de verhuizing ergens in 2009 geplanned staat. Vorig jaar zeiden ze 2008. Dus volgend jaar mag ik wrs 2010 zeggenquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:46 schreef mechatronics het volgende:
[..]
volgens blackboard en mn tentamenpapier wel ja...
zie jij dat nog zitten btw. die verhuizing naar de TUDelft campus, met HHSwerktuigbouw en elektro?
Ik zie het nog niet helemaal zitten, ik heb niet voor niets HHS gekozen tov Rijswijk, de leerstijl en het leerdoel van de HHS past gewoon n stuk beter bij mij
En de opleiding zelf? Was dat ook niks?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:12 schreef Christine het volgende:
Eén jaar IPO gestudeerd daar.
En gat, wat was het een rotschool. Ben blij dat ik er niet meer op zit.
De opleiding zelf was wel erg leuk.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:33 schreef Leep het volgende:
[..]
En de opleiding zelf? Was dat ook niks?
Klopt. Het is nog niet begonnen. Ze hebben nog geen locatie en ik geloof dat de TU niet meewerktquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:59 schreef mechatronics het volgende:
hehe, en ik heb precies het omgekeerde, ik wou minder wiskunde en meer projectmanagement.
iedereen is vrij in zn keusmaar ik zou het jammer vinden als dit nu samengevoegd wordt tot iets wat ons allebei niet zo aan zou spreken.
p.s. ik had 2006 vernomenmaar volgens mij moeten ze nog beginnen met de bouw van dat complex daar.
Ik zit nu op de Hogeschool INHOLLAND en hier is het allemaal een stuk minder massaal. Veel leuker vind ikquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:42 schreef Leep het volgende:
Ok gelukkig. Ik wil de opleiding nl. gaan doen maar waarsch niet in den haagMassale school zul je overal wel houden.
Dat is dan wel een andere opleiding neem ik aan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zit nu op de Hogeschool INHOLLAND en hier is het allemaal een stuk minder massaal. Veel leuker vind ik
True.. en als je daarbij ook nog een kansloze kutopleiding doet.. tsja..quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:46 schreef domolanglekker het volgende:
Haagse hogeschool![]()
T is een bende![]()
maarja je moet wat he![]()
t is wel n beetje voorbarig conclusie's trekken zo, het beste oordeel kan je pas geven na n open dag en n keer proefstuderen, of nog beter open dag + meelopenquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:42 schreef Leep het volgende:
Ok gelukkig. Ik wil de opleiding nl. gaan doen maar waarsch niet in den haagMassale school zul je overal wel houden.
den haag trok me zowiezo al nietquote:[b]Op donderdag 20 januari 2005 00:09
[..]
t is wel n beetje voorbarig conclusie's trekken zo, het beste oordeel kan je pas geven na n open dag en n keer proefstuderen, of nog beter open dag + meelopen
1 : ik welquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:22 schreef Leep het volgende:
[..]
den haag trok me zowiezo al niet
1. ik vind de stad geen ruk aan
2. mijn hele familie woont er![]()
Ik wilde dit topic net aan jou laten zienquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |