moraalridderquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:55 schreef david-d het volgende:
Accepteer gewoon dat je stond wild te plassen!
Inderdaad.... betalen !quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:55 schreef david-d het volgende:
Als je zoveel hebt gezopen dat je het niet meer volhield tot thuis..
Dan kun je die overtreding ook wel betalen!
om onder wildplassen uit te komen ??quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:04 schreef Beugelen het volgende:
tuftufclub alleen jammer dat die niet meer bestaat
Oeps nou ben er niet helemaal bijquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:05 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
om onder wildplassen uit te komen ??
Ik wist dat dit ging kopen moraalriddertjes. Boeit me ook weinig die 50 euri's. Maar het hield me bezig om te kijken of er manieren zijn om onder bekeuringen uit te komen zoals fouten in je adres etc. Het gaat me namelijk om het principe.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:55 schreef david-d het volgende:
Als je zoveel hebt gezopen dat je het niet meer volhield tot thuis..
Dan kun je die overtreding ook wel betalen!
Thuis urinerenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:51 schreef Halfgedraaide het volgende:
Oftewel wat zijn tips om onder bekeuringen uit te komen![]()
![]()
Ik vind het wel zielige vertoning voor die agenten. Moeten ze bekeuring geven omdat iemand zijn plas niet meer kan ophouden en in de struiken snel gaat plassen. Dat jullie het allemaal zo met gefrusteerde oom agent eens zijn. Grappigquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:07 schreef kadoter het volgende:
[..]
Thuis urineren
Ik had al zo'n vermoeden....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:06 schreef Beugelen het volgende:
[..]
Oeps nou ben er niet helemaal bij
Ehhh? Dan maak je vandaag het geld nog over, lijkt me.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:07 schreef Halfgedraaide het volgende:
(...) Maar het hield me bezig om te kijken of er manieren zijn om onder bekeuringen uit te komen zoals fouten in je adres etc. Het gaat me namelijk om het principe.
Nee. Vroeger kon dat nog wel eens maar een aantal jaar geleden is de wet aangepast, en een vormfout, bijvoorbeeld een verkeerd gespelde naam of straatnaam, pleit je niet meer vrij. Ik vrees dus dat je gewoon zult moeten betalen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:07 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik wist dat dit ging kopen moraalriddertjes. Boeit me ook weinig die 50 euri's. Maar het hield me bezig om te kijken of er manieren zijn om onder bekeuringen uit te komen zoals fouten in je adres etc. Het gaat me namelijk om het principe.
Ben het er niet mee eens...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:08 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik vind het wel zielige vertoning voor die agenten. Moeten ze bekeuring geven omdat iemand zijn plas niet meer kan ophouden en in de struiken snel gaat plassen. Dat jullie het allemaal zo met gefrusteerde oom agent eens zijn. Grappig![]()
Ach hebben ze vroeger zelf ook vaak zat gedaan. Het was helemaal achteraf op een parkeerplaats. Ik was niet dronken ofzo moest gewoon enorm plassen en naar huis fietsen is 15 minuten. En nee ik moest gewoon plassen. Volgende keer doe ik het zo weer. Ik ben schijnbaar enige die vind dat ze echte criminelen moeten aanpakken of mensen met serieuze overtredingen. Ik heb nog nooit 1 rolletje drop gestolen bijwijze van spreken en ik moet meteen 50 euri's dokken omdat ik mijn plas niet meer kan ophouden netjes in de struiken. Nee dat vind ik echt misselijk. Walgelijke moraalridders hier trouwensquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:10 schreef kadoter het volgende:
[..]
Ben het er niet mee eens...
In de struiken plassen moet naar mijn mening geen 50 euro aan boeten opleveren![]()
Voortaan even kijken of oom agent niet in de struiken staat?![]()
Geen zin ook in voor zoiets om 50 euri's. Maar ik wilde weten wat er theoretisch mogelijk isquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:15 schreef Hayek het volgende:
de enige manier om er onderuit te komen is om het te laten voorkomen met een of andere zwakke reden en hopen het uiteindelijke vonnis ook op de verkeerde straatnaam komt te staan, dan is het vonnis ongeldig
maar dat lijkt me beetje teveel moeite en te groot risico
vroeger was het redelijk makkelijk, tegenwoordig hebben ze het juridisch redelijk dichtgetimmerd, door de wet van mulder ben jij namelijk degene die moet aantonen dat je onschuldig bent in plaats van andersom. Ook kant-en-klare bezwaarschriften accepteren ze amper meer (je loopt zelfs de kans aangeklaagd te worden ervoor)quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:17 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Geen zin ook in voor zoiets om 50 euri's. Maar ik wilde weten wat er theoretisch mogelijk is![]()
En misschien mensen ervaringen posten met het onder uitkomen van bekeuringen.
I vind veel bekeuringen namelijk grote onzin. Of het moet met geweld/veiligheid te maken hebben.......
Plassen in de struiken is complete onzin. Als het nou tegen een huis was zou ik er wat meer begrip voor hebben.....
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:17 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
euri's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |