abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juli 2004 @ 16:29:15 #76
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_20723923
quote:
Op maandag 19 juli 2004 16:12 schreef Najra het volgende:
Goh als we dan toch onze eigen standaard aan het bedenken zijn.
De standaard wordt bepaald door de spellen die het meeste geld opleveren.

Nou wat was de omzet van je flash spelletjes?

Jij blijft gewoon hardnekkig doornuilen alleen maar om je gelijk proberen te halen.
Wie bedenkt er nou z'n eigen definitie van het woord "standaard" hier ?

Ik zal 'm even van dictionary.com halen :
( http://dictionary.reference.com/search?q=standard )

>Something, such as a practice or a product, that is widely recognized or employed, especially >because of its excellence.

Dit sluit dus niet eens uit dat er *meerdere* standaarden op hetzelfde gebied kunnen zijn;
jij sluit uit dat er meerdere standaarden kunnen zijn met je opmerking "einde discussie".

En daar ging je dus al de fout in
zzz
  maandag 19 juli 2004 @ 16:46:29 #77
56951 Najra
---------------
pi_20724317
Ik sluit inderdaad uit dat er meerdere standaarden kunnen zijn op hetzelfde gebied ja.

Waar jij zo nodig over door wilt zemelen is dat er ook zoiets is als webgames en dat daar de standaard helemaal niet C++ is. Nee daar wil ik je best in tegemoet komen. Maar ik zou dan sowieso al willen beargumenteren dat die webgames geen onderdeel uitmaken van de game industry of iig zeer zeker niet tot het gebied waar wij het in dit topic over hebben. Maar goed, lezen kan je niet, je gezond verstand gebruiken kan je niet. Je wilt alleen je gelijk halen. Hopelijk lees je dan ook hierin dat ik gelijk geef.

[ Bericht 2% gewijzigd door Najra op 19-07-2004 16:54:53 ]
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  maandag 19 juli 2004 @ 17:10:47 #78
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_20724914
quote:
Op maandag 19 juli 2004 16:46 schreef Najra het volgende:
ik wil met veel slap gelul laten merken dat ik me niet laat weerhouden door mijn gebrek aan kennis van zaken en sociale vaardigheden.
Joh, als dit jouw manier is om door het leven te gaan - prima, moet je zelf weten.
Ik ben blij dat ik geen mensen zoals jij in mijn omgeving heb.

"Einde discussie" is inderdaad van toepassing, niet omdat je zulke goede argumenten hebt maar voornamelijk omdat je onbeschoft bent, niet wil nadenken en het principe van discussieren niet eens kent.

Succes met whatever je voor de rest doet, je zult het nodig hebben vrees ik met jouw instelling.
zzz
  maandag 19 juli 2004 @ 17:13:40 #79
56951 Najra
---------------
pi_20724966
Dankeschnitzel.
Hoera ontopic.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')