C++ is inderdaad dé aangewezen taal voor multi-platform (Windows, MacOS etc) of professionele en games en de echt serieuze projecten e.d.quote:Op woensdag 14 juli 2004 03:43 schreef Vamp1337 het volgende:
Reactie op alle mensen die van mening zijn dat je beter met andere "talen" kunt beginnen; kom maar op met die goede, duidelijke editors & tutorials!
Ik denk dat je beter JAVA voor cross-platform kan nemen... maar wanneer je echt snelle en compacte applicaties wilt schrijven die niet al te afhankelijk zijn van een ander framework (ik noem .NET...) dan is C++ ideaal.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:59 schreef BdR het volgende:
C++ is inderdaad dé aangewezen taal voor multi-platform (Windows, MacOS etc) of professionele en games en de echt serieuze projecten e.d.
quote:procedure iets;
var
count,count:integer;
begin
sum := 0;
for count := 1 to 100 do
sum := sum + count;
end;
C# begin ik maar niet over...quote:void iets()
{
int count,sum = 0;
for(count = 1;count < 100;count++)
sum += count;
}
Oh, vergeet dat dan niet tegen die lui van Triumph Studios te vertellen,quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:12 schreef Najra het volgende:
Ok gaat het om programmeren leren dan kan men dat eindeloze geneuzel over cross platform e.d gaan beginnen. Maar het gaat hier om game programmeren dus dan is een verdere discussie over de taal niet aan de orde. Dat is C++ of anders gebruik je niet de industrie standaard.
Einde discussie.
Ja heel fijn. Je hebt moeite met lezen kennelijkquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:24 schreef L.Denninger het volgende:
Oh, vergeet dat dan niet tegen die lui van Triumph Studios te vertellen,
die maken hun "Age of Wonders" games in Delphi.
quote:Dat is C++ of anders gebruik je niet de industrie standaard.
Einde discussie.
Mensen die proberen hun gelijk door te drukken door "einde discussie" te declameren negeer ik ook wel vaker. Zelfs al hebben ze gelijk, dan nog is dat niet echt een vriendelijke manier van discussiëren.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:54 schreef Najra het volgende:
Ja heel fijn. Je hebt moeite met lezen kennelijk
Och, jij kan vast goed lezen maar je hebt niet helemaal gelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:54 schreef Najra het volgende:
[..]
Ja heel fijn. Je hebt moeite met lezen kennelijk
[..]
Ja maar kijk daar heb je weer een probleem van inzicht.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mensen die proberen hun gelijk door te drukken door "einde discussie" te declameren negeer ik ook wel vaker. Zelfs al hebben ze gelijk, dan nog is dat niet echt een vriendelijke manier van discussiëren.
Ja sorry ik reageer nog slecht op onnozele betweterigheid.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:29 schreef L.Denninger het volgende:
oh jah, en je hebt een vrij onaangenaam karakter zo te merken
Welles, web-games worden het meest gespeeld - en niet in C++ gemaakt.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:15 schreef Najra het volgende:
[..]
Ja maar kijk daar heb je weer een probleem van inzicht.
Er is geen discussie.
Zoals mensen die stellige beweringen doen en vervolgens ongelijk blijken te hebben ?quote:Ja sorry ik reageer nog slecht op onnozele betweterigheid.
Dit stond er nog niet voor de edit.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:11 schreef L.Denninger het volgende:
Welles, web-games worden het meest gespeeld - en niet in C++ gemaakt.
Voor telefoons is Java ook best populair.
Console-games worden nog vaak genoeg in C gemaakt.
Zucht, hou je kop nou eens en lees zelf nou eerst eens even,quote:Op maandag 19 juli 2004 16:04 schreef Najra het volgende:
[..]
Dit stond er nog niet voor de edit.
Dit ontken ik dus ook helemaal niet. Het zal best dat voor gameboy e.d. nog een hoop bedrijven C gebruiken of zelfs alleen maar kunnen gebruiken.
Ik heb het over de standaard en dat is C++. Moeilijk hoor lezen.
Weer een edit.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:08 schreef L.Denninger het volgende:
"ja maar dat is niet programmeren !"
Heb je wel eens met Director's lingo gewerkt ?
Da's behoorlijk programmeren hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |