Foei! Kon niet eerder dan die van mijquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:47 schreef raistlin6 het volgende:
en de derde set is voor verkerk
sorry, had al aangegeven de snelste te zijn bij de derde setquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:47 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Foei! Kon niet eerder dan die van mij
Het verschil is denk ik dat Verkerk blij is op gravel, Hewitt niet. En zijn vriendin is er ook al niet bij dit jaarquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:48 schreef Suijk het volgende:
Ik vind Verkerk er ook nog iets frisser uitzien dan Hewitt.
das Hewitt z'n tekst....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
COME ON!!!![]()
Die zit op de tribune. Lelijk mokkel trouwens.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:49 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het verschil is denk ik dat Verkerk blij is op gravel, Hewitt niet. En zijn vriendin is er ook al niet bij dit jaar
Er zit wel een mooie tussen bij die familiequote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zit op de tribune. Lelijk mokkel trouwens.
zitten sowieso wel mooie vrouwlijke personen in het publekquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:52 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Er zit wel een mooie tussen bij die familie![]()
Niks aan de hand hierquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:55 schreef XxxPimxxX het volgende:
De tussenstand is van het scherm verdwenen én IBM Scoreboard doet het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |