Moh laat maar, ik kan em nog wel herinnerenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:29 schreef raistlin6 het volgende:
zit te twijfelen of ik mijn post uit de eerste set zal quoten....![]()
wie wint deze game?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:33 schreef XxxPimxxX het volgende:
Het IBM Scoreboard op de Roland Garros site loopt voor op de TV uitzending
Martinquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:33 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
wie wint deze game?
Bij mij gelijkquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:33 schreef XxxPimxxX het volgende:
Het IBM Scoreboard op de Roland Garros site loopt voor op de TV uitzending
Maar een paar seconde hoor, als het niet minder isquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:34 schreef Komakie het volgende:
ik wil het niet weten!!!
Ik wil het niet weten!!!
Ik wil de adrenaline voelen
Jah maar toch, ik wil de spanning van het punt hebbenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:35 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Maar een paar seconde hoor, als het niet minder is
Ik zie het punt gemaakt worden en kan dan rustig mijn hoofd naar de computer draaien om het punt te zien vallenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:35 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Maar een paar seconde hoor, als het niet minder is
Bij mij valt het punt nét een tikkie voor dat er iemand 'fout', oid, roeptquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:35 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik zie het punt gemaakt worden en kan dan rustig mijn hoofd naar de computer draaien om het punt te zien vallen
Met die kwast hoef je geen medelijden te hebben hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:32 schreef raistlin6 het volgende:
ik begin het een beetje zielig voor hewitt te vinden
lol, daar mag je er meer van postenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |