Ze mogen nu tegen het Argentijnse duo Etlis/Rodriguez, 9e geplaatst.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
woei. wassen door
ja, nouja, nummer 5 hebben ze ook al uitgeschakeld, dus moet kunnenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:24 schreef mitt het volgende:
[..]
Ze mogen nu tegen het Argentijnse duo Etlis/Rodriguez, 9e geplaatst.
Als hij wint, denk ik dat hij zich toch zal moeten voorbereiden op een hele lange wedstrijd...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:28 schreef Duiveltja het volgende:
Eerste set lijkt verloren
Ik vind dat hij te veel met Hewitt aan het meetennissen is.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:29 schreef raistlin6 het volgende:
hey en ik zat maar het verkerk-topic in de gaten te houden, nu ja, dan kom ik hier maar heen.
ik vind verkerk nog niet eens zo heel erg slecht spelen, zie nog wel wat mogelijkheden verder in de partij.
Zitten volgens mij ook een paar nederlanders op de tribunequote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:31 schreef Duiveltja het volgende:
Hoorde je Franse jongens Verkerk supporteren
"Vuurkeerkk!!"
Hij heeft ook btje een rare kopquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:34 schreef raistlin6 het volgende:
ik moet altijd lachen om die koppen van verkerk kan er niets aan doen
Vast wel, maar het werd geroepen met een frans accentquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zitten volgens mij ook een paar nederlanders op de tribune
Waren we het er niet allemaal al over eens dat de commentatoren van de NOS gewoon kut zijn???quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:36 schreef nostra het volgende:
Is de commentator er van overtuigd dat ie bij de Davis Cup zit ofzo?
"Australie serveert", "Australie pakt de game"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |