dat zou hij dan wel heel goed voor elkaar hebbenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:12 schreef Duiveltja het volgende:
Die meid met die bril is Verkerk's vriendin zeker?
Yup.. Beetje storend.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:14 schreef Duiveltja het volgende:
Loopt er nou steeds iemand in de mic te ademen?
ze laten em helemaal zien anders dan staat het gebouw van de NOS er morgen niet meer....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup.. Beetje storend.
Gaat de NOS deze wedstrijd wel helemaal laten zien? Of kappen ze straks midden in de partij?
Ik neem aan van wel. Tot 19.25 was de zendtijd zoiezo voor de NOS, dan komt Ljn 25 wat ze wel op kunnen schuiven, want Love Letters kunnen ze wel schrappen dat is immers een herhaling.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup.. Beetje storend.
Gaat de NOS deze wedstrijd wel helemaal laten zien? Of kappen ze straks midden in de partij?
Okquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. Tot 19.25 was de zendtijd zoiezo voor de NOS, dan komt Ljn 25 wat ze wel op kunnen schuiven, want Love Letters kunnen ze wel schrappen dat is immers een herhaling.
Mochten ze stoppen: Eurosport zendt het ook uit..
oh shit daar zeggen jullie zowat, ik zie de nos er best voor aan om om 20.00 te stoppenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
ze laten em helemaal zien anders dan staat het gebouw van de NOS er morgen niet meer....
Godver man, hij geeft zo die game weg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |