Hint:quote:Welke Italiaanse international begon zijn carriere bij Swansea?
quote:Hij is gekroond tot speler van de eeuw bij Lazio en opgenomen in de soccer hall of fame in de USA.
Sorry foutje moest 83 zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Donadoni.. heeft wel in Amerika gezeten bij is natuurlijk een Milan man.. 1993 bij de Cosmos nog.. dan moet ik 'm toch kennen..
klopt en ik ben blijven steken bij twee spelers...ik speel dit soort spelletjes na het stappen altijd met vrienden echt leuk...halleekes zet dit topic bij zijn favorieten.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:41 schreef Suijk het volgende:
Hallo Halleekes. Je kunt hier altijd een vraag stellen hoor, hoe meer mensen, hoe leuker!
Die vraag zag ik ook in SW, bij het stuk over Jari Litmanen...
Very good!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:39 schreef halleekes het volgende:
ok, deze weet ik, ik heb hier noig nooit gepost, maar het antwoord op deze vraag is:
Giorgio Chinaglia
(mag ik nu een nieuwe vraag stellen? Zojah? dan heb ik een mooie, welke drie spelers hebben nooit in de eredivisie gespeeld maar wel in het nederlands elftal (de vraag word ook gesteld in de sportweek van afgelope week)
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Laurent Blanc bij Barca, Inter en Man U?
dat zijn twee goede, ik weet er sowieso nog 2.....waarvan 1 nederlander.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Gaizka Mendieta? Bij Valencia, Lazio en nu bij Boro?
die wist ik zelf dus nog nie......ik weet nog twee andere, maar dit is leuk....wie weet er nog meer?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:00 schreef Suijk het volgende:
Popescu bij Barça, Spurs en Lecce
in 1 woord, geniaalquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jordi, Hasselbaink, Lippens toch?
Die vraag is van de week gewoon al gesteld.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:05 schreef halleekes het volgende:
[..]
in 1 woord, geniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |