Geen probleem.quote:-hoger opgeleid is dan jij
Mwoah..quote:-langer is dan jij
Geen probleem.quote:-haar eigen achternaam wil houden na een eventueel huwelijk
Geen probleem.quote:-jou thuis houdt om voor de kinderen te zorgen, vanwege haar hogere inkomen
Geen probleem dus.quote:Wat dan?
- geen probleemquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:34 schreef Daphne85 het volgende:
en/of dat ze
-hoger opgeleid is dan jij
-langer is dan jij
-haar eigen achternaam wil houden na een eventueel huwelijk
-jou thuis houdt om voor de kinderen te zorgen, vanwege haar hogere inkomen
Wat dan? Zijn jullie mannen klaar voor de nieuwe generatie geëmancipeerde vrouwen of zoeken jullie liever een vrouw die wél voldoet aan de ouderwetse rolpatronen?
Hoe ver loop jij in hemelsnaam achter? Heb je een of ander feministisch boek uit 1998 opgescharreld of zo?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:34 schreef Daphne85 het volgende:
en/of dat ze
-hoger opgeleid is dan jij
-langer is dan jij
-haar eigen achternaam wil houden na een eventueel huwelijk
-jou thuis houdt om voor de kinderen te zorgen, vanwege haar hogere inkomen
Wat dan? Zijn jullie mannen klaar voor de nieuwe generatie geëmancipeerde vrouwen of zoeken jullie liever een vrouw die wél voldoet aan de ouderwetse rolpatronen?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:47 schreef RemCOW het volgende:
Mij thuis houden? MIJ THUIS HOUDEN? Dat overleggen we dan wel.
Echt niet, leve de overlegstructuur!quote:Het is iig niet een beslissing van haar ofzo.
Is zo, geen probleemquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:34 schreef Daphne85 het volgende:
-meer verdient dan jij
Is zo, geen probleemquote:-hoger opgeleid is dan jij
Is gelukkig niet zo, anders was ze de mijne niet (val niet zo op vrouwen van 1.90m+...). Heeft overigens geen r33t met emancipatie te maken.quote:-langer is dan jij
Lekker belangrijk, het wordt pas interessant als er kids uit komen kruipen [-1, troll]. Daarbij zou het leuk zijn als ze mijn lijn voortzetten natuurlijk. Zien we dan wel weer.quote:-haar eigen achternaam wil houden na een eventueel huwelijk
Thuis houden, hahaha. Tuurlijk, dream on. Ik kan me wel voorstellen dat we zoiets in onderling overleg beslissen. Waarom gaan sommige femistische praatjes er toch vanuit dat de klok 40 jaar terug moet, alleen nu met de vrouw aan het roer? Damn, woman! Leg die Opzij eens weg en denk eens voor jezelf.quote:-jou thuis houdt om voor de kinderen te zorgen, vanwege haar hogere inkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |