Duncan drinkt nu al vanaf 11 maanden ongeveer uit zo'n rietjes beker.quote:berichtje van Karin:
Bram heeft gisteren bij opa en oma uit zo'n rietjesbeker gedronken. Vond ie prachtig. Dus nu heb ik er ook maar eentje voor hem gehaald. Wat is eigenlijk een beetje de leeftijd dat je daarop overstapt? Want op die bekers van Avent stond 18 maanden. Nu maken die paar maandjes verschil natuurlijk weinig uit hoor maar ik vroeg het me zomaar af.
ik zat er vroeger ook tussen nl 24 januari 2003- Nailo, zoon van Oscar-Wilde ( alias mal-lam ) broertje van BlaatschaaP....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:51 schreef Rewimo het volgende:
Vervolg van Het grote dreumes-, peuter- en kleutertopic deel 14
[b]Dreumesjes:]/b]
quote ingekort
Even aangepastquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:21 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
ik zat er vroeger ook tussen nl 24 januari 2003- Nailo, zoon van Oscar-Wilde ( alias mal-lam ) broertje van BlaatschaaP....
dank jequote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Even aangepastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb een verwijs brief van de huisarts gekregen en moet nog bellenquote:Op zondag 30 mei 2004 11:49 schreef Rewimo het volgende:
Babyfeet, wanneer moest Kyllian nou naar de oogarts?
Goed dat ik het nog even vroeg danquote:Op zondag 30 mei 2004 21:13 schreef babyfeet het volgende:
[..]
Ik heb een verwijs brief van de huisarts gekregen en moet nog bellen
goed dat je het zegt vergeet de laatste tijd zoveel dingen ..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop