Ik denk dat je fantasieen je beeld een beetje verdraaien.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
. Ik heb me wel laten vertellen dat zeker 50% van de vrouwlijke studenten in meer of mindere mate bijklust op deze manier.
die laatste categorie is niet de slimste en die foto's snap ik niet helemaal, dat heeft ook niks met het call-girl zijn te maken.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:26 schreef Mighty het volgende:
Ja..als er foto's worden gemaakt en die later opduiken.
Verder zijn er genoeg die 'het' gratis doen.
Mwoah, dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat zeker 50% van de vrouwlijke studenten in meer of mindere mate bijklust op deze manier.
Vanaf daar geloof ik je al niet meer.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb dus heel wat meiden gesproken
Alsof callgirls van niveau vol hangen met soa's. Denk dat je beter je pik zonder rubber in een callgirl van niveau kan steken dan in een of ander universiteits-sletje waar de halve corpsclub al overheen is geweest.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:08 schreef daeri het volgende:
ik vind sex iets dat je alleen doet met mensen waarvan je houdt... (nee, niet je moeder of je vader). Bijklussen als hoer vind ik dus best "vies" maar je kan er niks aan doen, en dat ga ik ook niet doen, het is hun leven, en als zij daarmee soa's willen riskeren vind ik het best... zolang ik het maar niet hoef te doen
Ja inderdaad. Dergelijke callgirls moeten echt van hoog niveau zijn qua opleiding en intelligentie anders vallen ze gruwelijk uit de toon op dinnerdates. De beste callgirls zijn nog altijd de callgirls die hun geld verdienen zonder daadwerkelijk met hun klanten naar bed te gaan.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:09 schreef Toeps het volgende:
Ik heb wel eens een interview gelezen met een meisje die zulk werk deed. Ze was een superdure callgirl. Daar moet je ook redelijk intelligent voor zijn, dus niet zomaar de eerste sloerie van de straat. Klanten waren vaak eenzame zakenmannen. Meestal ging ze met zo'n man uit eten, voerden ze een goed gesprek, en werd er gesext. Maar lang niet altijd, veel mannen hebben ook gewoon behoefte aan een gesprek en gezelschap.
Leugenaar...quote:Ik heb dus heel wat meiden gesproken
BHFH, fantasie is wat anders dan werkelijkheid.. Leer dat nou eens..quote:Ik heb me wel laten vertellen dat zeker 50% van de vrouwlijke studenten in meer of mindere mate bijklust op deze manier.
BHFH, we willen niet allemaal beter worden door ons omhoog te neuken...quote:Ik vind het eigenlijk wel slim van de meiden, want ze doen veel, vaak invloedrijke ,contacten op waarmee ze straks weer hun voordeel kunnen doen
Ja joh ze doen het voor hun lol....quote:en verdienen veel geld door een beetje lol te maken..
Nou Mister Hoogeveen, (quote:Op zondag 30 mei 2004 15:57 schreef MrHoogeveen het volgende:
hoeveel mensen verlagen zich zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |