Heelveel uitroeptekens is toch ook fout...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 08:28 schreef daniman het volgende:
Laatst viel het me op dat mensen op MSN bijna nooit hun zinnen eindigen op een punt.
Dit is trouwens, bedenk ik me, niet specifiek van MSN maar meer een algemenere IM kwaal.
Zijn er nog meer mensen die dit soort eigenaardigheden weten?![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 09:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik heb een aap in mijn lijst die van elk woord alleen de eerste letter neerzet, mag ik raden wat hij zegt...
j d v i o o d...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 09:18 schreef erikkll het volgende:
[..]ik vind 't al heel knap dat een aap ueberhaupt de eerste letter van elk woord kent
ongeoorloofdquote:Op zaterdag 29 mei 2004 09:41 schreef timmeeeh het volgende:
ik heb een gast in m`n msn lijst die elke zin begint met een hoofdletter. KEI irritant!!!
Wat is daar irritant aan dan? ik zal een chatlogs gaan kijken of ik 't ook doe, maar volgens mij welquote:Op zaterdag 29 mei 2004 09:41 schreef timmeeeh het volgende:
ik heb een gast in m`n msn lijst die elke zin begint met een hoofdletter. KEI irritant!!!
H3B Je gEn bReZ4H ChIkS In j3 LiJ$T AlS???!!????!? hIhI DuZz *OnE LuV*quote:Op zaterdag 29 mei 2004 09:53 schreef VOR het volgende:
Dat namen enzo zonder hoofdletters worden geschreven.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:02 schreef galbrecht het volgende:
[..]
H3B Je gEn bReZ4H ChIkS In j3 LiJ$T AlS???!!????!? hIhI DuZz *OnE LuV*![]()
whehequote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:18 schreef Talena het volgende:
Mensen die helemaal beledigd zijn als je 5 seconde niets zegt![]()
ik vind dat irritant omdat ik er dan aan denk dat diegene heel de tijd op shift drukt bij de eerste letter van zn zin. kweenie, tis gewoon irritant.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 09:53 schreef erikkll het volgende:
Wat is daar irritant aan dan? ik zal een chatlogs gaan kijken of ik 't ook doe, maar volgens mij wel
hé, dat doe ik ook altijd hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Irritant vind ik mensen die nog voor dat je goed en wel online bent een half schermpje hebben volgetikt vol onzin, mensen die niets te melden hebben en als je dan hun schermpje wegklikt en 30 seconde niets zegt vragen waarom je zo stil bent, Mensen die na elk kort zinnetje op enter rammen in plaats van er 1 msnberichtje van te maken...
leuke parkiet mên!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 08:28 schreef daniman het volgende:
Laatst viel het me op dat mensen op MSN bijna nooit hun zinnen eindigen op een punt.
Dit is trouwens, bedenk ik me, niet specifiek van MSN maar meer een algemenere IM kwaal.
Zijn er nog meer mensen die dit soort eigenaardigheden weten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |