Wel leuk voor het EKquote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:19 schreef Trachemys het volgende:
Maar niemand heeft dus 'oranje' voegen?
Ja, dan mag je alleen wel zowat een gasmaker opdoen. Wat een lucht zegquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:28 schreef AltamirA het volgende:
Ajax badkamerreiniger is ook prima meestal hoor (eerst puur eropsmeren)
volgens mij (soort van) schimmelquote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:19 schreef Trachemys het volgende:
Maar niemand heeft dus 'oranje' voegen?
Yegh... Bacterien?? Hoe komt dat? Is dat bij een bepaalde vochtigheid ofzo? Waarom heeft er verder dus niemand last van?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:22 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, ik heb oranje voegen, als ik de zaak niet eens per 2 weken schoonmaak. Dat oranje laagje is iets van bacterien ofzo. Het enige wat helpt is dus vaker schoonmaken.
Dat klinkt alsof je je daarna vrolijk weer gaat staan afsponzen met dezelfde spons...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:40 schreef Bright het volgende:
Je hebt zeker oranje shampoo of douche-schuim? (Wij wel, dus daarom ook een beetje oranje)
Ik gebruik HG (sanitair, d8 ik); een scheutje op een badspons en daarmee het hele bad (we douchen in bad) en de tegels incl. voegen... Werkt wel goed hoor...
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je je daarna vrolijk weer gaat staan afsponzen met dezelfde spons...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |