Ja wil je een ring of nietquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:05 schreef niksan het volgende:
[..]
De kosten??
De precieze kosten worden niet vermeld, maar voor deze ring van 18-karaats witgoud gok ik rond de 2000 euro.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:05 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
die is wel vet btw
Wat kost zown ding dan?
* Fugie is hard aant sparenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 08:56 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
De precieze kosten worden niet vermeld, maar voor deze ring van 18-karaats witgoud gok ik rond de 2000 euro.
Voor precieze kosten kun je je uiteraard tot Cartier wenden, in Amsterdam en Rotterdam hebben ze een boutique.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
dan is lucardi een goede optie, misschien moet je dan nog net iest hoger denkenOf die rare voodoo shopjes ofzo
Ja! Ga eens naar buiten en kijk zelf rond i.p.v. dit soort vragen hier te stellen !quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:51 schreef The-Chosen1 het volgende:
misschien een raar idee hoor maar...... ga eens bij de juwelier kijken
Ringen van Cartier die koop je niet, die krijg jequote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:11 schreef N-joy het volgende:
ja maar hallo, met een ring van Cartier zit je al gauw boven een betaalbaar budget.
Omdat ik laatst voor stuntfeest op school een neppe extreem grote gouden PIMP-ring kocht.. thema was aso, vond t wel leuk.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:27 schreef P-Style het volgende:
Even puur uit nieuwsgierigheid... Waaròm wil je zo ineens een gewoon-bescheiden-leuke-zilveren-ring kopen?
Oké! Goeie argumentatie!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:05 schreef Skv het volgende:
Omdat ik laatst voor stuntfeest op school een neppe extreem grote gouden PIMP-ring kocht.. thema was aso, vond t wel leuk.
Vroegah had ik ook wel is een ring om, die me niet meer past, en dat oude gevoel kwam weer boven door die lelijke nepring.
Verder vind ik zown ringetje wel vet staan, dus ik moet er weer een hebben![]()
En waarom die bescheiden moet zijn? Omdat ik net 350 euri bij mekaar heb gespaard voor vakantie (ben maar een arme jongen van 17 die bij de appie werkt..). En omdat ik niet alle geld in een ring wil hebben zitten en dan een bierloze zomervakantie tegemoet kan gaan zien..
ik doe alleen zilver. hobby van me.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:25 schreef Skv het volgende:
Hoe maak je ze trouwens zelf? Of ben je goudsmit ofzo?
is rotzooi...de ringen zijn niet stevig en zijn dus snel kapot, hoeken eraf etc. 1 ding waar ik wel over te spreken ben is een ketting die ik daar gekocht heb, een kruis.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:19 schreef ParanoidEv het volgende:
Bij de Large ( http://www.large.nl ) ook genoeg ringen etc.
Ligt dr zeker aan waar je em kooptquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:16 schreef Scighera het volgende:
hmm, heb afgelopen zomer een zilveren bandring gescoord bij een lokale juwelier in Ede was ¤ 12.50 kwijt; meevaller dus, hoop deze zomer weer een paar mooie zilveren bandringen te vinden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |