voor mij altijd al geweestquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:20 schreef kamagurka het volgende:
Nu is patrick opeens de stille held
Bij mij nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:20 schreef kamagurka het volgende:
Dat was ie bij mij sowieso al,quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:20 schreef kamagurka het volgende:
met patrick hadden we zeker gewonnenquote:Op donderdag 1 juli 2004 01:43 schreef El_Catalan het volgende:
hij had toch moeten spelen
Precies, jij begrijpt het tenminste.quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:44 schreef aldostuta het volgende:
Een minder laffe coach had Patje wel een kans gegeven. Je kon duidelijk zien dat we een voetballende spits misten.
iddquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:40 schreef ASSpirine het volgende:
wat heb ik toch goede herrineringen aan onze duo Bergkamp-Kluivert
zucht... zo mooi voetbalm was het met die 2
Nee, dat klopt, maar ze stonden er wel als het echt moest. Bijvoorbeeld in de wedstrijd Nederland-Argentinie (WK 1998) of de wedstrijd tegen Frankrijk (EK 2000).quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:55 schreef Duiveltja het volgende:
En meteen worden er ouden koeien uit de sloot gehaald.
Dat duo liep lang niet altijd goed
beter dan alle duo's erna iigquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:55 schreef Duiveltja het volgende:
En meteen worden er ouden koeien uit de sloot gehaald.
Dat duo liep lang niet altijd goed
Ruud is een pure box-player. Dat betekent bal aannemen, wegleggen en het 16 meter gebied inlopen. Patrick voetbalt veel meer mee en is veel balvaster.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:14 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Het blijft raar deze day after the day before 'kater'. Inderdaad. Patje heeft welgeteld 0 minuten op het veld gestaan dit toernooi. En toch dacht ik nog even dat dickie voor een stunt zou gaan zorgen door hem er in te brengen. Helaas. Ach ja, misschien had het er niks toe gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |