Het is plempen. En anale seks is per definitie poepsex, hoe gering ook.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:38 schreef Aurelium het volgende:
Is dit een soort variant op poepsex ofzo? Lijkt mij echt smerig om in iemand anders schijt te gaan zitten pompen.
Zo kun je alles wel goed pratenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:32 schreef erodome het volgende:
de douche doet wonderen.
ik niet alhoewel ik bij anale sex het minst last heb van die krengen, wat ik overigens na de anale sex ALTIJD doe is het zaakje ff grondig wassen.. het laatste wat ik wil is dat er dingen tot leven komen op mn leuter die daar niet horen (dood of levend niet)quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:10 schreef Kamphuys het volgende:
Anaal prefereer ik toch een rubber.
En daarna zeker nog ff pijpen zodat je er een snor van krijgt... oh, wacht. Die zit er..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:55 schreef sourcy het volgende:
Er gaat niks boven een avondje Bruinplempen![]()
![]()
Wat dacht je van IN je leuter, er zijn insecten die eitjes leggen in je plasbuis en die larven vreten zich vervolgens.... eeehm laat maarquote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik niet alhoewel ik bij anale sex het minst last heb van die krengen, wat ik overigens na de anale sex ALTIJD doe is het zaakje ff grondig wassen.. het laatste wat ik wil is dat er dingen tot leven komen op mn leuter die daar niet horen (dood of levend niet)
Nouquote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:55 schreef sourcy het volgende:
Er gaat niks boven een avondje Bruinplempen![]()
![]()
maakt mental note.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:06 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Wat dacht je van IN je leuter, er zijn insecten die eitjes leggen in je plasbuis en die larven vreten zich vervolgens.... eeehm laat maar
(Schijnbaar kunnen die beesten tegen je pisstraal in omhoog zwemmen, wees dus een beetje voorzichtig als je volgende keer zomaar weer gaat staan zeiken in de Amazone of om het even welke bosnegerrivier)
Hier hetzelfde.....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:10 schreef Kamphuys het volgende:
Anaal prefereer ik toch een rubber.
Van die laatsten heb ik nog nooit gehoord dat ze in een anus leven, dat ze bestaan wist ik al, maar dan toch echt alleen in die "bosnegerrivieren". Gewoon niet in zo'n rivier plassen, maar even een boompje zoeken op de kant om tegen/achter te gaan plassen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:06 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Wat dacht je van IN je leuter, er zijn insecten die eitjes leggen in je plasbuis en die larven vreten zich vervolgens.... eeehm laat maar
(Schijnbaar kunnen die beesten tegen je pisstraal in omhoog zwemmen, wees dus een beetje voorzichtig als je volgende keer zomaar weer gaat staan zeiken in de Amazone of om het even welke bosnegerrivier)
ze bestaan wel degelijk hoor, alleen nooit zo over gedacht tijdens anale sexquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:43 schreef Kamphuys het volgende:
Was ook maar een grapje hoor. Doet het altijd wel goed om mensen bang te maken
In tropenrivieren, ja... de kans dat je hier in Europa zo'n beestje in een anus tegenkomt, zou ik ongeveer op -1 zetten, om het zo maar te stellen. Als iemand al last heeft van dit soort parasieten, dan is dat in de urinebuis... En ik geloof niet dat daar gepenetreerd wordt bij anale seks.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ze bestaan wel degelijk hoor, alleen nooit zo over gedacht tijdens anale sexheb jij verandering in gebracht
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |