abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 mei 2004 @ 17:29:09 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_19477131
En dan bedoel ik natuurlijk niet het steriele verkeer na een lekkere klismabehandeling. Nee, ik bedoel juist het echte werk, liefst waarin de ontvangende kant de darmen nog lekker (half)vol heeft zitten, zodat je na 10 minuten plempen van dat lekkere poepschuim langs je eikel en schacht hebt zitten.

Hopelijk is de vraagstelling duidelijk genoeg. Indien nodig kan het geval nog wat aanscherpen met minder abstracte edoch zeer klinische praktische veurbeelden.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_19477185
overduidelijk

anale sex ja graag

op de manier zoals jij het omschrijft
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19477212
Het is weleens gebeurt dat we anale sex hadden en er iets meekwam, geen fijne ervaring, maar ook geen enorme ramp, de douche doet wonderen.

Maar ik maak het liever niet mee
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19477318
Is dit een soort variant op poepsex ofzo? Lijkt mij echt smerig om in iemand anders schijt te gaan zitten pompen.
Jupiler is goed
pi_19477408
Ik ben niet brandschoon van binnen (heb geen zin in klysma's of wat ook in die richting) maar ik zorg wel dat ik leeg ben. Vriendlief heeft er geen problemen mee zegt hij, maar ik zelf zou er niet al te blij mee zijn als er iets mee kwam.
Trouwens, als ik nog "vol" zit, dan kan ik me never nooit niet genoeg ontspannen om ook nog anale seks te gaan hebben, dat weet ik wel.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 17:43:21 #6
3647 B.R.Oekhoest
pi_19477412
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 17:38 schreef Aurelium het volgende:
Is dit een soort variant op poepsex ofzo? Lijkt mij echt smerig om in iemand anders schijt te gaan zitten pompen.
Het is plempen. En anale seks is per definitie poepsex, hoe gering ook.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 28 mei 2004 @ 17:46:33 #7
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19477473
... buigt om de geweldig plastische OP ...

maar niet zoooo ver
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_19486714
Het wordt wel weer heel smakkelijk gebracht allemaal.

But Shit On Ur Dick is DISGUSTING!!!

gewoon zorgen dat het allemaal goed schoon is, dan is er niets aan de wiener!!!
Relatie = vriendschap + sex. Alleen vriendschap heb ik wel met meer mensen
  zaterdag 29 mei 2004 @ 01:10:10 #9
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_19487030
Anaal prefereer ik toch een rubber.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_19487051
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 17:32 schreef erodome het volgende:
de douche doet wonderen.
Zo kun je alles wel goed praten
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 29 mei 2004 @ 01:37:28 #11
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_19487399
Tsjah... Gisteren voor het eerst gelukt, en ik moet zeggen dat het ter afwisseling best lekker is... Tsjah, dat je dan vies wordt, niks aan te doen... Ik heb zoiets van "genot gaat voor..." en wat er vies wordt, wordt vanzelf ook wel weer schoon... Sowieso handiger om het met condoom te doen, aangezien je dan daarna gewoon verder kunt gaan waar je mee bezig was zonder eerst onder de douche te hoeven gaan. Wat wel makkelijk is als er ouders thuis zijn... Anders heb ik zoiets van "gewoon gaan!"
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_19487478
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 01:10 schreef Kamphuys het volgende:
ik niet alhoewel ik bij anale sex het minst last heb van die krengen, wat ik overigens na de anale sex ALTIJD doe is het zaakje ff grondig wassen.. het laatste wat ik wil is dat er dingen tot leven komen op mn leuter die daar niet horen (dood of levend niet)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 01:55:11 #13
59897 sourcy
Sparkling...
pi_19487604
Er gaat niks boven een avondje Bruinplempen
  zaterdag 29 mei 2004 @ 02:00:06 #14
32422 engessa
Who's dirty?
pi_19487661
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 01:55 schreef sourcy het volgende:
En daarna zeker nog ff pijpen zodat je er een snor van krijgt... oh, wacht. Die zit er..
  zaterdag 29 mei 2004 @ 02:06:24 #15
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_19487719
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 01:44 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik niet alhoewel ik bij anale sex het minst last heb van die krengen, wat ik overigens na de anale sex ALTIJD doe is het zaakje ff grondig wassen.. het laatste wat ik wil is dat er dingen tot leven komen op mn leuter die daar niet horen (dood of levend niet)
Wat dacht je van IN je leuter, er zijn insecten die eitjes leggen in je plasbuis en die larven vreten zich vervolgens.... eeehm laat maar

(Schijnbaar kunnen die beesten tegen je pisstraal in omhoog zwemmen, wees dus een beetje voorzichtig als je volgende keer zomaar weer gaat staan zeiken in de Amazone of om het even welke bosnegerrivier)
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
pi_19487741
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 01:55 schreef sourcy het volgende:
Nou . Snorremans
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_19487944
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 02:06 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Wat dacht je van IN je leuter, er zijn insecten die eitjes leggen in je plasbuis en die larven vreten zich vervolgens.... eeehm laat maar

(Schijnbaar kunnen die beesten tegen je pisstraal in omhoog zwemmen, wees dus een beetje voorzichtig als je volgende keer zomaar weer gaat staan zeiken in de Amazone of om het even welke bosnegerrivier)
maakt mental note.

bevalt me niet sjit zeg daar zeg je me wat gelukkig tot nu toe nooit problemen gehad in dat opzicht, wie weet in het vervolg maar een condoom voor anale sex... das heel wat want ik haat die dingen best wel, al ben ik een voorstander van veilige sex
pi_19491489
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 01:10 schreef Kamphuys het volgende:
Hier hetzelfde.....

Maar het is weleens gebeurt dat we niet aan condoom gedacht hadden(dingen op ofzo, heb ze ook niet altijd in huis).

Tja dan kan het gewoon weleens gebeuren dat er wat meekomt, tja je moet niet bezig gaan als je het gevoel hebt dat je moet volgens mij, maar verder valt het wel mee, het is wel gatver, maar geen enorme ramp...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19492821
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 02:06 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Van die laatsten heb ik nog nooit gehoord dat ze in een anus leven, dat ze bestaan wist ik al, maar dan toch echt alleen in die "bosnegerrivieren". Gewoon niet in zo'n rivier plassen, maar even een boompje zoeken op de kant om tegen/achter te gaan plassen.

Groter risico is dat de man zich niet helemaal goed schoon boent, vrouwlief nog even de "old fashioned way" penetreert, en daar wat achter laat, wat zich ontwikkeld tot een geweldige kolonie schimmels. Welke vervolgens weer aan het heerschap worden overgeleverd.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 14:43:33 #20
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_19493563
Was ook maar een grapje hoor. Doet het altijd wel goed om mensen bang te maken
pi_19493595
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 14:43 schreef Kamphuys het volgende:
Was ook maar een grapje hoor. Doet het altijd wel goed om mensen bang te maken
ze bestaan wel degelijk hoor, alleen nooit zo over gedacht tijdens anale sex heb jij verandering in gebracht
pi_19493969
Ach, van te voren goed schijten, daarna goed douchen en dan heb je grote kans dat je gewoon helemaal schoon bent. Maar je moet niet verwachten dat je altijd er helemaal schoon vanaf komt. Geurtjes, smaakjes, geluidjes.. alles hoort bij sex
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
pi_19496122
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 14:45 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ze bestaan wel degelijk hoor, alleen nooit zo over gedacht tijdens anale sex heb jij verandering in gebracht
In tropenrivieren, ja... de kans dat je hier in Europa zo'n beestje in een anus tegenkomt, zou ik ongeveer op -1 zetten, om het zo maar te stellen. Als iemand al last heeft van dit soort parasieten, dan is dat in de urinebuis... En ik geloof niet dat daar gepenetreerd wordt bij anale seks.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 17:40:45 #24
3647 B.R.Oekhoest
pi_19566551
En hoe zit het met het aantal bruinplemp-ontmaagdingen?
pi_19567306
Ja wat is daarmee..?
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')