Ijzer kun je ook veelvuldig vinden in andere soorten voeding. Vlees van tegenwoordig is doordrenkt met slechte kunstmatige stoffen. Bovendien is een overdaad aan dierlijk vet super ongezond.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:20 schreef Dionysus007281 het volgende:
Vlees is niet per definitie slecht hoor. Zitten veel goeie dingen in, zoals ijzer (in rood vlees)
Wat voegt dat laatste nou toe? Dat van die overdaad? Een beetje generalisatie om te denken dat iedereen die vlees eet, de hele dag achter de barbeque staat ofzo.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ijzer kun je ook veelvuldig vinden in andere soorten voeding. Vlees van tegenwoordig is doordrenkt met slechte kunstmatige stoffen. Bovendien is een overdaad aan dierlijk vet super ongezond.
Nieuwtje misschien, maar van een overdaad van-wat-dan-ook ga je dood.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ijzer kun je ook veelvuldig vinden in andere soorten voeding. Vlees van tegenwoordig is doordrenkt met slechte kunstmatige stoffen. Bovendien is een overdaad aan dierlijk vet super ongezond.
Doe toch niet zo naief man. Jij denkt waarschijnlijk direct weer aan die hansworsten enzo, waar het vet vanaf druipt. Even een opheldering, dierlijk vet zit zo'n beetje in ieder vlees. Ook de normale varkenslapjes die nu bij jou op het fornuis liggen te sudderen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:23 schreef ParanoidAndroid het volgende:
[..]
Wat voegt dat laatste nou toe? Dat van die overdaad? Een beetje generalisatie om te denken dat iedereen die vlees eet, de hele dag achter de barbeque staat ofzo.
Hoezo ben ik naief? Ik denk aan die hansworsten ja, maar dat komt door jouw zin:quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:43 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Doe toch niet zo naief man. Jij denkt waarschijnlijk direct weer aan die hansworsten enzo, waar het vet vanaf druipt. Even een opheldering, dierlijk vet zit zo'n beetje in ieder vlees. Ook de normale varkenslapjes die nu bij jou op het fornuis liggen te sudderen.
Waarmee jij impliceert dat iedereen die vlees eet ook gelijk een overdaad aan dierlijk vet binnenkrijgt.quote:Bovendien is een overdaad aan dierlijk vet super ongezond.
Is lijnzaadolie net zo goed als de lijnzaad door je yoghurt of zo? Zal wel schelen qua vezels lijkt me.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:41 schreef Leatherneck het volgende:
3x per week haal ik bij de visboer vis en ik koop ook vaak blikjes met tonijn (in water) van John West.
Ook eet ik elke dag een theelepel lijnzaadolie (voor omega6 dacht ik uit me hoofd) en soms zonnebloemolie (omega9 als ik het goed heb).
Ik slik ook elke dag multivitaminen en vitamine C tabletten (kan je bij kruidvat kopen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |