Ja, en toen smaakte je water 4 weken naar [insert product].quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:19 schreef Magistic het volgende:
Ding kun je ook volgooien met andere rotzooi![]()
ja alleen lijkt me dat niet zo lekker...want als je vandaag jus,d orange erin doet en morgen cola,denk ik dat je de jus d,orange nog proeftquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:19 schreef Magistic het volgende:
Ding kun je ook volgooien met andere rotzooi![]()
ze koelen jammer genoeg niet dat vind ik wel het nadeel eraan...maar ja je kan er wel ijsblokjes in pleuren blijft het ook wel een hele tijd koel natuurlijk.en waar je ze haalt :quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:20 schreef ParanoidAndroid het volgende:
[..]
Ja, en toen smaakte je water 4 weken naar [insert product].
Waar haal je die dingen? En koelen ze ook?
dat kost echt geen drol!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:23 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
ze koelen jammer genoeg niet dat vind ik wel het nadeel eraan...maar ja je kan er wel ijsblokjes in pleuren blijft het ook wel een hele tijd koel natuurlijk.en waar je ze haalt :
[afbeelding] BLOKKER
ik heb er eerlijk gezegd nog niks in gedaan,maar ik ben wel van plan om er alleen water in te gaan doen. Tjaaa idd als je er dan cola in doet en de andere keer sinas en de volgende keer appelsap dan kan ik me idd voorstellen dat het een bron van bacterien is,dat is allemaal zoet enzo maar water???quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:24 schreef ParanoidAndroid het volgende:
[..]
dat kost echt geen drol!
Beetje kwaliteit, zover je hebt kunnen beoordelen?
tis gewoon leuk om te hebenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:32 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat heb je in godsnaam aan als ie niet koelt? Kun je ook gewoon een 2 ltr fles water neerzetten.
Euh, je kan hem ook schoonmaken tochquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:20 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
ja alleen lijkt me dat niet zo lekker...want als je vandaag jus,d orange erin doet en morgen cola,denk ik dat je de jus d,orange nog proeft
Heh, als je er cola of sinas erin doet, dan kan ik me wel voorstellen dat er vanalles mis zal gaan door de koolzuurdruk. Dan moet je aan de lopende band drinken, om niets te morsen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:29 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
ik heb er eerlijk gezegd nog niks in gedaan,maar ik ben wel van plan om er alleen water in te gaan doen. Tjaaa idd als je er dan cola in doet en de andere keer sinas en de volgende keer appelsap dan kan ik me idd voorstellen dat het een bron van bacterien is,dat is allemaal zoet enzo maar water???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |