Als je het hier een dom baggerforum vind wat doe je hier dan ??quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Het is sowieso al een dom baggerforum voor domme mensen en idioten, dat ONZ, maar vandaag is het helemaal erg. Dit topic is gewoon het enige lichtpuntje in een anderszins domheidsextravaganza.
haal die lul van paarse_paashaas eens uit je mond...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:12 schreef _bigmac_ het volgende:
GPD is niet kut al die huilies die zeggen dat GPD kut is dat is pas kut
PP, wat moet dit nu in godsnaan voorstellen?!?!?!?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:14 schreef paarse_paashaas het volgende:![]()
Om mafkezen zoals jij te confronteren met hun domheid in de ijdele veronderstelling dat ik je daarmee bepaalde inzichten in die domheid kan verschaffen teneinde de wereld te verbeteren.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:13 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Als je het hier een dom baggerforum vind wat doe je hier dan ??
Rot dan lekker op kutnerd.
2 jaar GPD!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:16 schreef kooba het volgende:
[..]
PP, wat moet dit nu in godsnaan voorstellen?!?!?!?
ken je de band American Nightmare?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Het is sowieso al een dom baggerforum voor domme mensen en idioten, dat ONZ, maar vandaag is het helemaal erg. Dit topic is gewoon het enige lichtpuntje in een anderszins domheidsextravaganza.
Eerder een rechtse directequote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:16 schreef BobRooney het volgende:
[..]
is het een driehoek?
Ik zit niet in GPDquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Om mafkezen zoals jij te confronteren met hun domheid in de ijdele veronderstelling dat ik je daarmee bepaalde inzichten in die domheid kan verschaffen teneinde de wereld te verbeteren.
had ik al. maar als je toch looptquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:18 schreef Megumi het volgende:
krijgt trek in een lekker goud blond biertje met een mooie schuimkraag.
1 dag dat jubileum is toch wel meer dan zat?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
2 jaar GPD!
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:19 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Eerder een rechtse directe![]()
Daar komt m'n nick vandaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:18 schreef Kletz het volgende:
[..]
ken je de band American Nightmare?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |