he shitquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:33 schreef Smart-Einstein het volgende:
ikke heb hem kuttig gemaakt..
steeds heel kleine foutjes..
maar 84 van de 91 punten
een 8.9 tot 9.6
wat had je ongeveerquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
omg graaf wisten jullie niet? das like gewoon leerstof, heb ik zo'n beetje een heel hoofdstuk over gehad...
anyway, t ging echt suuuuuuuper en ben nu fucking vrolijk want dat was mn laatste "moeilijke" vak waar ik een redelijk hoog cijfer op moest halen
heb t niet precies kunnen narekenen aangezien ik t te veel werk vond om alles op te schrijven op kladpapier, maar als ik t erg streng reken zo'n 66 punten (denk ik, had de antwoorden dus niet precies..) wat een tussen 7,0 en 8,5 zou betekenen. misschien nog wel 10 punten meer gehaald ofzo ik weet t niet, maar moest een 4,6 halen, en dat is iig geluktquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:59 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
wat had je ongeveer
Dat was de makkelijkste...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:46 schreef Guerra het volgende:
De makkelijkste toets van Wiskunde die gehad heb dit jaar. Pittig wat fout, maar ik schat wel voldoende. Alleen die vraag over die windmolens vatte ik niet helemaal.
Das gewoon dom, want dat kan je natuurlijk verwachten op je examen...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:38 schreef Rahl het volgende:
Met die windmolens; ik had net een nieuwe rekenmachine en ik wist/weet nog niet hoe ik machten moet doen op dat ding![]()
genaaid!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |