abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 mei 2004 @ 14:40:04 #1
16715 Mylene
*schatje*
pi_19472640

Vervolg van Nieuwe wereldtournee van Madonna
quote:
Komt ze nou wel of komt ze nou niet? Deze vraag lag de afgelopen weken op de lippen van iedere rechtgeaarde fan. Op diverse fora op het internet gingen de wildste geruchten de ronde. Maar gelukkig kunnen aan alle speculaties nu een einde worden gemaakt. Want het is écht waar: jawel, the one and only Madonna komt naar Nederland!

Veertien jaar na haar veelbesproken optreden in het Rotterdamse Feijenoord Stadion strijkt Madonna Louise Veronica Ciconne opnieuw neer op Nederlandse bodem. Onder de naam Re-Invention Tour blikt de material girl op onnavolgbare wijze terug op haar omvangrijke carrière. Zonder twijfel zal na Amerika deze spectaculaire tournee Engeland, Frankrijk én Nederland volledig in de ban krijgen.

Ben je lid van de Madonna fanclub? Dan kan jij kaarten kopen voordat de kaartverkoop van start gaat op zaterdag 29 mei. Kijk voor meer info op de officiële site van Madonna.

Let op: geen voorprogramma. Maximaal zes kaarten per persoon.

Klik hier voor officiële VIP Ticket-arrangementen.
Voor spoilers omdat sommige mensen in het vorige topic hebben aangegeven dat ze niet willen wat er allemaal gebeurt en hoe het eruit ziet: Het grote Madonna Re-Invention Tour spoiler topic
  vrijdag 28 mei 2004 @ 14:45:57 #2
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_19472810
Een tip is om als je in de rij gaat staan vanavond, vanacht of morgenochtend om een stift mee te nemen en iedereen een nummer op zijn hand te schrijven, zodat je geen hysterische toestanden gaat krijgen. Iedereen kan dan op zijn/haar beurt geholpen worden.
Je kunt zelfs een lijstje al gaan maken van wie hoeveel kaarten moet hebben. Zodat de verkoper meteen kan gaan beginnen met printen om 10:00, achteraf kan iedereen dan afrekenen.
Zo gaat het meestal bij het Haags Uit Buro (Hofweg 1 Den Haag) Daar werkt het echt perfect.

Het verkooppunt moet er wel aan mee willen werken. Je zou eventueel vandaag al kunnen proberen zo'n deal te sluiten met het verkooppunt.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_19473146
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 14:45 schreef HuubTuub het volgende:
Een tip is om als je in de rij gaat staan vanavond, vanacht of morgenochtend om een stift mee te nemen en iedereen een nummer op zijn hand te schrijven, zodat je geen hysterische toestanden gaat krijgen. Iedereen kan dan op zijn/haar beurt geholpen worden.
volgens mij krijg je daar wel een nummer.
ik ga vannacht ook in de rij staan, zoveel zin in
pi_19473762
Vanavond of vannacht al in de rij gaan staan? Dat heb ik er echt niet voor over hoor
Wordt het trouwens niet erg overdreven allemaal? Ik zat net op het forum van Mojo, en daar had je ook van die rare reacties en opmerkingen als "Madonna is de grootste ster ter wereld", yeah right Ze is toch niet eens de best verkopende vrouwelijke artiest meer? (die titel gaat naar Mariah Carey ). Madonna moet haar verkopen nog steeds vooral hebben van de jaren 80. Maar goed, ik ben wel bang dat er een hoop Duitsers en Belgen zullen komen, dat is het nadeel als ze maar in enkele steden in de wereld concerten geeft.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 15:38:31 #5
16715 Mylene
*schatje*
pi_19474200
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 15:20 schreef TuuT het volgende:
Vanavond of vannacht al in de rij gaan staan? Dat heb ik er echt niet voor over hoor
Wordt het trouwens niet erg overdreven allemaal? Ik zat net op het forum van Mojo, en daar had je ook van die rare reacties en opmerkingen als "Madonna is de grootste ster ter wereld", yeah right Ze is toch niet eens de best verkopende vrouwelijke artiest meer? (die titel gaat naar Mariah Carey ). Madonna moet haar verkopen nog steeds vooral hebben van de jaren 80. Maar goed, ik ben wel bang dat er een hoop Duitsers en Belgen zullen komen, dat is het nadeel als ze maar in enkele steden in de wereld concerten geeft.
Madonna is ook de grootste ster. Ze heeft nog altijd meer albums verkocht dan Mariah Carey en Whitney Houston, iets van 250 miljoen geloof ik.

En wat zei het blad "The Rolling Stone" ook alweer over die twee dames??
quote:
But while Mariah and Whitney have of been losing the acrobatic vocal dexterity and lung power on which their reputations rest, forty-five-year-old Madonna, whom few have ever taken seriously as a musician, has never sounded better than she did during the first of several gigs in her adopted West Coast home.
Rolling Stone Review - Madonna Reinvents Herself

Die twee zijn allang al geschreven. Whitney zit aan de crack en Mariah weet het ook allemaal niet meer. Het kind is ook al paar keer opgenomen wegens instorting .

Maaruh, ik denk dat zodra de eerste datum is uitverkocht er een tweede tegen aan wordt gegooid .
pi_19474679
Worden er nou ook kaarten verkocht bij t GWK?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 28 mei 2004 @ 15:58:39 #7
9613 Seborik
I, Voyager
pi_19474711
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 15:56 schreef Scandalous het volgende:
Worden er nou ook kaarten verkocht bij t GWK?
Ja.
pi_19476749
Wij gaan 6 uur morgenochtend naar het postkantoor.
Dat zal toch wel vroeg zat zijn?
Zwijndrecht, dordrecht of ridderkerk, dat weten we nog niet helemaal.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 17:41:35 #9
39446 303
(C) Roland
pi_19477384
Ben benieuwd wie er straks allemaal kaarten heeft bemachtigd. Zijn er trouwens meer fokkers die in vak 120 zitten?
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  Moderator vrijdag 28 mei 2004 @ 17:52:26 #10
18653 crew  D.
pi_19477596
waar, behalve postkantoor en GWK, worden kaartjes verkocht?
  vrijdag 28 mei 2004 @ 18:22:45 #11
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_19478135
Ga om 7:00.... 's ff kieken...
Hoop wel dat ik dan nog vrij vooraan sta, zou lame zijn als je een van de laatste kaarten voor het concert weet te bemachtigen en dat ze er dan een tweede tegenaan gooien waar je volop keus hebt
Haters everywhere but I don't really care.
pi_19478322
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 15:38 schreef schatje het volgende:
Madonna is ook de grootste ster. Ze heeft nog altijd meer albums verkocht dan Mariah Carey en Whitney Houston, iets van 250 miljoen geloof ik.
Dat zijn 250 miljoen albums EN singles. Mariah Carey heeft ook net zoiets verkocht volgens mij, maar dan in zo'n 10 jaar tijd, best indrukwekkend (ik ben totaal geen Mariah fan hoor). Mariah deed het wat beter in andere werelddelen (Japan en de VS zijn de belangrijkste cd-markten).
Lekker zwak om de andere artiesten naar beneden te praten, want je weet zelf ook wel dat Madonna ook veel mindere tijden heeft gehad. En als Madonna al het meest heeft verkocht, dan is het nog altijd van de vrouwelijke artiesten. Ze is echt niet de best verkochte artiest. Dan nog eerder Michael Jackson (met minder dan de helft van Madonna's aantal albums).
Maar goed, beetje stomme discussie, want het doet er ook helemaal niet toe, als je haar maar leuk vind.

Ik had me een paar dagen geleden ingeschreven voor Way2Pay en ik had er ook al geld naar overgemaakt, maar Way2Pay heeft nog steeds mijn bankrekeing niet bevestigd. Kan ik nu dan geen kaartjes kopen via internet? Of maakt het daarvoor niet uit dat mijn Way2Pay rekening nog niet bevestigd is? Zou wel balen zijn, want via internet is wel de makkelijkste manier. Anders lukt het me nooit om kaartjes te krijgen denk ik
pi_19478836
Als het goed is zit een collega van mij nu al voor het postkantoor! Dat noem ik nog eens fanatiek!
  vrijdag 28 mei 2004 @ 19:24:35 #14
39446 303
(C) Roland
pi_19479530
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 18:57 schreef Sonja27 het volgende:
Als het goed is zit een collega van mij nu al voor het postkantoor! Dat noem ik nog eens fanatiek!
Echt? Zo zeg, dat wordt een lange nacht voor hem/haar! Nog 15 uur te gaan

Helaas zit het dichtsbijzijnde postkantoor hier 30 km vandaan, anders was ik ook even gaan kijken om te zien of er al mensen zitten. Hoop wel voor iedereen dat ze er niet voor niks zitten, straks is het helemaal niet zo snel uitverkocht en dat is toch zonde van een koude nacht buiten.

Zijn er al ooggetuigen van wachtenden bij postkantoren?
pi_19479641
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 18:22 schreef matthijst het volgende:
Ga om 7:00.... 's ff kieken...
Hoop wel dat ik dan nog vrij vooraan sta, zou lame zijn als je een van de laatste kaarten voor het concert weet te bemachtigen en dat ze er dan een tweede tegenaan gooien waar je volop keus hebt
dan sta je niet vrij vooraan hoor, veel mensen willen kaartjes
  vrijdag 28 mei 2004 @ 19:37:42 #16
16715 Mylene
*schatje*
pi_19479868
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 18:30 schreef TuuT het volgende:

[..]

Dat zijn 250 miljoen albums EN singles. Mariah Carey heeft ook net zoiets verkocht volgens mij, maar dan in zo'n 10 jaar tijd, best indrukwekkend (ik ben totaal geen Mariah fan hoor). Mariah deed het wat beter in andere werelddelen (Japan en de VS zijn de belangrijkste cd-markten).
Lekker zwak om de andere artiesten naar beneden te praten, want je weet zelf ook wel dat Madonna ook veel mindere tijden heeft gehad. En als Madonna al het meest heeft verkocht, dan is het nog altijd van de vrouwelijke artiesten. Ze is echt niet de best verkochte artiest. Dan nog eerder Michael Jackson (met minder dan de helft van Madonna's aantal albums).
Maar goed, beetje stomme discussie, want het doet er ook helemaal niet toe, als je haar maar leuk vind.
Nee hoor, dat zijn 250 miljoen albums. Mariah heeft er iets van 150 miljoen. Hoeveel Michael Jackson er verkocht heeft weet ik niet.

Madonna heeft een mindere periode gehad na de realese van haar Erotica album en recentelijk het American Life album .

En kijk eens naar dit lijstje:
quote:
The top ten highest earning musicians are:

* 1. Madonna (£36 million)
* 2. Sir Paul McCartney (£35 million)
* 3. Sir Mick Jagger (£24.5 million)
* 4. Keith Richards (£24 million)
* 5. Sting (£21.8 million)
* 6. Eric Clapton (£14.2 million)
* 7. Rod Stewart (£12 million)
* 8. Charlie Watts (£12 million)
* 9. Pete Townshend (£10 million)
* =10. Robbie Williams (£10 million)/Ronnie Wood (£10 million)
bron
  Moderator vrijdag 28 mei 2004 @ 19:48:52 #17
18653 crew  D.
pi_19480111
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 19:24 schreef 303 het volgende:

Zijn er al ooggetuigen van wachtenden bij postkantoren?
Ik kwam 2,5 uur geleden voorbij het postkantoor en daar zat iemand voor de deur op de grond. Of het hier gaat om iemand voor Madonnakaartjes kon ik niet zien.
pi_19480516
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 19:48 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Ik kwam 2,5 uur geleden voorbij het postkantoor en daar zat iemand voor de deur op de grond. Of het hier gaat om iemand voor Madonnakaartjes kon ik niet zien.
Da's wel heel ernstig!!! En waar is dat?
Ja, die met de ballen in de bek.
  Moderator vrijdag 28 mei 2004 @ 20:13:45 #19
18653 crew  D.
pi_19480715
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 20:05 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Da's wel heel ernstig!!! En waar is dat?
Nrd Limburg

plaats is niet relevant
  vrijdag 28 mei 2004 @ 20:35:22 #20
39446 303
(C) Roland
pi_19481297
Oh my god, dit lees ik op de nederlandse madonna fanclub site:
quote:
Yo! Hier in Naaldwijk zijn de eerste 2 mensen gesignaleerd voor het postkantoor waar ik van plan was om om 3.30 uur naar toe te gaan. Ze komen all the way from Hilversum, want zeiden ze: hier maken we meer kans en daarbij vertelden ze dat er voor het postkantoor in Hilversum om 13.00 uur al wat mensen zaten! Gaaf he, ik word er helemaal hyper van! Maar ik hou mijn kans scherp in de gaten!
en ook dit:
quote:
In helmond staan al 5 mensen voor de deur
  vrijdag 28 mei 2004 @ 20:37:06 #21
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_19481339
Oh god
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_19481599
In Amstelveen zitten ze ook al! De eerste was er om 15u! Mijn collega is 3e.
pi_19481735
er zit nog niemand in groningen
pi_19481933
hahaha! ik ga morgen denk ik es om 10 uur kijken, als ik kaartjes kan krijgen is t mazzel, anders is t pech
  vrijdag 28 mei 2004 @ 21:43:23 #25
39446 303
(C) Roland
pi_19482796
Waarom hebben jullie eigenlijk geen kaarten gekocht via de fanclub?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')