quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
En het begin van Carby.
Wat een leuke aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhh, ja, je hebt gelijkquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zin is op 2 manieren uit te leggen, maar ik neem aan dat je het positief bedoelt
Yep, maar je moet alleen nog wel lang wachten voordat het echt wat wordt....quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:35 schreef scanman01 het volgende:
Was dit de start van hét LOVEkoppel van de komende jaren?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:02 schreef BlaatschaaP het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus...
Sterkte... Lijkt me inderdaad wel heel erg confronterend...quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
Dat met dat premature babietje brengt trouwens wel herinneringen boven
Die heel korte scene tussen Romano en Dave... Krijgen die 2 in de toekomst méér scenes samen? Die 2 karakters zijn voor elkaar geschapen!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
Romano is echt geweldig. Zo'n leuke gigantische klootzak.
helaas... Ze heeft geen enkele keuze, zit aan de regels vast (en volgens mij betreurde ze dat enorm...).quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:29 schreef scanman01 het volgende:
En natuurlijk moet Kerrie weer zonodig alles precies volgens de regels doen.
Dat was al duidelijk met Doug... en nu dus weer een walgelijke actie....
Dat is weer waar, je kan creatief met de regels omgaan, maar ja, de Eed van Hippocrates, he...quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schijt aan die regeltjes. Ze kan in een geval als dit heel simpel zeggen dat ze hebben geprobeerd haar te redden maar dat het niet is gelukt. Wie zei laatst toch dat soms de patient vóor de regeltjes gaat. Doug had dat heel goed door... Kerrie helaas niet.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:48 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Die heel korte scene tussen Romano en Dave... Krijgen die 2 in de toekomst méér scenes samen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
of het is gewoon een persoonlijke meningquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:01 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Peter niet leuk, en Mark ook niet. Lizzy vind ik t/m seizoen 7 erg leuk en daarna niet meer. Carter vind ik ook niks. Carol vond ik ook tenenkrommend. Mijn favorieten zijn Romano, Kovac en Abby. Hun karakters zijn op de een of andere manier dieper uitgewerkt en niet zo 1-dimensionaal als bovengenoemde. (Of het zijn betere acteurs).
Wel opvallend dat het allemaal 'slechte' karakters zijn (alcoholist, brompot en getraumatiseerde). Maarja, die anderen zijn allemaal van die goody twoshoes, veel te flauwig. Mag wel wat pit inquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
of het is gewoon een persoonlijke mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |