als je dat zou willen doen..... ben ik je eeuwig dankbaarquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
Wieteke heeft hem naar mij opgestuurd, hij is er nog niet. Als hij er is en ik hem bekeken heb wil ik hem wel doorsturen...
Heel veel ja. De andere rugbyspelers waren ook in het ziekenhuis en begonnen alles en iedereen kort en klein te slaanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:15 schreef Aventura het volgende:
Kan iemand me helpen please! Ik heb het laatste gedeelte niet opgenomen vandaag(volgens mij begint het nu standaard later ofzo). Ik heb nog gezien tot Mark Greene de operatiekamer van die rugbyjongen uitliep om met zijn moeder te praten, gebeurde er nog iets opzienbarends daarna?
Het schuift nogal eens ja. De ene dag is het iets voor half 7 al .. de andere dag pas tien over half 7.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:14 schreef Aventura het volgende:
DankjeBalen, of de afleverigen zijn langer of ze beginnen opeens een stuk later, ik moet vanavond mijn video eens opnieuw goed programeren
Niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
Wieteke heeft hem naar mij opgestuurd, hij is er nog niet.
Was absoluut dè quote van de aflevering!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
'I'm not gonna jump you you homofobe'
Ik ben dol op Romanoquote:Op woensdag 2 juni 2004 08:35 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Was absoluut dè quote van de aflevering!![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
.. opgestuurd, maar hij is er nog niet.
Nog steeds niet gearriveerd?quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik verveel me...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |